Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss under streken.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 10 okt 04, 17:20
Endret: 10 okt 04, 17:21
registrerer at måss ligger under sterken. Neste kamp er vist nok mot Kongsvinger. Tøff motstand med andre ord.

Kan ikke helt fri meg fra en god følelse, og et lite smil rundt munnen.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 10 okt 04, 17:33
De kan vel takke seg selv. De har jo selt unna de beste spillerne sine. Til og med HJÆLMEN eller hva hn liker å kalle seg, holder kjeft nå.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 10 okt 04, 18:39
Ja det er jo bare driiit gøy og se hvordan rollene har snudd!! Håper det laget forholder seg i "breddefotballen" så lenge jeg lever. Moss suger...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 okt 04, 18:39
Føler meg nesten like sikker på at Moss rykker ned til 2. divisjon som at vi overlever i Tippeligaen nå, dvs. ganske sikker.

Pors har kommet i slag, mye takket på at de har hentet inn de tidligere FFKerne Hjalmar Johansen og Olof Watson (begge holder høyt 1. divisjonsnivå!) og har gode muligheter for å klare seg. Tror også FKH og Raufoss er sterkere enn Moss. Moss har også vanskelige kamper igjen. De burde nok hatt tre poeng i dag for å overleve.

Er for øvrig litt usikker på hva jeg føler angående det. På en side er det litt morsomt, men på en annen side også litt trist.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 10 okt 04, 18:52
Opprinnelig postet av Costanza


Er for øvrig litt usikker på hva jeg føler angående det. På en side er det litt morsomt, men på en annen side også litt trist.


Enig. Akkurat nå gir jeg blankt faen i søplebygda Moss. Men det ser jo ut til å ligge litt åpent da. Synes Haugesund og særlig Pors har vel så harde kamper igjen. Litt moro att Raufoss kan finne på noe morsomt nå på slutten.
Skulle Moss klare dette, vil de sansynlighvis få det like tøft neste år, med tanke på den dårlige økonomien for tida. De får vel neppe råd til noe særlig forsterkninger nå.

ispigg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 18

Lagt til: 10 okt 04, 19:11
Er enig av mye det som er skrevet her og jeg leser denne nyheten med et lite smil om munnen men vet ikke om det er så bra for Østfoldfotballen og, i sin tur, FFK. Er veldig greit å ha en nærliggende klubb i divisjonen under som man kan leie ut juniortalenter til og evt. hente spillere fra.

Publikumsmessig tilhører Måss breddefotballen og fortjener ikke bedre men for FFKs del ser jeg heller at Måss holder seg.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 10 okt 04, 19:33
Det første man bør gjøre dersom det viser seg at FFK spiller TL og Moss 2. div neste år er å hente Per Morten Kristiansen fort som pokker!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 10 okt 04, 19:34
Måss har igjen Kongsvinger, Tromsdalen og Aalesund........

De kan nok regne med å innkassere tre poeng mot tromsdalen på forhånd, men mot Kongsvinger og Aalesund blir det nok værre for "Østfolds stolthet Måss".

Tror nok at Måss klarer seg, men håper det ikke. Det er jo litt synd at Per Morten Kristiansen fikk smake Bjarne Rønnings inteligense menneskeforståelse som førte til at han valgte å forlate "lillebroren i Østfold"....




janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 10 okt 04, 20:08
Registrerer for det meste skadefryd, men også litt medynk.Greit å ta med seg det. Kanskje Moss er gode å ha som erkerival allikevel? Det var jo enkelte av dere som ikke anså oss som hovedfiende nr 1 engang, men skal jeg dømme etter interessen for måss her inne akkurat nå, så ere litt moro for FFK-ere å ha noen å "hate" også? Jeg synes det er moro med rivalisering, og anser FFK for å være "hovedfienden" vår.
Lykke til i TL-innspurten, kanskje vi ses til året uansett? Men jeg er redd nedrykk nå, og Moss må ha hjelp fra andre. Trist som faen!

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 10 okt 04, 20:15
Anser FFK å være hovedfienden?????

Det er som om Arbeiderpartiet eller Fremskritspartiet velger fryktinngytende RV som sin hovedmotstander i valgkampen:-)

Det er lov til å drømme!!!

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 10 okt 04, 20:15
Tror ikke det har så mye og si for østfoldfotballen at moss går ned.
På sikt ser det ut til at det er sarp som kommer til å være nummer to i østfold og at moss og kvik kommer til å kjempe om tredjeplassen. Og om det går et år uten et lag fra østfold i 1.div så gjør nok ikke det så mye. Det viktigste er at et av de stabiliserer seg der på sikt, og det kan like godt være sparta som moss..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 okt 04, 20:17
Noen som forresten vet hvordan det gikk med Sarpsborg FK i forhold til opprykk til 2. divisjon? Spilte ikke de også andre kvalik-kamp i dag? De vant jo den første.

Hvis de rykket opp, så kan det jo bli interessant i 2.divisjon neste sesong med: Moss, Kvik Halden, Sparta, Sarpsborg FK og Sprint/Jeløy i eventuell samme avdeling!

I såfall har jeg pr. i dag mest tro på at Sparta kan peke seg ut som det sterkeste laget.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 10 okt 04, 20:28
De vant 2-0. Så det blir nok mange østfoldlag i Div.2 neste år

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 10 okt 04, 20:50
Til Janrafn. Sarpsborg er og blir vår erkefiende, moss er bare et annet fotballag som gjerne kan reise til 5.div for min del. Like mye sjel i den klubben som Stabæk !!!! NEMLIG.....:confused:

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 okt 04, 22:02
pratet om moss idag med ei venninne fra moss som kjenner mange av mossgutta. ifølge henne er hele mosslaget dønn useriøst.. gidder ikke å trene + drar på hardfylla hver helg...

litt sladder her, men skulle ikke forundre meg om det stemmer.. og da er det kanskje ikke så rart at de ligger nedi gjørma?

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 10 okt 04, 22:19
Jeg håper Måss klarer seg. Det er alltid morro med lokaloppgjør på nogenlunde likt nivå...
Ønsker Måss lykke til!



---------------------------

Stadion på FMV!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 okt 04, 22:52
Moss ned til 2 div......YEEEEEEEEES..Hadde vært no det...:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 okt 04, 00:42
Jeg unner ikke Moss det helvete vi selv har opplevd med FFK, ved å ha ligget i gjørma i 2 divisjon i mange år.
Derfor håper og tror jeg Moss klarer seg, men synes det ser vanskelig ut på papiret. Tror de taper mot Kongsvinger, men vinner mot Tromsdalen og Aalesund. Aalesund er jo klare for tippeligaen og vil sikkert benytte turen til Moss i siste serierunde kun som en hyggelig avsluttning på sesongen, derfor vinner Moss.
Lykke til Moss. Østfold fotballen trenger dere i 1. divisjon, men helst ikke høyere.
Sarpsborg FK derimot vil jeg gjerne ha helt opp i tippeligaen. Savner de kampene mot Sarpsborg, som vi hadde i gamle dager. Det er Sarpsborg vi elsker å hate og det er Sarpsborg som er ærkefienden til FFK. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 11 okt 04, 01:04
Unner ingen andre klubber i distriktet plass i TL bortsett fra oss... Hater å se at lag fra andre Østfoldbyer lykkes. I Østfold bør det kun være FFK på topp. "Lokalderby" får vi nok i Oslodistriktet.

--- FFK alene på topp i Østfold ---

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 11 okt 04, 08:37
Endret: 11 okt 04, 08:38
Måss kan godt holde seg i 1. divisjon, bare de ikke rykker opp :P
:ffk: Ett lag i Østfold! :ffk:

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340