Husk meg
Brukernavn
Passord

Vif 3- FFK 0

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 04, 19:50
Dommeren hjalp til litt for at det skulle bli 3-0 til Vif. Dommer feil bør gjøres noe med. vi skuffet en del. vi var jo så bra hjemme mot molde, men i dag var vi svake. vi tar odd hjemme 22/8-04 :ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 08 aug 04, 19:59
Ikke bra dette her, svakt duellspill, vinner ikke andreballer ....og ja..det vanlige :( Men dommeren hjalp jo godt til med straffesparket, noe jeg syns var en gedigen dommertabbe. Men men, vi får slikke såra, og jeg er sikker på at vi kommer sterkere tilbake mot Odd! :ffk:

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 08 aug 04, 20:04
Kjipt med dommere som ikke gjør jobben sin, men tror faktisk ikke vi bare kan skylde på det i dag.. Ingen krise med tap i dag, vi reiser kjerringa igjen!! :ffk:

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 aug 04, 20:15
At Ditlefsen er Enga-fan konstaterte jeg jo i en tidligere tråd, men skal ikke henge oss opp i det nå. Kan heller si det som det er: Vålerenga er flere klasser bedre enn oss. Dette var enveiskjøring fra a til å.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 aug 04, 20:33
Den straffen kommer til å bli en pinlig sak for Ditlefsen, for enhver idiot vil se at det ikke var straffe etterpå siden keeper var på ballen først. Meeeeeeget pinlig.
På stillingen 1-0 er faktisk FFK litt i tendenser, og får til en god del ting, men så kommer straffa, og kampen er over. VIF har flyt og treffer på en tidlig nikk etter innlegg, og treffer perfekt.

MEN, det er ikke bare i straffesituasjonen Ditlefsen er svak. VIF spilte hele tida med dytting, holding, interference osv osv, og dette blir aldri tatt overhodet. Jeg kommer på 20 konkrete tilfeller som dommer ikke får med seg soleklart usportslig opptreden fra VIF sin side.

Norsk fotball står og stamper så lenge man tillater det greiene her.

FFK gjør en dårlig kamp, VIF faktisk ikke en spesielt bra kamp, men er mer aggressive, og vinner 90% av andreballer og returer. Men først og fremst har dommer en grusomt dårlig dag på jobb.

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 08 aug 04, 20:53
så ikke kampen, men slutt å klag på dommeren da.er jo alltid hans feil at vi taper...greit at dem gjør feil, det er menneskelig,men å hele tiden henge seg opp i hva dem gjør blir for dumt. ingen tvil, vi er ikke gode nok og det er derfor vi har tapt så mange kamper i år, ikke fordi ifølge mange her at dommeren har tatt ifra oss 10-12 poeng...

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 04, 20:59
til super
Du er ikke helt med tror jeg. det var ikke meningen å klage, men så lenge du ikke har fulgt med å legger inn ett slikt innlegg så sier det litt om deg nå. Gir ikke strafe på at lund hansen bokser ballen vekk fra felte. jeg syns du bør følge med på kamper føre du sier at det ikke er rett å klage eller legge inn miss nøye på en dommer. :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 08 aug 04, 21:09
FFK er fryktelig dårlige, og nå bør spillerne gå i seg selv og vurdere om de skal være med på dette racet. Med slik innsats så driter de ut seg selv og klubben. Dette kan vi ikke akseptere. Greit nok at dommeren ikke fungerte ved straffesparket, men det får fa..n meg være grenser. Her hever en gjeng spillere mye penger av FFK og så er de fullstendig giddalause på banen. Varmt var det for begge lag, men Enga SLOSS!! Nå må det være slutt på snillismen. Gidder de ikke å spille og blø før rød/hvit drakt får de dra til helv...!!!:mad::mad::mad::mad:

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 aug 04, 21:49
Opprinnelig postet av Asgeir
Den straffen kommer til å bli en pinlig sak for Ditlefsen, for enhver idiot vil se at det ikke var straffe etterpå siden keeper var på ballen først. Meeeeeeget pinlig.

Ta det med ro. Han er godt vant til å forsvare håpløse avgjørelse i favør Enga.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 08 aug 04, 22:20
To ting man kan si ødela denne kampen...Innsatsen til FFK spillerne(var så elendig at det ikke kan settes ord på) og dommer Ditlefsen...to positve ting er Bora og Alexander Lund Hansen!!

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


isl

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mai 04
Innlegg: 2

Lagt til: 08 aug 04, 22:22
dommeren var møkka dårlig. Fredrikstad spillerne skulle hatt en haug med gule og røde kort for drøying av tida og stygt spill. Hundre prosent klar straffe..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 aug 04, 22:26
Endret: 08 aug 04, 22:26
Opprinnelig postet av isl
dommeren var møkka dårlig. Fredrikstad spillerne skulle hatt en haug med gule og røde kort for drøying av tida og stygt spill. Hundre prosent klar straffe..

Med den siste setningen din der, så gjør du deg selv en bjørnetjeneste, for ingen vil noensinne ta noe annet du skriver her seriøst.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 08 aug 04, 22:26
Sto bak motsatt mål, så kan vel neppe føle meg sikker på straffesituasjonen. Men at vi drøya tida??? Vi hadde jo ikke ballen. Og stygt spill??? Hallo!??!?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 aug 04, 22:31
Olavesen: Se straffesituasjonen på tv, eller ikke gjør det, dersom du ikke vil bli enda mer oppgitt og bitter enn du forhåpentligvis allerede er. Det var enda verre at dommeren gav straffespark her enn det var at Bjørnar ikke fikk straffe mot Enga på hjemmebane, for å si det sånn...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 08 aug 04, 22:35
Bare en ting å si: Forferdelig match av FFK. Tydelig at de ikke tålte trökket på Ullevål. Skammelig innsats for alle 1000 supporetere som var mött opp.

Tips til Eggen: Straffetrening!!!

Neste kamp:
Ut med Cwartek, Peters, Stian, Risholt, Brenne og Ringberg.

Inn:
Kaillo(Kjöp) for Barret, Barret for Cwartek, Helland for Peters, Koskela for Risholt(svak idag), Söderstjerna for Stian(forferdelig dårlig idag), Björnar for Brenne(mökkdårlig) og en ny spiss for Ringeberg(komisk dårlig idag).

+++++ 1000% mer innsats, täl, guts, duellering og vilje, så knuser vi Odd den 22.


Takk for meg.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 08 aug 04, 22:48
Opprinnelig postet av Costanza
Olavesen: Se straffesituasjonen på tv, eller ikke gjør det, dersom du ikke vil bli enda mer oppgitt og bitter enn du forhåpentligvis allerede er. Det var enda verre at dommeren gav straffespark her enn det var at Bjørnar ikke fikk straffe mot Enga på hjemmebane, for å si det sånn...


Såpass ja.... Helt utrulig. Nettavisen skrev også at straffa var feildømt. Ikke for det, vi fortjente virkelig å tape, så skal ikke mase no mer jeg...

Langt nede nå, og tidlig opp i morra... sukk...

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 08 aug 04, 22:53

Det var ikke straffe. Selv to kamerater av meg som stod sammen med Klanen sa at det absolutt ikke var straffe. Jeg var usikker før de sa det. Men det var ikke bare dommeren som ikke gjorde jobben sin i dag....

---------------------------

Fredd


Engafan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 6

Lagt til: 08 aug 04, 22:54
Heisann!
Synes det er dårlig at noen her skylder på dommeren! Jeg er 100 % enig i at den straffa aldri skulle vært straffe, og er også enig i at dommer`n var dårlig - men han var dårlig mot begge lag! Er enig i at han kunne sees på som enda litt dårligere mot FFK. Men uansett om den straffa aldri hadde vært, så hadde VIF vunnet denne kampen. Jeg var på Ullevål og så det sjøl. Jeg tror FFK hadde fire avslutninger eller noe slikt, og de skapte lite, utnyttet ballbesittelsen dårlig osv. I det hele tatt en dårlig kamp av FFK og en god kamp av Enga.

Håper virkelig at dere ikke rykker ned, jeg har stor respekt for Plankehaugen (selv om jeg synes det var unødvendig å klappe når Daniel Fredheim Holm ble skada..). FFK er det eneste laget jeg liker i Tippeligaen unntatt Vål`enga, stort sett pga Plankehaugen. All ære til dere som fortsatt sto igjen på Ullevål etter at kampen var slutt for å vise at dere støtta laget.
Men om dere skulle rykke ned, så håper jeg dere rykker fort opp igjen.
Lykke til videre, og velkommer tilbake til Ullevål :)

---------------------------

Enga 4 ever


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 aug 04, 23:09
Dagens dommer var dritt dårlig mot begge lag, selvom det ikke skulle vært straffe MÅ vi klare å se fakta i øynene, VIF var 1000 hakk bedre enn FFK i dag! Sier JEG som HATER vålerenga mer enn noe annet! Hadde FFK spillerne giddet å løpe etter ballen og kjempe i duellene ville det blitt et helt annet resultat!

FFK: Vis at dere intreserer dere for det dere driver med! Gjør en innsats som er respektabel! Det som ble prestert i kveld var en flau forestilling!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 08 aug 04, 23:13
Vif vant fortjent i dag og med ffk`s dårlige innsats kunne det ikke gå anerledes. Midtbanen var helt fraverende både pasningsspill og duellspill var helt under pari. For håpe at vif spilte usedvanlig bra i dag for ellers er nedrykk ungåelig.
Må inrømme at jeg er meget frustrert i skrivende stund

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340