Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg elsker dette laget!! HERLIG GUTTER!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 17 okt 04, 22:23
Enig med oleberg. Vi var faktisk nærmere 4-2.
Vårt bakerste ledd hadde full kontroll. Hadde god følelse hele kampen.
Vi skåra et mer og vinner fortjent.
----------------
Evig Aristokrat

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 17 okt 04, 22:43
Er nok ikke enige med dere oleberg og møklegård, men "who gives?"

Nå har jeg klokketro på at vi denger Tromsø om en uke... vi har blitt uslåelige på stadion :)

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 17 okt 04, 22:50
JAAAAAAAAAAAAAaa
JAAAAAAAAAAAAa
JAAAAAAAAAAAAAAA
HURRA!!

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 okt 04, 23:54
Opprinnelig postet av A9
JAAAAAAAAAAAAAaa
JAAAAAAAAAAAAa
JAAAAAAAAAAAAAAA
HURRA!!


Er vel egentlig ikke noe mer å si.....:ffk: en fantastisk, dramatisk og spennende og ikke minst nervepirrende kamp, noe av det værste jeg har vært med på (missforstå meg rett) Dette laget rykker ikke ned fra tippeligaen mine venner! VI ER HER FOR Å BLI!:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


_Anette_

Knøttespiller
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 39

Lagt til: 17 okt 04, 23:57
Var virkelig en super kamp i dag! Utrolig gøy. Gleder meg vanvittig mye til neste søndag. Dette blir spennende:ffk::ffk:

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 18 okt 04, 00:33
Endret: 18 okt 04, 00:34
Bare tull og si at Brann var best. FFK scorte flere mål enn Brann og det er det som er vitsen med fotball. Laget som scorer mest, vinner.

Stiller også spørsmål ved begge Branns mål. Uten at jeg har sett noen TV-repriser så virket det som om en Brann-spiller var offside i et tidlig skjede. I mål nr 2 så var det vel en hands innblandet. Men okke som, det driter jeg i nå. FFK scoret flest mål, ergo så vant de fortjent. Det som er så fint nå er at FFK har fått tilbake kampviljen fra i fjor. Vi vinner kamper selv om vi ligger under i spill og selv om vi spiller dårlig innimellom. Det heter kampmoral, tæl eller som finnene sier: sisu.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 okt 04, 00:48
Det å snakke om "rettferdighet" i fotball er litt meningsløst, i og med at det er snakk om et spill, og om tilfeldigheter i stor grad. I det minste små marginer.

Brann hadde best spill på midtbanen, ja, men FFK hadde klart mest trykk framover, og stor hastighet på ball og løp.

I tillegg har FFK og Brann for tida ganske forskjellig spillestil, i og med at Brann "maler" mostandern ut av stilen, mens FFK satser på å "stikke" mostandern ut av stilen. Dette kan forklare hvorfor noen sier at brann "fortjente" alle poengene. De ser seg blinde på midtbanespillet, føring med ballen etablert i laget. Men fotball er større enn som så, og det er nettopp her hele magien ligger. :-)

Brann er nok det beste laget jeg har sett iår på stadion. Kvisvik er god. Passer inn i FFK, både i spillestil og posisjon. Hehehe.

hmmm

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 04
Innlegg: 12

Lagt til: 18 okt 04, 02:53
For et forsvar lissom - rene orgasmen!!!!
Beste dagen jeg har hatt på leeeenge.
IiiiiiHaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340