Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå må vel snart gutta fra Costa Rica få prøve seg...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK-Patriot

Knøttespiller

Ble medlem: 13 feb 04
Innlegg: 55

Lagt til: 13 aug 04, 22:25
Endelig er guttæne fra CR klare, så hvorfor ikke prøve dem....? Kan jo hende at det kan bli en forbedring??? På midtbanen kanskje??? Får vel vente å se hva som skjer... Det er trossalt Eggen som er sjefen... :D

---------------------------

Man kan skifte bil, jobb og damer... Men man skifter aldri fotballlag... FFK i våre hjerter..

--------Stadion på FMV--------


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 aug 04, 23:02
Endret: 13 aug 04, 23:03
tror ikke dem vile komme på 1 laget nå. Husker eggen sa det på fredrikstad radion at han ville bruke dem neste år. det er ikke bare å sette dem inn å håpe. det står om en plass i TL så jeg tror CR gutta må vente til neste år, men det er klart skulle vært gøy å sett dem i en kamp. dem kommer sikkert om det er skadre eller soning av viktige spillere. :ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 14 aug 04, 00:19
Jeg mener vi kun har en venstre kant som har bevist at han fortjener plassen for Gherland McDonald, og det er Håkan Søderstjerna. Er han ute av form, skadet eller soner karantene bør McDonald være på laget. Jeg oppfordrer de som ikke har sett ham til å dra på en andrelagskamp eller juniorkamp. Dere vil ikke bli skuffet..

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 14 aug 04, 02:31
Men det er jo ikke bare dem det står på......

Hva med West og Barrett?
En av disse må jo ut om McDonald skal inn...
Og det er helt utenom Håkan....

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 14 aug 04, 20:08
Bare la oss få se dem snart. Vi glær øss!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340