Husk meg
Brukernavn
Passord

Herlig FFK!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 03 okt 04, 19:57
2-2 mot Lyn med scoring på overtid kan kanskje være avgjørende for å overleve tippeligaen.

Takk til Viking som henter opp ledelsen til Glimt, og takk til Sogndal som banka Molde.

Men først og fremst takk til FFK som klarte det få utenom FFK-patrioter hadde trodd, poeng på Ullevål, og til 5000 fantastiske Fredrikstad-folk som satt farge på Ullevål!!!

TAKK!!! :ffk::ffk:

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 03 okt 04, 20:11
5000 fredrikstad folk?

_Anette_

Knøttespiller
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 39

Lagt til: 03 okt 04, 20:15
Ah, dette var sinnsykt digg! Utrolig deilig da Simen Brenne økte til 2-2:ffk: Blir utrolig spennende fremover! Heia, FFK:ffk::ffk:

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 03 okt 04, 20:18
Opprinnelig postet av Olavesen
5000 fredrikstad folk?


I følge Brgstrøm i Radio Fr.stad kan det ikke ha vært langt unna! :)

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 okt 04, 20:18
5000 var vi nok ikke, men ganske sikkert nærmere 4000.

Brennes scoring satt veldig langt inne, men den kan fort vise seg å bli superviktig. Plankehaugen lagde herlig stemning, og kampen vippet frem og tilbake i ganske høyt tempo.

Hvorfor må alle FFK-kamper være så til de grader nervepirrende...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 03 okt 04, 20:32
Vi rula big time på Ullevaal! Stakkars Lyn-supportere... Og aller viktigst: Etter en litt vaklende slutt på 1. omgang var det en herlig kampvilje i laget i 2. omgang. Scoringa til Jan Derek var det ikke mye å gjøre med (en perle, det må sies...) MEN også da vi lå under fortsatt kjempinga, og vi var hele veien nærmere 2-2 enn Lyn var 3-1. Så deilig å se den ballen gå inn!!!

Røde og hvite er de beste! :ffk:

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 03 okt 04, 20:32
Ingen av odd-kampene var særlig spennende vel? :D

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 03 okt 04, 20:35
syns jeg husker at simen brenne var en av de mest kritiserte spillerene før seriestart?? noen som mente det var bortkastede penger?? noen som fortsatt står for det døm sa???

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 okt 04, 20:42
deeeeilig!!!2-2 mot lyn borte er greit å tas med seg:D

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Treflis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 jun 04
Innlegg: 9

Lagt til: 03 okt 04, 20:52
Eneste ulempen med denne kampen var at jeg fikk neglene mine bitt i stykker :D:D:cool:

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 03 okt 04, 20:55
Opprinnelig postet av Culemart
syns jeg husker at simen brenne var en av de mest kritiserte spillerene før seriestart?? noen som mente det var bortkastede penger?? noen som fortsatt står for det døm sa???


Vi snakker om en spiller som spilte mer eller mindre fast for U-21 landlaget, hadde flere års TL-erfaring til tross for en alder på 23 år, er en spiller med lokal tilknytning som vi dermed kan regne med å holde i laget mange år. Også verdt å merke seg at kun Ringberg har spilt mer en Brenne i år. Han har spilt alle kampene, og ikke gått glipp av mange minutter. Gutten legger ned en helvetes masse jobb, løper mange mange km hver kamp, og er dermed viktig både offansivt og defensivt. Han har en grom teknikk, og kan slå forløsende passninger. Når han har litt flyt dominerer han kamper (eks. Molde hjemme, Stabæk borte). Alikevel hører jeg stadig den kommentaren om at Brenne var for dyr... Tullprat. Man må betale for gode spillere.

Men for all del... vi kvitter oss med Brenne og henter tilbake LP Hansen...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 okt 04, 21:12
utrolig viktig poeng!!!de andre resultatene gikk også våres vei.

takker bodø og viking som spilte U.
men noen hjelp fra fosshaugene hadde jeg ikke trodd!!!TAKK sogndal!!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 okt 04, 21:21
deilig!!! synes dommeren gjorde en bra innsats også. men lurer på den straffesituasjonen. var det filming eller straffe?

og hvordan i helvete klarte søder å skyte over??


men er kjempefornøyd med 1 poeng her idag:D

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 okt 04, 21:39
Da har ikke vi to sett samme kamp...Syntes dommeren var veldig svak i dag...gjorde veldig mange feil...:mad:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 03 okt 04, 22:18
Nå MÅÅ Lillestrøm gjøre jobben mot Stabæk i morgen! For hvis bæringene får tre poeng skyver de vel oss ned på kvalik på bedre målforskjell? Nå har vi hatt tur med de andre resultatene i denne runden - håper det holder til siste kamp i morgen!

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 03 okt 04, 22:29
Opprinnelig postet av Culemart
syns jeg husker at simen brenne var en av de mest kritiserte spillerene før seriestart?? noen som mente det var bortkastede penger?? noen som fortsatt står for det døm sa???


Simen Brenne skuffet meg i de første TLkampene, men har utviklet seg til å bli en av lagets profiler.

Når det gjelder dommern i dag, synes jeg han var rett og slett ræva. Han dømte mye feil og var feig i mange situasjoner.

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 03 okt 04, 22:36
Enig i at dommeren ikk var noe å skryte av. Ikke fikk han mye hjelp heller. Lustu fikk ikke kort for overfallet på Ringberg, mens Risholt fikk fordi han hadde spist for mye Møllers tran da han dyttet den samme Lustu. Det første målet til Lyn var klar offside da ballen ble spilt frem på høyresiden

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 okt 04, 22:38
Dommern var FRYKTELIG svak, men... hva gjør vel det når over 4000 Fredrikstad supportere synger ullevål og bastionen i senk, og guttæne henter hjem et fortjent og ikke mins veldig viktig poeng! Takk Simen! Du er en knupp!:ffk::ffk: Søder skulle jo også scora, men men.... pytt pytt...

En anen ting som jeg er litt skuffa over, Jan Derek Sørensen(pent mål, men) ellers så synes jeg han var en suttrete dritt unge, han hev seg ned å skulle ha frispark på alt, og når han takla noen, nei da var det ikke frispark.,... Nei jan derek, du er ikke skin hellig!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 03 okt 04, 22:41
Endret: 03 okt 04, 22:41
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Det første målet til Lyn var klar offside da ballen ble spilt frem på høyresiden


Ja, det var en klar offside! Det samme med noen av de avblåste målene mot Bodø/Glimt...:mad:

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 03 okt 04, 22:50
Gratulerer til alle med det viktige poenget! Gratulerer også med knællgod innsats på tribunen... Bastionen var sjanseløse mot oss...
:ffk:

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340