Husk meg
Brukernavn
Passord

Nei fra Kvarme - Johnsen lunken

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 06 jul 04, 09:12
Dette i følge AftenpostenAftenposten

---------------------------

Marching on together!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 06 jul 04, 09:18
Skjønner dem godt jeg...

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 06 jul 04, 09:59
Endret: 06 jul 04, 10:01
Fint å se at de gjør et ærlig forsøk i FFK ihvertfall, får håpe de klarer å finne en stabilisator som er villig til å komme...
Håper ikke de bruker all tiden sin på disse "stjernene" så vi sitter igjen uten noenting til slutt

Vi trenger minst 3 spillere!

ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 06 jul 04, 10:32
Jepp, synes det er bra de har ambisjoner om å hente folk fra øverste hylle her i landet...

men det er klart det er vanskelig.
Det må en ha forståelse for.

Personlig er jeg ikke så opptatt av navn, men av type spillere. Vi trenger en som er sterk i lufta, og en duellspiller....

Sjefen som en etterlyser behøver ikke være midtstopper... (selv om vi må ha nye stoppere også...) men kan være en sentral midtbanespiller... Poenget er at det må være en tøff fyr, som drar med seg de andre når det røyner på mot slutten av kampene...


PS: Dan Eggen er observert i byen... uten at jeg vet om det betyr noe...



Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 06 jul 04, 10:39
Dan Eggen? Tror jeg ikke noe på før jeg får se det...han er sikkert ikke i byen engang. Men kontrakten hans med Le Mans er vel gått ut? Og de rykket jo ned...

ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 06 jul 04, 10:45
jeg sa bare at Dan var observert i byen... uten at jeg vet noe mer.. kanskje han bare var på hyttetur...??

men ja, Le Mans rykket ned og Dan er uten kontrakt...

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 06 jul 04, 10:47
Hvem har observert han her da? Folk observerer jo alt fra Myggen til Maradona om dagen...

ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 06 jul 04, 10:48
Brodern.....


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 06 jul 04, 11:06
Da skal jeg tro på deg...tilgi min skepsis, men det pleier som regel å være noen som har hørt det fra noen de kjenner som kjenner noen som har hørt om en som har sett en eller annen ;)

ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 06 jul 04, 11:15
jeg er også skeptisk til alle ryktene....... så den er helt grei....

men mest sannsynlig var han vel bare på hyttetur...

egentlig tror jeg ikke det kommer noen kanoner nå, håper ikke det heller egentlig, håper bare på en habil midtstopper, en som kan gi oss litt fandenivoldsk innstilling i forsvarsspillet.......


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 06 jul 04, 11:38
Vi trenger egentlig ikke noe kjent navn, det finnes mange gode EU spillere, som vi aldri har hørt om.
Dersom vi får negativt svar fra alle de kjente, så kommer snart Harry med en spenstig type fra feks. Ungarn eller Tjekkia, som er 195 cm høy, er lynrask og har en slepen teknikk. Da kan det være bedre enn alt mulig annet, for da sitter man antagelig fortsatt igjen med endel penger, som kan brukes i august, når Kallio blir frigitt fra HJK og Ronny Johnsen fortsatt ikke har funnet noen engelsk klubb.
Synes kritikerne snart bør holde kjeft, vente å se, for Harry og co gjør absolutt så godt de kan og vil finne en løsning.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 06 jul 04, 11:44
For en gangs skyld er vi helt enige, s-b #1. Jeg har også troen på det Harry Hansen gjør for klubben, og synes han er en meget hyggelig kar. Det er ikke den biten jeg stiller et spørsmålstegn ved.

Derimot stiller jeg et stort spørsmålstegn ved Eggens taktiske disposisjoner, men vil aldri delta i hylekoret om at noen av de "må gå". Selv mener jeg ikke at noen behøver å gå, men det må være mulig å hente inn litt ekstra, nødvendig kunnskap der Eggen (evt. andre) har tydelige mangler.

Vi får bare se hva som skjer fremover, og det dukker nok opp spillere. Spørsmålet er nok heller om det vil være for sent...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 06 jul 04, 11:47
Endret: 06 jul 04, 11:48
Snæbbusaristokrat1: Slike innlegg liker jeg :)

Hvem hadde hørt om Ringberg før Eggen hentet ham inn og gjorde ham til toppscorer? Hvem hadde hørt om tippeligaens raskeste måltyv West før Eggen fant ham?

Tror nok at Eggen & co vet veldig mye mer om spillermarkedet enn alle oss amatører som debatterer på dette forumet.

Iår beholder vi plassen; neste år kjemper vi om spill i Europa ;)

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 06 jul 04, 11:53
Endret: 06 jul 04, 11:53
I Aftenposten står det:

Ps! Siden eliteserien ble utvidet til 14 lag i 1995, har ingen lag overlevd med under ti poeng etter fjorten spilte serieomganger.

Vil bare minne om at sist år hadde Brann 8 poeng etter 13 serierunder og endte på en femteplass.

Vi ligger kun 6 poeng fra sikker plass og kan helt sikkert klare det samme som Brann.
Med forsterket forsvar må vi begynne å slippe inn 0 eller 1 mål i kampene, isteden for 3-4. Da kommer seirene på rekke og rad. :D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 06 jul 04, 11:57
ketoyo:
"Feilprosenten" er rimelig høy da... De har tross alt hentet inn en _god_ del spillere.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 06 jul 04, 12:02
FFK har ikke større feilprosent enn andre lag. Holters.
Se feks. på Rosenborg de siste årene, det er mange der som ikke har slått til.

Men hvem som går under kategorien feilkjøp er vanskelig å bedømme også. Det kommer endel ann på øynene som ser.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 06 jul 04, 12:11
Opprinnelig postet av ketoyo

Hvem hadde hørt om Ringberg før Eggen hentet ham inn og gjorde ham til toppscorer? Hvem hadde hørt om tippeligaens raskeste måltyv West før Eggen fant ham?

Ringberg er jeg enig i at var en utrolig oppdagelse av Eggen. Å få han og Risholt til 2.div var jo helt utrolig.

Resten av forstrekningene har ikke vært så imponerende "kupp". Hovedkildene til forsterkninger de to siste åra har vært Proplayermanagement, som har solgt oss West, Melo, Costa Rica gutta, og vi hadde jo også Trevor Pereia (?) på prøvespill derifra.
Det kan vi ikke forsette med, for vi sliter allerede med "utenfor-eu" kvoten.

Vi får håpe Eggen klarer å gjøre nok et kupp i ferie, ála Ringberg, Risholt og West!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 06 jul 04, 12:38
angående feilkjøp............ klubben med desidert flest feilkjøp siste åra må jo være oslos såkalte stolthet ...... hvor høy turnover har det ikke vært på spillere nede på Valle siste åra.... ????

Fredrikstad er jo ikke i nærheten av noe sånt... relativt sett, tror jeg FFK har vært ganske suksessfulle med de spillerene de har hentet inn de siste 2-3 åra....



coogee

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 04
Innlegg: 20

Lagt til: 06 jul 04, 12:59
når det gjelder ny spiller typer vi trenger nå, så føler jeg faktisk at det er viktig med store navn. Vi har ikke råd til å gamble med at ukjente spillere skal blomstre slik som Ringberg og Risholt. Vi er nødt til å hente sikre (Hvis det finnes??). Sjansen er vel mindre for at en ukjent ungarer skal lykkes enn såkalte kjente fjes. Store navn vil dessuten skape litt glød og entusiasme både blant spiller gruppen og blant oss supportere.
Uansett så synes jeg aftenposten artikkelen var positiv lesning, viser iallefall at klubben prøver(noe jeg var svært skeptisk til). Derimot synes jeg det er utrolig at både Harry og Knut Th drar på ferie i denne utrolige viktige perioden. De skulle ikke reist en meter fra fredrikstad før nye spillere er på plass...:mad:

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 06 jul 04, 13:13
Ikke no` å bry seg om. HH tok seg jo en feit ferie i fjor vinter mens de andre klubbene kjøpte og styra værre. Han kunne jo bare ordne "storfæsken" når han kom hjem.:mad:..

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340