Husk meg
Brukernavn
Passord

Stabæk tapte 0-4 i frankrike!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 16 sep 04, 23:05
Vet ikke hvor mye vekt vi skal legge i det, men det slår iallefall ikke negativt ut...for vår del.
Hever ikke selvtilliten nevneverdig det vel?

---------------------------

Macka fra start!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 16 sep 04, 23:26
Nei, tror ikke det er så negativt akkurat...men de hvilte et par av unggutta som var sterkt delaktige i Brann-seieren på mandag, så de er nok sultne og opplagte på søndag.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 sep 04, 23:39
vel,det kan jo føre til at de hever seg til FFK kampen til søndan?:confused:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 sep 04, 00:26
Tror nok dette tapet kan utløse en slags "krise" i stabæk, hvis de føler at de MÅ revansjere seg for tapet i frankrike vil de mest sansynlig bli stressa mot et så godt forsvar som FFK stiller med for tiden og det vil slå positivt ut for FFK som slipper inn 2 mål men scorer 5 selv! 3 på dødball og 2 på kontringer!! Stabæks mål vil komme på cornere....:ffk: (håper og tror jeg!):ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


mortimer

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 12

Lagt til: 17 sep 04, 11:40
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Tror nok dette tapet kan utløse en slags "krise" i stabæk, hvis de føler at de MÅ revansjere seg for tapet i frankrike vil de mest sansynlig bli stressa mot et så godt forsvar som FFK stiller med for tiden og det vil slå positivt ut for FFK som slipper inn 2 mål men scorer 5 selv! 3 på dødball og 2 på kontringer!! Stabæks mål vil komme på cornere....:ffk: (håper og tror jeg!):ffk:


Det er det desidert dummeste jeg har hørt. Utløse krise??? Stabæk har hele tiden sagt at uefa cupen er en avlastning for å tenke på noe annet. Kanskje derfor de tapte 4-0, fordi tankene allerede var på kampen mot FFK

---------------------------

Forza de blaa


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 17 sep 04, 16:02
Tror heller ikke at det utløser noen krise, men det gjør definitivt ikke godt for selvtilliten. At et tap i europa skal gi dem ekstra tenning har jeg ingen tro på.

---------------------------

Macka fra start!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340