Husk meg
Brukernavn
Passord

Har folket troa enda??

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 21 aug 04, 18:02
Hos meg er det ihvertfall ingen tvil!!
Vi rykker ikke ned!!

Hva tror dere andre? Fortsatt troa??

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 aug 04, 18:30
Selvfølgelig rykker vi ikke ned..... Har tenkt tanken, men etter forsterkningene i sommer, er trua virkelig tilbake.....

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 aug 04, 19:06
Spør på mandag :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 21 aug 04, 19:18
en overbevisende 4-0 seier hadde gjort seg!!

---------------------------

Stadion på FMV!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 aug 04, 20:32
Til Costanza: lattlig svart....

klart jeg har troa..
:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 21 aug 04, 21:14
klart jeg har troa!!! vi supportere får være den stabile grunnstenen i ffk, selv om det lurer noen interne stridigheter!

vi får holde fokuset på det som skjer på banen, og fortsette å gjøre en like god jobb!

vi supportere har i allefall gjort vår del av jobben så langt!
:ffk:

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 21 aug 04, 21:31
Vel,har bitteliten tro på at de skal klare dette..Men blir det tap eller poengdeling mot Odd..Så blir den troa lagt fullstendig i ruiner...:mad:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 21 aug 04, 21:49
Jeg har true helt frem til det er teoretisk umulig å ikke beholde plassen. Tap imorgen gjør situasjonen bare verre dersom lagene rett foran oss gjør det bedre.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 aug 04, 21:59
lett å se hvem som er ekte patriot og halv veis patriot. Ekte har troa og villig til å støtte gutta, mens andre er bare halv veis.. :confused:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 21 aug 04, 22:08
Endret: 21 aug 04, 22:21
Vel der du tar feil...HUSK..Det her er bare folks ærlig mening av hvordan man tror laget klarer seg i år...FFKsupporter.net tippa de ned før seriestart,og folka som driver det er like mye patriot(er) som du er eller noen gang kommer til å bli!Selvom de har en annen mening..De eller andre folk støtter klubben like mye selvom de tro klubben evnt rykker ned...

Jeg for min del har fremmdeles et håp om at de overlever(se forrige posten min)med mindre de ikke avgir poeng i kampen mot odd!Og kommer til å møte opp på resten av kampene med plankehaugen for å støtte laget..Og dette har jeg gjort i gode og onde dager sida 2 div!!de har vært der i flere år..Så blir veldig feil og idiotisk av deg å komme ut med den påstanden der..

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 21 aug 04, 22:35
Dette går veien. Gleder meg allerede til å kunne feire at det er et faktum.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 21 aug 04, 23:09
Endret: 21 aug 04, 23:50
Min tro forsvant nok allerede den 31.mars,
...men håpet lever fremdeles. :)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 aug 04, 23:24
Opprinnelig postet av keiko
lett å se hvem som er ekte patriot og halv veis patriot. Ekte har troa og villig til å støtte gutta, mens andre er bare halv veis.. :confused:


Om man har trua eller ikke avgjør ikke om man er ekte supporter.... La oss si at før den siste hjemme kampen er det klart at vi rykker ned(det skjer selvfølgelig ikke), da er det de som møter opp på kampen som er ekte supportere og de som blir hjemme medgangs supportere!!!!

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 aug 04, 23:28
La oss slippe den utslitte "hvem er best supporter"-debatten. Den er bare destruktiv.

Tre poeng mot Odd er alt som gjelder nå!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 aug 04, 23:33
mente ikke å si hvem er ekte og hvem er halv veis patriot, men jeg blir kvalm av folk som har mistet troen og folk som svarer: vil vente til mandag. mener ikke noe vondt med det, men om tap kan det ennå være mulighet. ikke ta sorger eller gleder på forskudd. kom på stadion i morra og støtt gutta. vi skal være den 12 mann :ffk::ffk::ffk:.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 aug 04, 23:34
Endret: 21 aug 04, 23:36
Helt enig der Costanza!! men mente bare at det keiko skrev var veldig feil....

men for all del, seier og tre poeng er alt som teller.... la oss håpe guttane er i storform i morra...!!!:ffk::ffk:

forresten keiko: det siste innlegget viser riktig innstilling....!! :D

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 22 aug 04, 11:14
Det er helt bankers at FFK holder plassen i TL, så mange må spise hatter i slutten av oktober!! For meg som alltid har hatt troa blir det en festmiddag!!:p

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 22 aug 04, 12:01
Merkelig hvordan ting snur. I kveld slår vi laget som rundspilte oss i våres, og så slår vi songdal borte i neste kamp. Odd er jo ikke i den form de var overhodet, så det kan absolutt bli en morsom kveld.
Et par seire nå er hva denne byen trenger.

Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 22 aug 04, 13:21
Trua helt til siste slutt:ffk: Vi rykker aldri ned, To solide seire på rad nå så er vi helt med, skal ikke mer til :ffk::ffk:

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet


sholm

Knøttespiller
Ble medlem: 15 mai 03
Innlegg: 26

Lagt til: 22 aug 04, 14:05
Må ærlig innrømme at etter kampen mot Enga så sanke troa noen få hakk. Men med full innsats, tæl og trøkk fra spillere og oss så rykker vi ikke ned. Mister ikke troa før ikke engang teorien kan redde oss..:ffk:

FFK-Patriot

Knøttespiller

Ble medlem: 13 feb 04
Innlegg: 55

Lagt til: 22 aug 04, 14:19
realistisk sett tror jeg vi røkker ned, men jeg er optimist til siste stund!!!:ffk:

---------------------------

Man kan skifte bil, jobb og damer... Men man skifter aldri fotballlag... FFK i våre hjerter..

--------Stadion på FMV--------


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 22 aug 04, 21:29
Jeg hadde troa før kampen (ref. tidligere innlegg i samme tråd) og har nå enda mer tro. Viktig at både Sogndal og Molde taper sine oppgjør.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 23 aug 04, 12:12
Opprinnelig postet av FFK-Patriot
realistisk sett tror jeg vi røkker ned, men jeg er optimist til siste stund!!!:ffk:


:confused:

Enten så er man optimist eller pessimist..tror man at noe negativt vil skje så er man pessimist!

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 04, 12:52
det var så dustete utalt det at jeg blir kvalm. hvordan kan en være patriot når en sier: realistisk sett tror jeg vi røkker ned, men jeg er optimist til siste stund!..... en bør vel tro det beste håper på det beste.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 aug 04, 13:20
Endret: 23 aug 04, 13:22
Nå er det snart nok, keiko. Har vært tålmodig med deg en stund nå, men du bare fortsetter i samme spor. Du trenger ikke fortelle alle hvorfor du blir kvalm hele tiden. Ta heller en pille mot det og bit tenna sammen.

Hvis du blir kvalm av at folk sier at de realistisk sett tror FFK rykker ned, så ligger nok problemet hos deg.

Og med dette gir vi oss med å diskutere person på denne måten. Greit, keiko?

På forhånd, takk.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 23 aug 04, 15:10
Hjertet håper & tror at FFK holder i TL, og har gjort det hele tiden, men hjernen sier fortsatt at FFK dessverre rykker.

Jeg må dessverre innrømme at spillet i går ikke berolighet meg det dugg. I første omgang virket det som alt som heter plan & mening med spill var vekk.
At ikke Odd scoret i spesielt sluttminuttene kan bare forklares med en god Alexander L.H og "Fru Fortuna".

Joda FFK var best i 2.omgang, men mye av dette må en særdeles "god hjemmedommer" ta på sin kappe.

Gidder ikke skrive mer om dommere osv.

Kanskje burde jeg begynt med det positive.
1: Laget stå på, og kjempet som...........
mens Odd presset som værst.
2. Laget klarte å skjerpe seg i pausen
og flyte på den medgangsbølgen
som ble skapt.
3: A:L.H var meget god:
4: Vebjørn Hagen gjorde ingen eller
små feil av betydning, samt hans
drømmetreff.
:o:p;)

Dessverre har jeg ikke hatt mulighet til å skrive før, så det meste er sagt, men likevel dersom noen har savnet en av de som innrømmer at hjertet ikke alltid følger hjernen. Eller var det motsatt.

FFK i TL 2006

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 23 aug 04, 15:19
Opprinnelig postet av keiko
det var så dustete utalt det at jeg blir kvalm. hvordan kan en være patriot når en sier: realistisk sett tror jeg vi røkker ned, men jeg er optimist til siste stund!..... en bør vel tro det beste håper på det beste.


Hvor mange ganger må vi forklare før ting setter seg i hode ditt???Les forrige posten min:confused:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 23 aug 04, 15:48
PS en patriot behøver vel ikke miste hjernen!!!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 23 aug 04, 16:08
Jeg har troa, og det hadde jeg også etter tapet på Ullevål. Der hadde jeg faktisk ikke regnet med at vi skulle kapre poeng. Kampen mot Sogndal blir avgjørende, ellers vil jeg si alt ligger i FFK sine egen hender.

Tror både Viking, Sogndal, og Stabæk kommer til å slite hardt. De har tøffere motstand enn oss framover.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 04, 17:00
om jeg plager deg Costanza tvinger jeg deg ikke til å lese mine inlegg. Jeg trenger heller ingen pille og hvem som har ett problem bør vi la være å ta opp. Husk bare på: i gode og onde dager :ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 23 aug 04, 21:13
keiko; du plager nok ikke bare Costanza, og mannen er tross alt moderator her, så vis bittelitt respekt...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 aug 04, 00:37
Opprinnelig postet av antidrillo
Hjertet håper & tror at FFK holder i TL, og har gjort det hele tiden, men hjernen sier fortsatt at FFK dessverre rykker.


Men hjernen har da ingenting med å være supporter å gjøre, det dreier seg utelukkende om følelser. For hvordan ellers kan et engelsk 4-5 div. som Barnet ha egen supporterforening i Norge med egen avis? Om å være supporter skal kobles mot hjernen så snakker vi mer om MBD, da i betydning Major Brain Damage. Kanskje er også dette for svakt og at vi må over i en høyere millitær grad, nemlig General Brain Damage. For hvordan i huleste skal man ellers forklare at flere 1000 mennesker hver helg roper "røde og hvite er de beste" om et lag som ligger desidert sist i TL?

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 24 aug 04, 00:40
Endret: 24 aug 04, 00:43
Major Brain Damage...Det står for
Minor brain damage Dekjøk!:D

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 aug 04, 01:00
Til Planken: jeg forlanger det samme tilbake.. I gode og onde dager :ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 aug 04, 01:06
Det er ikke noe som heter MBD lenger,
...det heter ADHD! ;)

MBD ble sett på som nedverdigende,
...resten av innlegget gidder jeg ikke å kommentere.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 aug 04, 01:11
...Radoslaw i forkledning? :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 24 aug 04, 02:04
Til Holters:
Imponerende ! :)

Til Costanza:
Jepp, vi har byttet identitet,
...skal fra og med i dag prøve å helgardere absolutt alle mine innlegg. :)

Til DeKjøk:
Hm...
En særdeles interessant teori du her prøver å belyse...
Hilsen en med ADHD. :rolleyes:

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 24 aug 04, 08:38
Stakkars "DeKjøK" eller O`Kjøkøy du mener med andre ord at alle fotball-supportere er uten hjerne.!!!!
Vet at det er enkelte som påstår det, nemlig at fotballsupportere har en hjerneskade, men må nok si at jeg er uenig med deg.

Synes det er en drøy påstand at vi andre her inne på forumet mangler hjerne!!! Snakk om å heve seg over "Folket". Skulle nesten tro at du er knyttet til F-B.

Når det gjelder det faktum at mennesker er fotball supportere, e.lign har nok dette en mye dypere forklaring enn dine "kvasipsykologiske" meninger.
Det har bl.a i høyeste grad også noe med identitet å gjøre, og er du av den formening at også identitet er noe du har uten å bruke hjernen.

PS skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å skrive disse selvføgelighetene, men dersom en lar "dumheten" så uimotsagt bidra man til forkvakling av mennesket. Eller som Goebbels yndlings frase " gjentar du en løgn ofte nok blir den en sannhet"

Defor "Fra Kjøkøy" lykke til !!!!!

.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 24 aug 04, 09:10
Opprinnelig postet av FFK Forever
Major Brain Damage...Det står for
Minor brain damage Dekjøk!:D


Det jøkke` det nei! "Minor brain dysfunction" er det korrekte!
Her står også om lidelsen "DAMP" som er mer passende på de fleste utagerende supportere. Det er her snakk om dysfunktion i forhold til om aktivitetskontroll, motorikkontroll och persepsjon, alle sammen kvaliteter som kreves av en topp-supporter til et lag som sliter!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 aug 04, 09:54
Opprinnelig postet av FFK Forever
Major Brain Damage...Det står for
Minor brain damage Dekjøk!:D


Fullstendig klar over dette, men major ble brukt for å kunne dra det videre med millitære grader til General. Ellers så er jeg fullstendig missforstått.

Selvsagt mener jeg ikke at fotballsupportere er dumme eller uintelligente, jeg snakker jo tross alt om meg selv her også. Men jeg mener at det å være supporter for et lag først og fremst dreier seg om følelser. Ifølge Otto Jespersen så er det bare 2 ting man ikke spøker med: Utrydningstruede dyrearter som perleugla og kjøtt som er gått ut på dato. Jeg føler derved ikke at jeg tråkker noen på tærne her.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 24 aug 04, 09:55
DeKjök da .... Barnet spiller i Nationwide Conference, det vet jo alle nogenlunde oppdaterte fotballsupportere :D

Eller Arne Scheie vet det nok i alle fall ....

Også er det alltid like morro å se at folk fyrer seg opp over innlegg som er 99,7% ironiske ..... ( Denne var ikke til DeKjök men til noen andre på samme siden )

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 24 aug 04, 10:35
Endret: 24 aug 04, 10:36
Iflg en NRK reklame,er de eneste mennesker uten humør " Satanister & nazister", håper det ikke er så mange av de her.
P.S Ja,ja "DE KjøK" du utelater deg sjøl!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 aug 04, 11:10
Opprinnelig postet av antidrillo
Skulle nesten tro at du er knyttet til F-B.

Når det gjelder det faktum at mennesker er fotball supportere, e.lign har nok dette en mye dypere forklaring enn dine "kvasipsykologiske" meninger.
Det har bl.a i høyeste grad også noe med identitet å gjøre, og er du av den formening at også identitet er noe du har uten å bruke hjernen.

PS skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å skrive disse selvføgelighetene, men dersom en lar "dumheten" så uimotsagt bidra man til forkvakling av mennesket. Eller som Goebbels yndlings frase " gjentar du en løgn ofte nok blir den en sannhet"

Defor "Fra Kjøkøy" lykke til !!!!!

.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 aug 04, 11:23
Opprinnelig postet av antidrillo
Stakkars "DeKjøK" eller O`Kjøkøy du mener med andre ord at alle fotball-supportere er uten hjerne.!!!!
Vet at det er enkelte som påstår det, nemlig at fotballsupportere har en hjerneskade, men må nok si at jeg er uenig med deg.

Synes det er en drøy påstand at vi andre her inne på forumet mangler hjerne!!! Snakk om å heve seg over "Folket". Skulle nesten tro at du er knyttet til F-B.

Når det gjelder det faktum at mennesker er fotball supportere, e.lign har nok dette en mye dypere forklaring enn dine "kvasipsykologiske" meninger.
Det har bl.a i høyeste grad også noe med identitet å gjøre, og er du av den formening at også identitet er noe du har uten å bruke hjernen.

PS skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å skrive disse selvføgelighetene, men dersom en lar "dumheten" så uimotsagt bidra man til forkvakling av mennesket. Eller som Goebbels yndlings frase " gjentar du en løgn ofte nok blir den en sannhet"

Defor "Fra Kjøkøy" lykke til !!!!!

.


For det første er jeg ikke fra Kjøkøy, men fra Gressvik og selv om Goebbels har delvis rett blir jeg ikke mer fra Kjøkøy om du gjentar dette aldri så mye.

For det andre ble jeg akkurat sensurert på det groveste på forumet til FB da jeg der inkluderte FB blant rottene jeg mener forlater det synkende skipet. For det tredje tar du dette helt ut av proporsjoner da det eneste jeg ville belyse var at å være supporter handler om følelser (og selvsagt identitet), men det handler svært lite om logikk og det er det jeg mener med å blande hjernen inn her. Innlegget var ment 100% humoristisk og ironisk og reaksjonen din er merkelig da det heller ikke er noe særlig til angrep på din uttalelse om at hjernen sin sier at FFK rykker ned. Jeg forstår ikke reaksjonen. Hvor sier jeg at alle andre enn meg selv mangler hjerne? Jeg er såpass aktiv på forumet her at det da ikke er noen tvil om at jeg er FFK supporter.

Min hjerne sier meg at vi beholder plassen fordi det er plenty av tid og poeng igjen. Dette er allikevel det minst sannsynlige utfall og så da handler min konklusjon om at FFK ikke rykker ned om følelser.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 24 aug 04, 11:58
Beklager "De Kjøk", beklager mitt uttrykk for at du er fra Kjøkøy. Vet ikke hvem er jeg har fornærmet mest!!!!
Har aldri vært i tvil om du er FFk-supporter, og er heller ikke i tvil om at du har benyttet hjernen din til å trekke konklusjoner.
Det er jo ikke så mye, om noe, vi kan gjøre uten å involvere hjernen. Dessverre virker det bare ikke slik noe ganger.

PS. Logikk er bare en liten, bitteliten del av hjernefunksjonen.

Ps. Har fullstendig respekt for at andre har egne meninger og at vi kommer til forkjellige konklusjoner utfra vår individuelle hjerne.
Det er viktig å huske at atferd styres også mye av den hjernevirksomhet som er blitt aktivert gjennom erfaringer, miljø & kultur bl.a.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 24 aug 04, 13:22
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av FFK Forever
Major Brain Damage...Det står for
Minor brain damage Dekjøk!:D


Det jøkke` det nei! "Minor brain dysfunction" er det korrekte!
Her står også om lidelsen "DAMP" som er mer passende på de fleste utagerende supportere. Det er her snakk om dysfunktion i forhold til om aktivitetskontroll, motorikkontroll och persepsjon, alle sammen kvaliteter som kreves av en topp-supporter til et lag som sliter!


Vet da det tgfkaFFK!Gad bare ikke å skrive dysfunction!

Men det er da ingen her inne som er plaga av det vel:D??

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!



Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340