Husk meg
Brukernavn
Passord

Tanker gjort etter Ham-Kam kampen...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 12 sep 04, 21:38
Endret: 12 sep 04, 21:50
må bare si Raio Piiroja imponerte meg skikkelig idag! Gutten var jo overalt og tapte knapt en eneste duell :)

Jeg utroper herved han som Man-Of-Match med Roger Helland på en god andre plass!


I tillegg finner jeg det nødvendig å nevne Wade Barrett...
Gutten viste at han har offensive kvaliteter av rang og gjorde gang på gang jobben til Søderstjerna ute på vingen...
...nemlig å komme til innlegg foran kassa!!!

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5541

Lagt til: 12 sep 04, 21:53
Veldig enig. Piroja har en smittsom aura av defensiv trygghet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 sep 04, 21:53
synes han gjorde en OK kamp.virka sliten etter hvert i 2omgang,riktig å bytte han ut.men lovende virker det.presis fot og langt mer agressiv enn hagen!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 sep 04, 21:55
Piiroja sitt spill i dag er vel noe av det beste jeg har sett av en enkeltspiller på Stadion på veeeldig lenge.

Helland skal selvsagt også ha ros - han scorer jo tross alt to kanonviktige scoringer. Fyren gir alltid alt i duellene foran mål på cornere. Ikke tilfeldig at han scorer en del på den måten. Skal derimot sies at han slet litt mer defensivt i dag. Han må dessuten lære å skjule holdinga si litt bedre...

Wade Barret var veldig positiv! Synd jeg ikke kan si det samme om Czwartek etter denne kampen.

Ellers synes jeg Enerly var best på midtbanen, mens West var ganske pigg på topp - men han bør bli enda flinkere til å søke avslutninger.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 12 sep 04, 22:26
Enig. Piroja var stor i dag. Han tapte ikke en eneste hodeduell. Der er det bare og bla opp de 1,5 millionene som skal til for å kjøpe ham fri til neste sesong. Barret spilte godt så lenge kreftene holdt og jeg må også rose V Hagen for et meget godt innhopp. Er også enig i at Czwartek ikke var helt heldig idag men han har gjort gode kamper tidligere så han kommer nok tilbake. Risholt var vel heller ikke helt på topp i dag. Simen Brenne synes jeg gjorde en god innsats i dag.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 12 sep 04, 22:27
Raio Piiroja var rett og slett "outstanding" i dag.

Ingen over, ingen ved siden av. :)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 12 sep 04, 22:30
Costanza..Var vi på samme kamp??!! Barret gjorde en "så der"...Hellan spilte bra, og Piiroja var suveren, Cwartek spilte også bra.

*** Piiroja
** Helland
* Cwartek


---------------------------

den vitende


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 12 sep 04, 22:32
West må gå mer på avslutninger, det var et par tilfeller i dag der han skulle ha klinket til selv. Han skapte en del i dag, men mangler litt i avslutningsfasen.

Piroja er det bare å bøye seg i støvet for i dag, knallgod, særlig i slutten av kampen.

Takk til alle egentlig, dette her var DIGG :ffk:

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 sep 04, 22:35
Regner med at vi var på samme kamp ja, sissi.

Vi var tross alt 8010 mennesker der i dag - kan ikke forvente at alle har de samme meningene og inntrykkene da. Men én ting må hvertfall alle kunne enes om: Raio Piiroja var i en klasse for seg i dag.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 12 sep 04, 22:36
Endret: 12 sep 04, 22:37
Lund Hansen - Godkjent
Czwartek - Langt under pari
Piiroja - KONGE
Helland - Meget god
Barrett - Meget god
Enerly - middels
Risholt - middels
Brenne - god
Stjerna - god (jobba hardt i dag)
Ringberg - litt under middels
West - Meget god

Kanskje det er en ide å flytte Barrett over på høyreback og Vebjørn inn på venstre neste kamp??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 12 sep 04, 22:37
Czwartek var langt under middels i dag,
...nær sagt som vanlig.

Vet at det er delte meninger om dette, men slik ser nå jeg det.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 12 sep 04, 22:55
Hva er dette for noe....Barret hadde 5!!! feilpasninger bare i 1.omgang.og 3 i 2.omgang....hvordan kan man da si at han spilte en bra kamp?!? Ja han var med litt offensivt, MEN det ble lite farligheter ut av det. Når Cvartek kom offensivt ble det farlig opp til flere ganger.
Bakre rekker. Piiroja...4 feil passninger, 2 misslykkete inngrep.Han var knall god!
Helland...2 feil passninger ( veldig bra) 4 misl inngrep. Han var god idag

Cvartek 4 feilpass. og 2 misslyk. ingrep. Han var god idag.

Barret 8 feil pass. og 5 missl. inngrep. Han var grei idag!!

Se kampen igjen.

---------------------------

den vitende


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 12 sep 04, 23:07
Enig i det meste av spillerbedømmelser. Piroija hersket, må allerede være blant TL`s aller beste stoppere, HamKamspillerne ga etterhver opp kampen om luftrommet, Piroja tok fullstendig luven av dem. Helland spilte også knallbra, gjorde mye mer i tillegg til scoringene. Resten sloss og kjempa, og gjorde dette til en kanonkveld!
Må gi minus i margen Czwartek og Ringberg. Czwartek blir ofte usikker, somler og roter det ofte unødvendig til. Ringberg taper mange dueller både i lufta og på bakken, får juling, sliter med plassering og løp og er treg når han får ballen. Synd vi ikke har bedre backup på spissplass, Marcus trenger reell konkuranse, det virker som om han er bombesikker på laget uansett hvordan han spiller.
Men igjen: Dette var for meg sesongens høydepunkt - hittil!!:ffk:

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 sep 04, 23:13
Jeg tror nok vi bedømmer Barret utfra det som vanligvis skjer på venstrebekk-plass, nemlig lite eller ingenting av konstruktiv karakter. Barret var involvert i mye framover på banen samtidig som han var sikkerheten sjøl bakover. Ja, han hadde feilpasninger, men så var det mye større risiko og ditto potensiell offensiv premie over spillet hans. Det å sammenlikne Barret med Vebjørn *offensivt* (vel og merke), er nesten meningsløst, spør du meg. Vi snakker om forskjellige verdner.

Roger kom aldri med i denne kampen, men det var fordi Ham-Kam spilte over hans plass på banen, og det lave forsvaret til Ham-Kam gjorde at han aldri fikk spilt en skikkelig offensiv rolle også.

Jeg synes det er imponerende av FFK å få til såpass mye spill og sjanser mot et så til de grader defensivt og destruktivt lag som Ham-Kam.

Gratulerer, guttær og jenter, høstens vanskeligste kamp er over, med FFK som seierherre! :-)

Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 12 sep 04, 23:16
Synes forsvaret gjør en veldig bra jobb idag. Har stort sett kontroll i store deler av kampen. Greit at Ham-Kam får en del sjanser i siste halvdel av 1.omgang, men de kommer etter x-antall dødballer og med god hjelp av sterk vind (som kommer helt fra Færder). Risholt og Enerly er borte store deler av 1. omgangen, men spiller seg opp i andre. Søderstjerna imponerer vel ingen. Brenne er kanskje bestemann på midten idag. På topp virker det som om det går veldig tregt også "over snippen" hos Ringberg. Synes han er for treg ikke bare i driblinger og løp, men også i taktiske valg. Hva gjelder West er han selvfølgelig hyperfarlig med sin store fart, men jeg synes ikke han klarer å utfordre motstanderen på bakken, for så å sette fart inn i 16 -meteren (Hadde han klart det, ville han vært så god at han ikke hadde spilt i FFK!!??).
Alt i alt synes jeg FFK gjør en bra "knokkel-match", og det gis ikke stilkarakterer i fotball, men poeng og det skal vi klare og kapre nok av!
Forøvrig deilig at Kamma-fansen måtte bite i deg "Rykker-ned, rykker-ned, rykker-ned". Skjønner ikke hva de skulle med halve klokke-svingen.

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


Ronaldo

Knøttespiller
Ble medlem: 12 sep 04
Innlegg: 43

Lagt til: 12 sep 04, 23:24
det var godt at det gikk bra. akkurat som eventyr.. skal gå bra til slutt..

---------------------------

FFK er det beste laget


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 12 sep 04, 23:33
Endret: 12 sep 04, 23:33
Mulig at Ringberg virker ( og muligens er) treg, men han binder opp en til to forsvarere noe som gir bedre plass til andre FFk-spillere i angrep

Ronaldo

Knøttespiller
Ble medlem: 12 sep 04
Innlegg: 43

Lagt til: 12 sep 04, 23:37
nå må enery sone en kamp. jeg lurer bare på hvordan det vil virke inn ?

---------------------------

FFK er det beste laget


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 12 sep 04, 23:39
Endret: 13 sep 04, 01:20
Enig med Asgeir.

Wade Barret spilte egentlig både som venstreback og venstreving. Har en utrolig arbeidskapasitet.

En virkelig moderne backtype som tilfører laget en helt ny dimensjon.

Er særdeles fornøyd med hans inntreden i FFK.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 12 sep 04, 23:45
Barrett er også mye mer aggressiv, taklingssterk og bedre til å posisjonere seg enn Vebjørn.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340