Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss under streken.

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 20 okt 04, 14:11
La Måss råtne i breddefotballens dype mørke for evig og alltid. Evensen, du er en patetisk drittsekk. Var litt i tvil om jeg syntes det var bra at Måss rykka ned. Etter å ha lest den artikelen som Oleberg har spadd fram, er tvilen borte.

---------------------------






fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 okt 04, 16:30
Det morsomste var intervjuet med denne evensen på Radio Fredrikstad nå, han sa at han synes at vi i Fredrikstad skal være glade for at vi har et lag i TL, og ikke konsentrere oss om Moss...... virka som han ble utrolig pert når han ble intervjuet om akkurat denne saken....:ffk:

P.S. Håper moss rykker ned å blir der......for evig.....:ffk: Deilig at de bomma på straffa..... he he:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 20 okt 04, 17:52
Endret: 20 okt 04, 18:30
He, he...

Ser at ondskapen herjer i denne tråden. Gammel og delvis fortrengt frustrasjon har nå endelig fått en etterlengtet utblåsningsventil. Her følger i hvert fall mitt bidrag.

Ser at Moss nå snart har solgt det som selges kan. Dog er det fortsatt èn liten ting jeg kunne ha tenkt meg fra den kanten,
...nemlig deres hovedtribune.

Den vil de jo sannsynligvis ikke få bruk for med det første allikevel. Vi derimot,
kunne ha plassert den foran klubbhuset i påvente av en ny stadion. Her ville den i hvert fall ha blitt brukt til det den opprinnelig er konstruert for,
...nemlig å gi litt ekstra plass til tusenvis av entusiastiske supportere.

La oss derfor legge inn bud på denne tribunen,
...og således ydmyke Moss FK ytterligere.

Radoslaw har talt. :p

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 21 okt 04, 09:27
Kødder du?
Den tribunen er jo grusom!

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340