Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget mot Odd.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 20 aug 04, 17:59
Håper og tror det blir slik i en 4-3-1-2 formasjon:

Lund Hansen

Pål - Piroja - Bora - Wade
Enerly - Risholt - Söder
Brenne
West - Ringerg

Med dette håper jeg at Simen kan ta over for Ringberg i den defensive jobbingen. Da kan Ringerg være der hvor han er best nemlig fremme. Blir også spennende å se hvordan Bora og Raio klarer seg mod Oliver. Det er viktig å ikke lage like mange frispark som på Falkum, grunnet Flint Bjerg. Det er godt med to fysisk sterke stoppere mot Oliver. Hvis vi leder med 2 mål eller mer kan laget fort gå over til en
4-4-2 eller 4-1-3-2. Har også en bedre benk enn på lenge så jeg gleder meg til søndag.

---------------------------

Fredd


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 20 aug 04, 18:05
Tror ikke raio vil ha problemer med oliver i det hele tatt. Han kommer til å bli av kledd og og få så mye juling at han beguynner å grine og vil hjem til mor...

Istede for Søder som ikke har imponert meg vil jeg ha inn Helland på midtbanen som en slags defensiv robot til å gjøre den jobben du vil at Brenne skal gjøre slik at han også kan bidra offensivt og å skåre mål slik han også er god på. Er vel opprinnelig spiss han også vel!?

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 20 aug 04, 18:16
Han er egentlig spiss ja. Leste akkurat at hverken Peters eller Helland er med da. Noen som vet hvorfor??

---------------------------

Fredd


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 20 aug 04, 18:40
Ja det stemmer det... Merkelig at de ikke er med.. Har sett dem på Trening og da har de virket i uforskammet godt slag.

Det var jo også et intervju med Helland på tv Østfold i går hvor han hadde håpet på å få spille..Synes det er synd at han ikke er med istede for Kosso. Helland spilte heller ikke B kampen på Onsdag.. Merkelig:confused:

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 20 aug 04, 20:05
Opprinnelig postet av Fredd
Leste akkurat at hverken Peters eller Helland er med da. Noen som vet hvorfor??


På Fredrikstadfk.no står det at både Helland og peters er i troppen.....

Troppen

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 20 aug 04, 20:28
Til opplysning glemte jeg å nevne Peters og Edgar Davids (eller Roger Helland som han er bedre kjent som) i min opprinnelige artikkel

mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 20 aug 04, 21:49
Tror ikke Occean blir avkledd, tror heller det blir en tøff, jevn kamp som Raio vinner. Skummelt å ha Peters` hæpping i egen 16-meter med Occean i nærheten. Helland kan godt spille, han er relativt trygg og gir jernet. Synes Ringberg skal spille de site 45, Hornseth kan få prøve seg, scorer bra på 2. laget, vi trenger en som vet hvor kassa står og ikke er så lett å lese.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 20 aug 04, 21:53
tror desverre at Hornseth blir alt for lett for TL.. Det har han vist gang på gang..
Hjelper ikke om du skårer 4 mål i en enkelt 3 div kamp.. Han bør nok finne seg en klubb nedover i divisjons systemet tror jeg skal han ha noen fremgang på fotball banen..Ringberg er en mye bedre spiller på dette nivået

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 20 aug 04, 23:05
Opprinnelig postet av Barabus
Synes Ringberg skal spille de site 45, Hornseth kan få prøve seg, scorer bra på 2. laget, vi trenger en som vet hvor kassa står og ikke er så lett å lese.


Hornseth vet så aboslutt ikke hvor kassa står i tippeligaen!!! mulig han scorer mye for 2. laget, men han er vel en av de i troppen som holder lavest nivå....(uten om en viss hagen da)

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 aug 04, 23:33
stemmer det...stor forskjell på tippeligaen og 3 div...Han har skuffa meget stort i år:mad:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 20 aug 04, 23:38
Endret: 20 aug 04, 23:39
Skjønner hva dere mener, men etter mitt syn er det ikke riktig å la innbytterne slite benken når folk i startelleveren ikke leverer. Kan vel ikke med hånda på hjertet si at Ringberg har lignet mye på en tippeligaspiller i år heller. Selv syne jeg det hadde vært moro å se hva Håkan kunne gjort på topp, han har jo like mange mål som West, og spiller på midtbanen. Trenger en med selvtillit, det er det tydelig at ikke Ringberg har.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


Heed

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 132

Lagt til: 20 aug 04, 23:43
Han har vel ikke akkurat skuffa stort for han var jo tross alt en reserve på bryne i fjor og det var vel ærlig talt ingen som hadde store forventninger til at han skulle slå igjennom etter at han kom til fredrikstad.
Det hadde ikke jeg ihvertfall..

Men jeg må innrømme at han overbeviste meg i treningskampene før seriestarten. Da scoret han jo i nesten alle kampene han spilte i.
Hadde han bare fortsatt den trenden i serien så hadde det bare vært helt konge..

---------------------------

Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 20 aug 04, 23:53
Når eggen først henter inn en spiller så må vi jo ha forventninger om at han er god.... han henter jo ikke en spiller for å spille for 2. laget.....

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 21 aug 04, 01:04
Opprinnelig postet av Barabus
Skjønner hva dere mener, men etter mitt syn er det ikke riktig å la innbytterne slite benken når folk i startelleveren ikke leverer. Kan vel ikke med hånda på hjertet si at Ringberg har lignet mye på en tippeligaspiller i år heller. Selv syne jeg det hadde vært moro å se hva Håkan kunne gjort på topp, han har jo like mange mål som West, og spiller på midtbanen. Trenger en med selvtillit, det er det tydelig at ikke Ringberg har.


Håkan har vel prøvd seg på topp før med ikke alt for stort hell?
Trur han blir rimelig for lett i forhold til Ringberg. Dessuten er vel Marcus toppscorer hittil i år? Det burde vel telle en del? Synes ikke han har spelt seg ut av laget.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 21 aug 04, 06:35
Helt enig i at Ringberg må spille. PR dags dato har vi ingen som er bedre på topp og Ringberg har gjort jobben sin til gangs spør du meg.. Skikkelig arbeidhest er han og gjør masse usynlig for laget hele tiden med den defensive jobbinga si for laget. Tror heller ikke at Håkan hadde skåret flere mål fra en spiss posisjon..

Om man skårer mål fra andre plasser fra laget enn spiss betyr ikke det at man bør spille spiss.. Se på Frode Kippe på Lillestrøm i fjord var jo toppskårer på lillestrøm etter halvspilt serie men dem flyttet ikke han til topp fordet.. Nei Håkan skal være glad han får spille han for sine 80000 i mnd.. Hadde det ikke vært for visse EU regler så hadde en viss Costa Rica gutt tatt plassens hans

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 21 aug 04, 11:02
Ringberg er vel en av få på FFK som har vist at han faktisk holder tippeliganivå...Å sette ut han er derfor bak mål.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 21 aug 04, 12:38
Noen som vet hvordan reglene er angående tidsfrister for å offentliggjøre troppen?
Jeg vet at troppen er offentliggjort på fredrikstadfk.no, men om Eggen ser at skaden til Wade er for ille til at han kan spille, har han da fortsatt tid til å sette ut Wade fra troppen og slenge med MacDonald?

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 21 aug 04, 15:39
Her er laget som stiller mot Odd:

Lund
PAC, Bora, Piraja, Hagen
Enerly, Brenne, Roger, Stjerna
West, Ringberg

---------------------------

Macka fra start!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 21 aug 04, 15:47
Fristen for å offentliggjøre troppen eksisterer ikke, men fristen for å levere inn de maks 18 som skal være på bane og benk er vel vanligvis én time før kampstart...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 21 aug 04, 16:58
Er det noe annet lag i Tippeligaen som har et spisspar med mindre scorete mål? Dette er et spørsmaål, ikke en påstand.

Mitt syn er at ingen av spissene våre har gjort jobben sin. Tar jeg ikke mye feil har de scoret 11 av 23 mål. Dette holder ikke, synes jeg. Se bare på laget foran oss, Sogndal, Alexander Ødegaard har scoret 11 (tror jeg) mål alene. Nesten halvparten av de 26 totalt som laget har. Jeg synes IKKE spissene våre holder mål, og mitt syn er at begge har spilt seg ut av laget. (hvis vi hadde hatt noen å sette inn, da)

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340