Husk meg
Brukernavn
Passord

Har Keiko gått under jorden?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

okiek

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 30

Lagt til: 15 sep 04, 23:02
Endret: 15 sep 04, 23:02
vi kan sette strek, men jeg skal ha meg fra bedt om at det er synd på meg eller at jeg søker støtte, men jeg vil sette fingeren på en del ting dere her inne er dårlig til å takle og det er at det finnes folk meg føleser og ingen er like. alle har sin måte å si ting på.

HVORFOR SVARER IKKE HOLTERS PÅ OM HAR HAR MOTTATT MAIL FRA MEG DA?????

---------------------------

Jeg er kjempe glad i klubben FFK


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 15 sep 04, 23:15
Nei synes det bare bilr for dumt, at Holters og Costanza skal rakke ned på folks meninger ved enkelte anledninger. Stille seg bak den dumme regelen "person diskutering" synes det blir for dumt bare! Men, legger ballen død jeg.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 15 sep 04, 23:15
Hva er poenget med en tråd hvor annenhvert innlegg inneholder det samme spørsmålet fra "okiek", "keiko" eller hva han finner på neste gang...

Kanskje Holters har en dag Offline, nesten litt ålreit innimellom det også, se...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


okiek

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 30

Lagt til: 15 sep 04, 23:21
planken du planken.

Jeg har mange planer he he..

jeg tror ikke holters er offline. kansje han vil unngå og svare på spørsmålet om han har motatt mail fra meg..

---------------------------

Jeg er kjempe glad i klubben FFK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 sep 04, 23:37
Endret: 15 sep 04, 23:39
Vet rett og slett ikke hvordan man skal svare i en tråd som dette. Dersom vi sletter den vil noen garantert reagere negativt, det samme om vi lar den stå, om vi svarer eller ikke svarer.

Hva pss ønsker å oppnå med sin kampanje her vet jeg ikke, men på tross av det er både han og Keiko velkomne til å diskutere FFK her videre.

Forumet ble opprettet fordi vi ønsket å ha et forum hvor vi kunne diskutere FFK, og det er fortsatt intensjonen. Men noen må nødvendigvis styre slik at ting ikke sklir ut. Det har funket nærmest knirkefritt veldig lenge, men alle er vel enige om at det ikke har vært like bra den siste tiden.

Vi holder alle med samme lag. Foreslår at alle tar seg et drag av en fredspipe og legger dette rotet bak oss. Så forsvinner slike unødvendige, kjedelige tråder som dessverre har figurert altfor ofte på siden den siste tiden, helt av seg selv.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 15 sep 04, 23:41
keiko: det er nettopp slik oppførsel som fikk deg sperra ute i første omgang

menmen, det er jo lettere å lære en elefant å runke

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 15 sep 04, 23:45
Legg denne tråden død nå Keiko.

Drit i om du får svar fra Holters eller ikke, det er ikke viktig. Den originale Keiko blir sluppet fri på fredag og da er det bare for deg å starte på ny frisk.

Du har en god del mennesker her på forumet som tydligvis støtter deg og ser poenget ditt nå, men la det være med det.
Bruk heller ditt enorme
engasjement til positivitet, ved å skrive om saker og ikke personer i fremtiden, og ikke heng deg så veldig opp i hvem som har rett, om det er deg eller andre.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 sep 04, 23:51
jeg mener at keiko/okiek bør utestenges for godt. at noen reagerer på det får man heller tåle. her må man tenke på hva som er det beste for forumet som helhet, ikke enkeltpersoner. når diskusjonen går over til å ikke dreie seg om fotball lenger, da er det på tide og si stopp. vet at jeg ikke har den beste "fortiden" her selv, men jeg har hvertfall skjerpet meg. keiko fikk en ny sjanse, men det virker ikke som han tar vare på den. Hvis du har noe i mot moderatorene på denne siden pss, foreslår jeg at du finner deg noe annet å gjøre enn å skrive på dette forumet.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 sep 04, 23:58
Endret: 15 sep 04, 23:59
ajg har et poeng her. Han fikk høre det av ganske mange her for en stunde tilbake, både moderatorer og andre, og trakk seg selv tilbake. Så kom han tilbake igjen og har vært eksemplarisk siden. Et eksempel til etterfølgelse.

Tror nok ikke Keiko vil bli utestenget for alltid, så høyt skal vi ikke sette oss selv, og det skal være takhøyde for ulike personligheter her.

Men når det er sagt så tror jeg vi fremover må bli "strengere" på innlegg som dreier seg om helt irrelevante ting, hakking på andre brukere og annet tull. Vi er ganske mange her, så noen vil sikkert alltid være uenige når ting slettes, men det er kanskje noe vi bare må leve med.

Vet veldig godt at moderatorer sjeldent, om aldri, blir populære blant alle brukerne. Men det er heller ikke en moderators oppgave å bli populær, snarere bli oppfattet som konsekvent og rettferdig.

Vi får sette oss ned for å lage klarere retningslinjer, og håper alle her vil kunne bidra til at vi igjen kan skape et trivelig miljø på sidene her. Det tror jeg vi klarer.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 16 sep 04, 00:49
Endret: 16 sep 04, 00:50
Opprinnelig postet av Svein
MEN, i forkant av utstengelsen var det endel forumbrukere som var direkte ufine mot "Keiko", hvor de bl.a. reagerte på norsken. Kan forstå hvis "keiko" bli provosert av dette. I tillegg må det vel være lov å være påstålig? Hvis "Keiko" mener seg å ha "hemmelige" forbindelser inn i klubben, så må han/hun jo få lov til å ha det. Om majoriteten av "nyhetene" ikke stemmer vil jo tilslutt ingen ta han/hun seriøst.
Håper iallefall at det er lov å være annerledes her inne uten å bli skvisa av den grunn...

Jeg forsvarer på ingen måte de som angrep Keiko for hans skrivefeil, og absolutt ingen av moderatorene var med på den balletten. Det får andre forumbrukere ta på sin kappe. Vi påpekte oppførselen, og oppførselen var rett og slett ikke akseptabel. Det vi videre påpekte var disse såkalte sikre kildene til Keiko, da vi faktisk har hatt en del tidligere erfaringer med disse. Den gang var de ikke til å stole på. Noen observante sjeler har fått med seg vår IRC-kanal, og Keiko har gjentatte ganger oppført seg utilsnakkelig på den kanalen.

Kanskje har Keiko opparbeidet seg et bedre kontaktnett den senere tiden, og selvfølgelig skal han da få delta i dette forumet på lik linje som alle andre. ”Sikre kilder” har aldri ført til noen utestengelse her i forumet. At man er annerledes er heller ingen hindring, og jeg har selv gått i bresjen og forsvart forumbrukere som har blitt angrepet for deres skrivefeil.

Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Respekterer også en kort utestengelse dersom Keiko ikke har fulgt reglene som Holters har skissert i sitt svar.

Men det må være lov å være andeledes.

(...)

Etter å ha kjent Keiko i ca. et halvt års tid må jeg bare få lov til å si at han er en snill å grei gutt, men med litt kort lunte verbalt, hvis han blir urettferdig behandlet, eller provosert.

(...)

Keiko har nok gått over streken noen ganger her på forumet og har ikke alltid holdt seg til saken, men med i betraktningen må man også ta at noen har vært ufine og provoserende over for ham også.

Det du gjorde står det høy respekt av, Snæbbussaristokrat 1, og flere burde nok følge ditt eksempel i denne saken.

Derimot står vi for at utestengelsen av Keiko er berettiget. Jeg betviler over hodet ikke at Keiko er en snill og grei gutt på fritiden, men det må han faktisk også vise for oss andre på nettet. Det er lov å oppføre seg annerledes, men det er ikke lov å oppføre seg som en idiot. Blir man tilsnakket, så er det ikke verre enn å ta det til seg. Én advarsel er ikke all verden, og det må gå an å gi en advarsel uten at alle skal sette både himmel og jord i bevegelse.

Opprinnelig postet av okiek
Hvordan i svarte kan jeg vite slikte ting. første gang jeg logger på å bli møtt med slike sarkastiske svar. Ingen er like og jeg synes på etter tid at jeg kunne blitt tatt vel i mot på forumet. Ingen kjent meg den gangen ingen viste at jeg fatisk tok det på en annen måte en det dere tror. slik følte jeg det inne i meg den gang: Jeg ble skuffet og såret. Jeg ble lei meg og tenkte "herre gud" hvorfor? hva er det med meg ? Hva har jeg gjort ? jeg følte meg møkk dum. jeg tenkte også etter dem treffene jeg hadde hatt da jeg var på noen kamper at jeg fikk ett helt annet inntrykk av folka her inne. en fikk jeg kontakt med og det var Snæbbussaristokrat 1. Han turte å bli kjent med meg. han og jeg har en utrolig god kontakt samt at han har gitt meg kontakt med litt fler folk.

Opprinnelig postet av okiek
vi kan sette strek, men jeg skal ha meg fra bedt om at det er synd på meg eller at jeg søker støtte, men jeg vil sette fingeren på en del ting dere her inne er dårlig til å takle og det er at det finnes folk meg føleser og ingen er like. alle har sin måte å si ting på.

Som jeg skrev over; Dette var strålende gjort av Snæbbussaristokrat 1, og noe alle og enhver bør ta til ettertanke. Riktignok var det ikke derfor du ble utestengt, Keiko, og det vet du så inderlig godt. Det er oppførselen i langt senere tid enn dette som førte til utestengelsen – både under nettsamtaler og i forumet.

Jeg svarer så fort jeg kan, og dine gjentatte ”spørsmål” i denne tråden kan rett og slett ikke ses på noe annet enn ”spam”, og det er faktisk nok et brudd på reglene i dette forumet. Vi er villige til å starte med blanke ark, men da må også du ta til deg de tingene som har blitt påpekt fra vår side.

Det er ingen skam å være annerledes, men det er en skam å forpeste dette forumet.

Hva er egentlig normalt? Vi som driver denne siden er langt fra normale, for da hadde det over hodet ikke vært noe nettsted. Normalen blant folk er å kreve, kreve, og atter kreve, men ei løfte en finger for å skape noe selv.

Opprinnelig postet av pss
Huff, Holters leker politi igjen. Synes det er tåplig slik moderatorene holder på ved enkelte anledninger. Har sett det ved flere anledninger. Truet med å kaste ut f.eks. stenhard for en tid tilbake, samt at du hånte ham pga. at han sendte en mail til deg. Ikke vet jeg om han fikk svar på mailen, men det kan vel tenkes at du ikke får noen svar keiko....

Jasså? Det var jeg som hang ut stenhard? Det var vel strengt talt du som forsøkte å henge ut meg, pss. Jeg henviser: Ops I did it again. Resten er vås og kun spekulasjoner fra din side. Stenhard fikk svar på alle sine mailer – både fra Costanza og meg selv, og det vil også Keiko få. Sist jeg skrev en grunn for at jeg ikke kunne svare for meg, begynte å du å hange meg ut. Denne gangen forsvant jeg en periode uten forvarsel, og da var det galt også.

Det er visse personer her som over hodet ikke takler å ha diskusjoner og vender temaet over på personangrep hver bidige gang. At vi da påpeker at man risikerer å bli utestengt - om man ikke skjerper seg - har vi den fulle rett til å gjøre.

Dette er og forblir et privat nettsted, og finner man seg ikke i reglene, så er det over hodet ikke noe tvang å oppholde seg i dette forumet. Som skrevet tidligere: Kun tre brukere har blitt utestengt fra dette forumet gjennom hele dets levetid på 542 dager, og allikevel klager noen på at vi ikke har takhøyde? Og stort sett er det de samme personene som klager gang på gang.

Opprinnelig postet av pss
Nei synes det bare bilr for dumt, at Holters og Costanza skal rakke ned på folks meninger ved enkelte anledninger. Stille seg bak den dumme regelen "person diskutering" synes det blir for dumt bare! Men, legger ballen død jeg.

Hvor har vi rakket ned på andres meninger? Det er faktisk ikke å rakke ned på andres meninger ved å argumentere for sitt eget syn. Dette har jeg sagt så mange ganger nå at jeg får en skikkelig ”hakk-i-plata”-følelse. De brukerne som enten har blitt utestengt, eller fått advarsler, har helt klart – i varierende grad – fortjent det. Mer enn dette ser jeg ikke poenget ved å gjenta meg selv, og jeg vil allerede få klager for å ha skrevet en ”avhandling”.

Opprinnelig postet av Anduril
Er det ikke en moderators oppgave å slå ned på ting som etter hans mening er utenfor de reglene som er satt for forumet ?

Slutt å gnål.

Kunne ikke sagt det bedre enn Anduril så elegant skisserte det hele ovenfor. Hadde vi slettet hele denne tråden, hadde noen garantert kjeftet. Velger vi derimot å svare slik jeg gjør nå, er det garantert at et par gjengangere er uenige. Svarer vi ikke, ja, da blir det jaggu bråk da også. Det er ikke lett å gjøre alle til lags.

Dette forumet har sine regler, og i tillegg kommer det en del skjønn inn i bildet. Jeg siterer nok engang:

Opprinnelig postet av Holters
Vi ønsker oss friske meningsutvekslinger og standpunkt. Det skal være stor takhøyde på disse sidene, men for at debattene skal bli interessante og utbytterike for alle våre brukere, er det visse regler som må følges. Reglene er minimumskrav. Vi anmoder om at du for øvrig bruker sunn fornuft og er omtenksom overfor de andre debattantene.

Jeg synes det er ufattelig at denne tråden har fått hele 49 innlegg før dette svaret.

Til sist vil jeg bare påpeke at tråder som dette ikke har det minste å gjøre i dette forumet. Spørsmålet som startet denne tråden bør henvendes direkte til oss på mail. Har pss, eller noen andre noe imot oss moderatorer, ber jeg dere vennligst om å ta dette på mail.

Dette har ingen verdens ting med Fredrikstad Fotballklubb å gjøre.

Vi har et forum å drive,
…og til tider må det drives med ”jernhånd”.
Foruten det har vi det egentlig ganske ålreit i dette forumet,
…det tror jeg alle og enhver er enige i.

PS! ajg hadde en sabla godt poeng! Og sier vel nøyaktig noe av det vi til tider tenker.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340