Husk meg
Brukernavn
Passord

Har folket troa enda??

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 24 aug 04, 09:55
DeKjök da .... Barnet spiller i Nationwide Conference, det vet jo alle nogenlunde oppdaterte fotballsupportere :D

Eller Arne Scheie vet det nok i alle fall ....

Også er det alltid like morro å se at folk fyrer seg opp over innlegg som er 99,7% ironiske ..... ( Denne var ikke til DeKjök men til noen andre på samme siden )

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 24 aug 04, 10:35
Endret: 24 aug 04, 10:36
Iflg en NRK reklame,er de eneste mennesker uten humør " Satanister & nazister", håper det ikke er så mange av de her.
P.S Ja,ja "DE KjøK" du utelater deg sjøl!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 aug 04, 11:10
Opprinnelig postet av antidrillo
Skulle nesten tro at du er knyttet til F-B.

Når det gjelder det faktum at mennesker er fotball supportere, e.lign har nok dette en mye dypere forklaring enn dine "kvasipsykologiske" meninger.
Det har bl.a i høyeste grad også noe med identitet å gjøre, og er du av den formening at også identitet er noe du har uten å bruke hjernen.

PS skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å skrive disse selvføgelighetene, men dersom en lar "dumheten" så uimotsagt bidra man til forkvakling av mennesket. Eller som Goebbels yndlings frase " gjentar du en løgn ofte nok blir den en sannhet"

Defor "Fra Kjøkøy" lykke til !!!!!

.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 aug 04, 11:23
Opprinnelig postet av antidrillo
Stakkars "DeKjøK" eller O`Kjøkøy du mener med andre ord at alle fotball-supportere er uten hjerne.!!!!
Vet at det er enkelte som påstår det, nemlig at fotballsupportere har en hjerneskade, men må nok si at jeg er uenig med deg.

Synes det er en drøy påstand at vi andre her inne på forumet mangler hjerne!!! Snakk om å heve seg over "Folket". Skulle nesten tro at du er knyttet til F-B.

Når det gjelder det faktum at mennesker er fotball supportere, e.lign har nok dette en mye dypere forklaring enn dine "kvasipsykologiske" meninger.
Det har bl.a i høyeste grad også noe med identitet å gjøre, og er du av den formening at også identitet er noe du har uten å bruke hjernen.

PS skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å skrive disse selvføgelighetene, men dersom en lar "dumheten" så uimotsagt bidra man til forkvakling av mennesket. Eller som Goebbels yndlings frase " gjentar du en løgn ofte nok blir den en sannhet"

Defor "Fra Kjøkøy" lykke til !!!!!

.


For det første er jeg ikke fra Kjøkøy, men fra Gressvik og selv om Goebbels har delvis rett blir jeg ikke mer fra Kjøkøy om du gjentar dette aldri så mye.

For det andre ble jeg akkurat sensurert på det groveste på forumet til FB da jeg der inkluderte FB blant rottene jeg mener forlater det synkende skipet. For det tredje tar du dette helt ut av proporsjoner da det eneste jeg ville belyse var at å være supporter handler om følelser (og selvsagt identitet), men det handler svært lite om logikk og det er det jeg mener med å blande hjernen inn her. Innlegget var ment 100% humoristisk og ironisk og reaksjonen din er merkelig da det heller ikke er noe særlig til angrep på din uttalelse om at hjernen sin sier at FFK rykker ned. Jeg forstår ikke reaksjonen. Hvor sier jeg at alle andre enn meg selv mangler hjerne? Jeg er såpass aktiv på forumet her at det da ikke er noen tvil om at jeg er FFK supporter.

Min hjerne sier meg at vi beholder plassen fordi det er plenty av tid og poeng igjen. Dette er allikevel det minst sannsynlige utfall og så da handler min konklusjon om at FFK ikke rykker ned om følelser.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 24 aug 04, 11:58
Beklager "De Kjøk", beklager mitt uttrykk for at du er fra Kjøkøy. Vet ikke hvem er jeg har fornærmet mest!!!!
Har aldri vært i tvil om du er FFk-supporter, og er heller ikke i tvil om at du har benyttet hjernen din til å trekke konklusjoner.
Det er jo ikke så mye, om noe, vi kan gjøre uten å involvere hjernen. Dessverre virker det bare ikke slik noe ganger.

PS. Logikk er bare en liten, bitteliten del av hjernefunksjonen.

Ps. Har fullstendig respekt for at andre har egne meninger og at vi kommer til forkjellige konklusjoner utfra vår individuelle hjerne.
Det er viktig å huske at atferd styres også mye av den hjernevirksomhet som er blitt aktivert gjennom erfaringer, miljø & kultur bl.a.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 24 aug 04, 13:22
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av FFK Forever
Major Brain Damage...Det står for
Minor brain damage Dekjøk!:D


Det jøkke` det nei! "Minor brain dysfunction" er det korrekte!
Her står også om lidelsen "DAMP" som er mer passende på de fleste utagerende supportere. Det er her snakk om dysfunktion i forhold til om aktivitetskontroll, motorikkontroll och persepsjon, alle sammen kvaliteter som kreves av en topp-supporter til et lag som sliter!


Vet da det tgfkaFFK!Gad bare ikke å skrive dysfunction!

Men det er da ingen her inne som er plaga av det vel:D??

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340