Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget Mot Stabæk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 17 sep 04, 09:14
Noen som er enig følgende lag:

1. Lund-hansen

2.Cwartek
3.Barrett
4. Zivkovich
5. Piroja

6. Risholt
7. Brenne
8. Helland
11. Søderstjerna

9. Ringberg
10. West

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 17 sep 04, 09:45
Det vil overraske meg stort om det ikke blir laget, Oleberg...

Tror det er det beste laget vi kan stable på bena med karantene på Enerly...

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 17 sep 04, 10:11
Skal nok mye til om ikke dette blir laget ja, må nesten si meg enig i det.
Likevel så synes jeg det er synd å måtte stille med en midtbane uten en eneste skikkelig kantspiller.

Håkan er veldig glad i å trekke inn på banen, og uten Enerly så tror jeg det blir vanskelig å holde bredden på høyresiden også.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 17 sep 04, 10:31
Endret: 17 sep 04, 10:32
Eggen snakket om å velge Barrett fremfor Hagen fordi han holder bredden fremover også og på den måten overtar noe av vingspillet til Håkan. Noe lignende gjør jo også Czwartek, så jeg tror ikke det er noe krise om vi mangler klare vingspillere da våre offensive backer gjør noe av den samme jobben. Tre nye poeng på søndag!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 sep 04, 11:04
Er helt enig med Pk i hans vurderinger og er også enig med oleberg i start ellveren.
Synes kanskje KTE bør tenke på å bruke 3-5-1/4-3-3 og dermed bruke Ringberg som ren spiss og West som høyreving.
Tror West hadde fått brukt farten vel så godt som ving. Og som Pk nevner, så gjør det ikke så mye om West og Håkan skjærer inn, for da har vi Czwartek og Barret som overtar vingfunksjonen.
Er uansett veldig sterk i troen på 3 nye poeng på søndag.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 17 sep 04, 13:13
veldig sannsynlig startellever ja, men det er jo flere kandidater til å erstatte enerly. hadde vært gøy å sett bjørnar fra start igjen også , men hellands innsats i forrige match girn vel ny tillit.

ellers har jeg også trua på 3-5-1 sa1. vi spellær bedre med 10 kæll :)

---------------------------

med ffk til champions league!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 17 sep 04, 16:05
Ryktene forteller at Kosso muligens erstatter Håkan. Kosso sin jobb vil bli å ta Martin Andresen ut av kampen!
Spennende det synes jeg.
Kjør total defensiv spillestil, og sats på dødballer og kontringer med West (Brenne) i hovedrollen.

---------------------------

Macka fra start!


teoball

Knøttespiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 33

Lagt til: 17 sep 04, 16:55
Veldig viktig det djpete nevner angående Martin Andresen, det fikk Brann bittert erfare. De trodde vel han var ute av form etter spill under pari på landslaget.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 17 sep 04, 17:11
jepp,dette blir nok laget,hvis det ikke kommer noen skader i løpet av en av dagene..vil jeg tro:cool:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 17 sep 04, 21:53
Endret: 17 sep 04, 22:04
Da er laget (ifølge f-b) klart.

Litt overraskende at Peters er valgt fremfor Helland, men det vitner ihvertfall om at FFK kommer for å ta tre poeng, siden jeg anser Peters som mer offansiv enn Helland.

Koskela skal nok (som tidligere nevnt her) ta ut Andresen.
Hvis dette er tilfellet, syns jeg det er bra at FFK har tenkt til å sette et arbeidsjern til å gå i kroppen på godeste Martin....
Kan ikke la han herje fritt!

EDIT:
Ellers litt artigt å se at f-b greier å stave navnet til samtlige nyervervelser i forsvarsfireren feil...
:D:D:D

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 04, 23:25
Det var ett litt overaskende utak denne gangen, men laget FFk er gpdt nok så jeg selv er sikker på 3 poeng. vi er jo så godt i gang.. Håper gutta bare liker regn for det blir regn :ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 18 sep 04, 11:06
Er sterkt uenig i at Risholt skal spille høyre ving, kan ikke huske at vi har hatt noe hell i de kampene han har spilt der tidligere. Det eneste det resulterer i er at Risholt vil mest sannsynlig forsvinne ut av kampen. Akkurat som med Gerrard i EM, da Svennis satte han på kanten, sånne spillere må være mye involvert på midten av banen. Sterkt uenig med Eggen hvis han setter Risholt på kant!!

Ellers så er jeg overrasket over at Peter blir å se på venstre kant, hadde egentlig regnet med at han skulle tatt plassen til Enerly, Bora inn for Helland og ellers uforandret! Men dette uttaket overrasket veldig.

Kosso er jeg veldig usikker på, syns han har vært positiv i mange av sine innhopp, men han må heve seg minst 50% fra den tida han var fast på laget hvis han skal ha noe å bidra med i den kampen her.

Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal gjøre så mye forandringer på et lag som har fungert så bra i det siste!! At Enerly er suspendert betyr jo bare at vi kan sette Bjørnar el Peters inn i steden, ikke at vi bør endre hele midtbanekonselasjonen! Men kan jo hende jeg vil genierklære Eggen søndag kveld! Håper det!!:ffk::ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 18 sep 04, 12:55
Ikke det at KTE har rett men jeg stiller meg undrende til lag uttaket! Verken Roger eller Peters er vel noen kantspillere.. Tror det da heller hadde vært fint å sette Simen på kanten. Han er jo teknisk nok og har fart samtidig som jeg syne han blir altfor lett på sentral midtbane..

Kosso er en kriger som nok passer bra til sin utfordring..
Er nok redd for at Roger blir veldig usynlig og at han selv har sagt (tror jeg) at han liker seg bedre på midten.. Bare han ikke går sur hvis han ikke får det til(noen han litt lett for å gjøre...)

Men det er klart det kan fungere..
Hadde man kjørt Simen på kant helland inn på midten sammen med Roger som har ansvar for Martin tror jeg det hadde vært bedre..Blir spennende og se Peters på kant.. Han er jo God!

Hvorfor må Simen Spille sentralt egentlig???

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 18 sep 04, 19:46
Fredrikstadfk bekrefter forsåvidt laget som f-b kom med.

Er det noen her som har sett disse treningene, og som kan fortelle hvilke midtbanekombinasjoner Eggen prøvde ut?

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 18 sep 04, 22:30
Fredrikstadfk klarte ialleafall å stave de fleste navna riktig :D

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 18 sep 04, 23:33
Opprinnelig postet av JipJap
Fredrikstadfk klarte ialleafall å stave de fleste navna riktig :D


De fleste ja....

Må vel innrømme at jeg ikke har hørt om Roger Heiland.....
:D:D:D


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340