Husk meg
Brukernavn
Passord

Gratulerer med Piiroja!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

arne s-k

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 aug 04
Innlegg: 1

Lagt til: 11 aug 04, 15:40
Leser at dere har skaffet dere Raio Piiroja. Han er altfor god for estisk fotball, på tide noen hentet ham. Han imponerte meg veldig ifjor, og det skuffa meg at han dro tilbake til Estland. Helt suveren på hodet. Håper han hjelper dere å holde plassen, dere lagde bra stemning på Ullevaal.

Hilsen arne s-k, vif-supporter

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 11 aug 04, 15:43
Takk for tilbakemeldinga. Var redd det var noe dritt som dere ikke ville ha.
Ble forøvrig veldig skuffa over at dere sang "rykker ned, rykker ned".

---------------------------






Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 aug 04, 15:45
Piiroja er en god spiller. Er vel egentlig ganske lik Zivkovic i stilen. Nå har vi hvertfall to tøffe midtstoppere som ikke akkurat er redd for å spille litt fysisk bak der. Begge har bra med rutine også. Svakheten er tempoet til begge.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 aug 04, 15:59
Endret: 11 aug 04, 15:59
Dette sier Enga-supportere om Piiroja på diverse forum etter at nyheten kom i ettermiddag:

"Har sin styrke i hodespillet, scorte mot lsk i for og i kvalik kampen mot Sanddefjord! FFk har vært heldige der, han var på prøvespill hos tyske klubber og Rosenborg før han kom til oss, men en skade ødela for en overgang.. Tror blant annet at Køln var nærmest å få han før han ble skadet!"

"Her har FFK gjort et kupp som faktisk kan bety overlevelse for FFK. Dette er en meget god spiller som i Hagens skadefravær og da Wæhler var ute av form, omtrent var et forsvar for Enga alene. Tar alt på hodet, intelligent taktisk og sterk i duellspillet. Men billig kan det ikke bli, VIF ønsket å beholde ham, men hadde ikke råd til å betale Floras pris. Mener å huske at den lå på 3,5 mill."

"Piraja er god han..., kanskje litt treg, ellers god på hodet og plasseringssterk..
Helt greit, uten å være spektakulær liksom ;-)"

"Veldig synd vi ikke har sikret ham oss selv. Han var altfor god for estisk fotball. Nå har vi jo to meget gode midtstoppere, men kunne sårt trengt en i bakhånd. Wæhler må jo stå over hver gang han får gult kort fra nå av. Da blir det vel Rekdal som reserve, men hva med neste år - da har nok Rekdal lagt opp for godt."

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 aug 04, 15:59
Endret: 11 aug 04, 16:00
Dette skal være en meget habil stopper. Først og fremst har han sin absolutte force med godt hodespill. Videre er han plasseringssterk og en god duellspiller. Ligner nok litt på Bora i spillestilen, men sistnevnte er nok en mer komplett spiller.

Spennende å se hvordan forsvarsfirer`n blir mot Tromsø i morgen. Kanskje tar Peters over høyreback`en?

*fjerne sitater* Costanza kom meg i forveien... grr.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 11 aug 04, 16:18
Endret: 11 aug 04, 16:22
Deilig! :D Han går rett inn på laget mot Odd!

Fryktelig spent på om vi får en spiss også! Sitter her og feirer med en ringnes lettøl!

Foretrekker ordentlig Øl..så er det sagt
:D :ffk:

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 11 aug 04, 16:29
Harrien sier han er rask! :D

Dette var en meget god nyhet, nesten så jeg glemmer hvor forferdelig varmt det er....

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 11 aug 04, 16:57
Skeptisk var jeg gett, det ser ut til at jeg ikke har noen grunn til det. Håper han er mannen som tetter forsvaret. Fryktet litt en smule da jeg hørte navnet. Piiroja, fryktet at det var nok en spiller uten for EU, men det gav ei. Godt jobbet Harry. Dem skal roses dem som roses bør.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 04, 16:58
Dette er en kjempe nyhet for oss. garantert en som gir laget ett løft. :ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 11 aug 04, 16:59
Hvor er det det står?

---------------------------

FFK til Royal League


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 aug 04, 17:01
Sjekk klubbens offisielle nettsider eller f-b.no.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 11 aug 04, 17:10
Det ser bra ut det her da. Men dumt at det blir så mange utlendinger etter hvert.Begynner å minne meg om sånn Molde var for en tid tilbake. Men hva gjør vi ikke for å holde oss i Tippeligaen?:ffk:

---------------------------

FFK til Royal League


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 11 aug 04, 17:15
Endret: 11 aug 04, 17:16
Han har jo vært i VIF og kan sikkert noen gloser norsk og bør tilpasse seg Tippeligaen temmelig kjapt ! Woho... Får vel komme meg til stadion imorgen da ! ;-) :ffK:

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 11 aug 04, 17:25
Nei, nå er det ingen grunn til å ikke kommer på stadion lenger. Gutta må nesten gi 110% i morgen for å bevise ovenfor publikum at dem fortsatt er å regne med.

---------------------------

FFK til Royal League


cantona#7

Knøttespiller

Ble medlem: 12 jul 04
Innlegg: 36

Lagt til: 11 aug 04, 19:38
Endret: 11 aug 04, 19:39
Det her er helt rått. Når forsvaret sitter som f*** kommer også målene framover igjen. Endelig kan kanskje Ringberg spille spiss slik han kan, og vi elsker å se han banke inn mål...:p

---------------------------

FFK til Royal League.......


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 11 aug 04, 20:12
Dette trengte vi, nå er vi nok en gang optimister en liten stund. Får håpe at dette nå er nok til at vi kan få tettet igjen forsvaret og vinner kamper igjen. Får vi i tillegg en offensiv spiller nå ....

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 11 aug 04, 21:31
Hos Estlands televisjon fant jeg dette om Raio Piiroja:

“Kolmapäevases karikavõistluste poolfinaali korduskohtumises FC Levadiaga sai vigastada FC Flora keskkaitsja Raio Piiroja. Algselt jalaluumurru kahtlusega röntgenisse suunatud mängijal tuvastati haiglas säärelihase tugev venitus ning põletik. Täpsem diagnoos selgub peale kordusröntgenit, seniks on Piiroja jalg pandud kipsi.”

Litt usikker på hva det betyr, men det kan virke som han er en røntgennisse og det høres jo ikke bra ut. Videre ser det ut til at han spiller biljard og har deltatt i en finale foruten at han tydligvis jobber med blomster.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 11 aug 04, 21:42
Sinnsykt bra DeKjök :ffk:

Sikkert kjekt å ha en røntgennisse på laget, plutselig ble jeg overbevist at det er det vi har manglet hele sesongen.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 11 aug 04, 23:35
vanvittig bra dekjøk! etter å lest litt nøy tror jeg ikke pool hadde med bading å gjøre, og mysing på korte dusker under vann!
sikkert nakenbading eller noe!:ffk:

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 12 aug 04, 01:17
Opprinnelig postet av DeKjök
Hos Estlands televisjon fant jeg dette om Raio Piiroja:

“Kolmapäevases karikavõistluste poolfinaali korduskohtumises FC Levadiaga sai vigastada FC Flora keskkaitsja Raio Piiroja. Algselt jalaluumurru kahtlusega röntgenisse suunatud mängijal tuvastati haiglas säärelihase tugev venitus ning põletik. Täpsem diagnoos selgub peale kordusröntgenit, seniks on Piiroja jalg pandud kipsi.”

Vel...ikke lett å finne oversettelser av Estlandsk eller hva det heter på norsk, men `tugev venitus` betyr ihvertfall noe sånt som lei strekk...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340