Husk meg
Brukernavn
Passord

Denne start elveren hadde vært spennende

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 30 jul 04, 10:22
Hvorfor i all verden skal vi sette opp en spennende oppstilling med Trondsen som er ute med skade? Costa Rica guttæene er vel heller ikke klare for spill enda?

I tillegg så må jo stjerna sone mot molde.

Skal vi "leke" med en alternativ startoppstilling så er det vel greit å bruke de spillerne vi har?

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 jul 04, 10:54
Endret: 30 jul 04, 10:55
Lurer på om det rette for FFK akkurat nå er å bruke en 4-2-3-1-formasjon. For å få litt bedre balanse bakover på banen.

Den bakre firer gir seg sjøl, tror jeg, og "den lave" toærn, de to som ligger sentralt utafor seksten. Den "høye" treærn på midtbanen kan det gjøres mye med, FFK har spillere som kan utfylle de plassene, selv om vi ikke har noen kanon. En spillekanon høyt oppe på banen hadde vært gull verdt.

Jeg er redd for at Ringberg bør bli eneste spiss, siden jeg har store forventninger til West/Ringberg-samarbeidet, men vi må bare stikke fingern i jorda disse dager og innse at vi må gå ned et par hakk på "lekker"-skalaen.

jt

Knøttespiller

Ble medlem: 29 aug 03
Innlegg: 45

Lagt til: 30 jul 04, 14:31
Nesten enig, viktig og sikre bakover :ffk: bør spille 4 - 5 - 1 synes jeg.
Kansje ringberg og west kan spille en omgang vær????

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 30 jul 04, 15:42
Ok, skal leke med spillerne vi har i stedet :) Har forresten også fått med meg kvota, men ble så ivrig vøtt...

----------------Lund Hansen--------------
Pål-------Helland-------Bora-------Barett
Enerly-----Risholt-----Koskela------Stian
------------------Brenne-------------------
-----------------Ringberg------------------

Da går jeg ut fra at West er skada (FB i dag) og at Costa Rica-gutta ikke er klare.

jt

Knøttespiller

Ble medlem: 29 aug 03
Innlegg: 45

Lagt til: 30 jul 04, 15:53
----------------Lund Hansen--------------
Czartec---Helland----Bora-----Barett
Enerly--Risholt--Koskela--brenne-- west

-----------------Ringberg------------------


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 30 jul 04, 17:14
A9 når du spiller med enslig spiss på topp, skjönner du vel at man må ha en stor og sterk spiss som kan holde på ballen, slik at midtbanene kommer etter.

Da kan man ikke bruke West. Da er hele poenget med å spille 4-5-1 borte skjönner du vel.

Ballen kommer tilbake fortere enn han kommer frem jo.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 30 jul 04, 17:17
Enig med oleberg her. Tror West blir for lett til å spille alene på topp.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jul 04, 17:22
I følge Bergstrøm på Radio Fredrikstad som overvar dagens trening, så stiller FFK mest sannsynlig med dette laget fra start mot Molde:

Lund Hansen

Czwartek
Petersen (Helland)
Zivkovic
Johannessen (Barret)

Enerly
Koskela
Risholt
Johnsen

Brenne
Ringberg

Det virket helt sikkert at Ringberg og Brenne vil danne spisspar ut fra treningen, mens Stian Johnsen tar plassen til Söderstjerna som soner karantene. West tuslet bare rundt for seg selv og deltok ikke i treningen.

Litt mer usikkert var det i forsvaret. Czwartek og Zivkovic er bankers, og ut i fra treningen virket det som om Peters ville spille stopper sammen med Zivkovic. På backplass blir det mest sannsynlig Bjørnar Johannessen, jmf. Eggen sine uttalelser om at Barret ikke bør kastes rett inn i denne kampen med minimal trening.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 30 jul 04, 18:35
Synes Vebjørn fortjener sjansen framfor Bjørnar. Bruk spillere i de posisjonene som de mestrer best, det tror jeg er løsningen. Er ikke Barrett klar så bør Vebjørn få sjansen, denne gutten har fått mye pepper i mot seg, og jeg er en av dem. Men etter å ha sett nærmere på hvor skoen trykker så er det ikke Hagen som er det største problemet. Så jo hvordan Bjørnar ble lekt med av Storflor, og vi har sett gjentatte ganger at Stian har blitt for veik på den plassen, nå ser jeg gjerne at Stian spiller venstre kant.

Eggen:

Bruk Stian på midtbanen (venstre), bruk Bjørnar på midtbanen. I tilegg tror jeg Helland kunne vært mannen som hadde sydd sammen rommet mellom forsvar og midtbanen. Vi vet hva Helland er god for, og han var en av våre beste spillere i fjorårets sesong.

Lund Hansen (Sørlie)

Pål A.
Zivkovic
Peters (Trondsen)
Hagen (Barrett)

Enerly
Helland (Koskela)
Risholt
Bjørnar (Søderstjerna)

Brenne (West)
Ringberg

Laget kan på sikt bli veldig bra;)

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 jul 04, 18:46
Nå er det jo klart at Stian tar v.kant, da Søder er ute med 3 gule.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 30 jul 04, 20:08
Kan jo hende at West spiller selvom han ikke deltok på treninga da, mulig han må hvile et par dager. Eller kanskje Eggen ser for seg West som en joker i annen omgang om kampen skulle stå å vippe!! Uansett så er jeg helt sikker på at oppturen begynner til søndag!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 30 jul 04, 21:09
Noe av problemet til FFK i år også har vært at det har blitt ufordret for lite på kantene. Sentral midtbane har alt for ofte spilt frem i midten på west eller ringberg.

Jeg husker med glede tilbake på raidene til Stian og en bortfinting av motstanderen ved dødlinja og innlegg til pannebrasken til Ringberg.

Spiller Stian på venstre kant til søndag må jeg si meg enig med Odd bøsen: Spell på`n Stian æ!

West er jo hurtig tog han, men kunne det skapt flere sjanser hadde han spilt på høyre. Kommet til mange gode innlegg han. Synes han nå får litt umulige baller å jobbe med. Eller er Enerly like rask?


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340