Husk meg
Brukernavn
Passord

Leo og FFK er i samtaler!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 00:15
Ja, med maks utelling kan vi ta med oss 15 poeng i løpet av de kampene, og da er vi virkelig med i teten... Da vil styret se at kjøp kan være lønnsomt, og da er nok Leo et godt alternativ.. Har likevell ikke tro på at de kommer til å vente så lenge, dersom det er Leo de vil ha.. Blir spennende å se hva som skjer.. :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 jun 03, 00:29
Vveldig spennende dette!!! egentlig har heller ikke jeg hatt sans for leo noen gang, men hvis han kommer til FFK sjkal jeg nok bli glad i han.... han hadde passet utmerket inn i ffk, for det er akkurat en slik type vi mangler, i tillegg til en spiss og høyreving... håper på full pott i kampene framover nå... men skal man være realistisk er det vel i overkant å tro at leo kommer, med den lønna han kommer til å kreve.....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 00:30
Tviler på at økonomien kommer til å stoppe ffk ajg.. Det er en av klubbens sterkeste sider, og dersom de kan få hentet inn en såpass annerkjent spiller tror jeg nok ikke det er pengene det vil stå på... :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jun 03, 00:40
f-b.no er jo oppdatert nå med det som kommer i papirutgaven i morgen tidlig. Står ikke et ord om Leo såvidt jeg kan se...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 00:42
Nevnes også i en artikkel her

Nederst i artikkelen nevnes leo som en kommende ffk`er... sammen med blant andre Storflor og Enerly..

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jun 03, 00:45
OK, patriot44, må nok innrømme at jeg ikke leste annet enn overskriftene for å se om det stod noe om Leo...

Dette er altså hva som står om Leo:
"– Jeg skulle gjerne tenkt meg å ha fått han til FFK, men det er ikke realistisk. Vi har heller ikke diskutert dette internt, men vi vet jo at han er ledig, sier Eggen som ser sannsynligheten for at «Leo» havner i Plankebyen som liten"

Med andre ord; tror ikke vi skal ha noe tro på dette, dersom noen faktisk har hatt det. Vi snakker om en landslagsspiller her...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 00:46
Jeg har fortsatt tro på at det kan skje.. Eggen er nok litt mer nøktern enn han egentlig vil være, det er dumt å si for mye før en overgang er så godt som i boks... Vi får håpe, selv om jeg er klar over at det er en spiller av høy klasse vi snakker om!

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 jun 03, 00:51
patriot44: det vil vel være snakk om kanskje 100.000 i uka!! hvertfall hvis han skal ha like mye som i england..

virker på eggen som om han er lite aktuell.. tror heller på enerly; han tror jeg er høyaktuell!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jun 03, 00:52
Personlig synes jeg flere her inne nesten er sjarmerende naive av og til... ;)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 00:52
Enerly er jo under kontrakt da? Han sier jo selv at han vil forholde seg til den... Leo kommer aldri i verden til å kreve like mye som han ville fått i England, det sier seg jo sjøl.. Jeg tror det kan være interresant for Leo å komme til FFK, men uansett får han nok en klausul i kontrakten om at han kan dra dersom vi ikke rykker opp i år...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 00:54
Costanza, bare for å få sagt det: Jeg er ikke sikker på at Leo kommer, men jeg har tro på at det kan skje.. Det er samtaler mellom spiller og klubb, er det da naivt å tro at noe sånt kan skje, selv om vi snakker om en landslagsspiller?

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jun 03, 00:56
Så det er virkelig samtaler mellom Leo og FFK? Merkelig at ikke FB skriver noe om dette dersom du "vet" det? Har FB gått inn i pakt med FFK om å dysse dette ned for at andre klubber ikke skal snappe ham opp foran nese vår kanskje?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 00:58
Hehe... For å si det sånn så kan jeg ikke si mer enn at jeg har mine kilder som tyder på at det er "like før"... Det som er dumt, og som gjør at de aller fleste velger å ikke tro på meg, er at jeg ikke kan si hva disse kildene er... Vi får bare se hvordan det går...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 jun 03, 01:05
Dette begynner å minne meg om de gamle fredrikstadfk sidene, og hadde deti kke vært for at du har vært så aktiv tidligere, tror jeg at vi hadde stengt tråden...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 jun 03, 01:05
Og hvorfor skulle vi tro på at du har slike kilder, patriot44??? er det virkelig noen i klubben som er "judas`er", og ikke klarer å holde på hemmeligheter??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 19 jun 03, 08:38
Her lønner det seg med REALISME. Disse såklte kontaktene må enten ha vært:
1) Drita fulle
2) Stikkontakter i klubbhuset

Leo går ikke frivillig fra spill i Aston Villa mot ManU, Liverpool og Arsenal til en hverdag med kamper på bl.a finnmarksvidda og Ulsteinvik og samtidig går fra 600 000 i månedslønn til 600 000 i årslønn!!!???? Vet at Leo er en ganske spesiell fyr, men helt tett er han da ikke... Klyp deg i armen og forstå at du lever;)

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 10:53
Holters, BøgeJon og ajg: Vi får se hva som skjer, dersom dere hadde hørt det jeg har hørt ville også dere trodd litt mer på disse spekulasjonene...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 jun 03, 17:38
patriot44:

Jeg blir helt kvalm av deg og måten du framstiller dette på..... det virker som du enten motarbeider klubben eller er en som setter i gang rykter... og den arrogansen din i forhold til at du tror du vet så mye er direkte upassende... uansett hva du sier så motarbeider du FFK ved å si slike ting som du har sagt her, du setter klubben i et dårlig lys.. når du ikke tør/kan si hvilke kilder dette er engang, burde du heller holde kjeft! Skjerpings!!!!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 19 jun 03, 17:55
Bra sagt ajg, støtter deg der. Flott at patriot44 setter igang litt debatt rundt nye spillere etc, men denne "jeg vet mer enn deg og nekter å fortelle hvor jeg har det fra" mentaliteten liker jeg ikke...

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 19 jun 03, 19:50
Sorry ajg, ikke meninga å gjøre deg kvalm.. Jeg skjønner at jeg skulle holdt kjeft.. Sorry alle sammen, men vi får se hva som skjer... :cool:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f