Husk meg
Brukernavn
Passord

Dagens kamp

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 26 sep 04, 20:02
Fullt fortjent seier til ffk. Men hadda de hatt marginene litt mere på sin side kunne det fort ha stått 5-1. Var det ikke 4 offside mål i dag tro?

De beste spillerne i mine øyne var Roger som jobbet utrettelig mye..Vant mange dueller og ville mye.

Raio er jo helt konge i forsvar. Vinner så å si alle dueller i reineste Erik Hagen stil.. Banens beste synes jeg.

Ellers så står Alex en bra kamp i mål.

Barret gjør mye bra men også en del slurv med tanke på pasnings kvalitet. Men vinner mye med sin hurtighet og virket stabil bak der.

Brian West skaper mye og viser hvilke kvaliteter han har. Skårer et bra mål.Synd at ikke Ringberg også fikk et mål med den ene headingen sin.

Skuffet over B/G som skapte lite foran mål selv om det var nære på et par ganger.

3 poeng og et steg i riktig retning selv om Molde vant sin kamp så tapt vel stabææææk og ser vel ut til å gå tapende ut selv om det gjenstår 12 poeng og spille om.

elisabeth_jinta

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 jul 04
Innlegg: 10

Lagt til: 26 sep 04, 20:07
Ja, er enig med deg i det meste Joko, men desverre ikke alt.

Min mening er den at Raio kunne ha skapt mere, etter å ha vunnet ballene bakerst. Hva med å se seg om etter muligheter, og slå ballen langs bakken.!?

Jeg synes FFK gjorde en bra kamp, og hadde helt klart overtaket i andre omgang, ialle fall etter 6-7 minutter. På slutten dabbet det av, og det var nære en utligning, men FFK ga alt, og nå sitter vi her med 3 poeng til, og nærmer oss helt trygg grunn.

:ffk:

---------------------------

Heisann..=)


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 26 sep 04, 20:26
hihi, var så morsomt å høre kommentatoren som var på stadion for TV2, han sa vel noe sånn som at linjedommeren øvde til 17. mai, og at han måtte reise hjem med flagget et sted sola ikke skinner, om Bode/Glimt hadde fått utligning

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 26 sep 04, 20:32
Opprinnelig postet av JipJap
hihi, var så morsomt å høre kommentatoren som var på stadion for TV2, han sa vel noe sånn som at linjedommeren øvde til 17. mai, og at han måtte reise hjem med flagget et sted sola ikke skinner, om Bode/Glimt hadde fått utligning


Ja..Den var fin! Han var passe irritert. Og like komisk var det å høre Hoff og Mini si at de ønsker at FFk skal bli værende i TL.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 26 sep 04, 20:43
Til å få hjerteinfarkt av så spennende ble det..3 poeng og deilige 1100 spenn på oddsen smakte godt en høstkveld:ffk::ffk:

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 26 sep 04, 21:14
Dette var nesten mer enn mine tynnslitte nerver i en fyllesyk kropp hadde godt av.

Men det viktigste var at jeg fikk den presangen jeg aller mest ønsket meg, 3 poeng.

Nå skal vi ikke ned i nedrykksumpa mer denne sesongen.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 26 sep 04, 21:56
Opprinnelig postet av Anduril
Nå skal vi ikke ned i nedrykksumpa mer denne sesongen.


Nå er det dessverre sånn at vi fortsatt er i nedrykksumpa! Fortsatt 4 kamper som må spilles. Men jeg er opptimist!:ffk:

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 26 sep 04, 22:25
Folk må bli flinkere til å synge på feltet vårt !! Stod midt i en gjeng som så vidt gadd å klappe... irriterende, men gjorde bare at jeg sang enda høyere !!! Kjempekamp av guttane, dette klarer vi !

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340