Husk meg
Brukernavn
Passord

Olof Watson

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Mikkel K

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 11

Lagt til: 06 jul 04, 06:35
Prøver å få kontrakt med Pors ifølge Varden;)

---------------------------

www.stangut.no


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 06 jul 04, 07:45
Var jo engang snakk om at han hadde dame i Tønsberg så det passer jo sikkert bra hvis han fortsatt har det...

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 06 jul 04, 08:04
Savner Olof. Ung gutt med masse talent og guts. Kunne fint gjort er en jobb for FFK i år.

---------------------------






ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 06 jul 04, 10:43
Håper han får kontrakt i Pors.. (- har også hørt han skulle prøve seg i Tollnes...)

Talentfull fyr, men han trenger vel noen år på seg...


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 06 jul 04, 13:49
Kan ikke vi få Watson tilbake til FFK da? En spennende type som kan spille i 3 div. for FFK 2, og som hare potensiale til å bli en toppspiller om noen år. Han er samtidig en fin backup både på venstre back, venstre kant og sentral midt. Jeg synes Harry og Eggen gjorde en feil når de sendt ham på dør. Gjør retrett og hent gutten hjem igjen!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 06 jul 04, 13:53
Skriver meg på lista di med en gang pss. Hent gutten hjem.

---------------------------






Sveise

Knøttespiller
Ble medlem: 02 mar 04
Innlegg: 46

Lagt til: 06 jul 04, 17:15
enig

---------------------------

Sveise Alias Snæbbus Aristokrat #8

Lenge leve hjørnet


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 06 jul 04, 18:03
Han hadde jo ikke fremdrift og overblikk!

---------------------------

Macka fra start!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 06 jul 04, 18:25
Det har ikke Christiano Ronaldo heller, men fy fasken for en spiller! Slikt kan læres, djpete!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 06 jul 04, 19:00
Opprinnelig postet av stenhard
Savner Olof. Ung gutt med masse talent og guts. Kunne fint gjort er en jobb for FFK i år.


Dette er jo bare feil!! Han er ikke klar for tippeligaspill enda...

Og Holters... Har ikke Christiano Ronaldo fremdrift??? Hvis det er noen som har fremdrift MED ball så er det jo han... (på en god dag)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 06 jul 04, 19:21
Endret: 06 jul 04, 19:46
Ronaldo har en enorm teknikk, men sjeldent er det noe særlig fremdrift... Han må lære seg å bruke teknikken sin mer effektivt! Det er pent å se på, men det går ofte veldig sent, så fremdrift er ikke hans største styrke nei. Det blir ofte både tre og syv finter for mye, og motstanderlaget er tilbake i etablert forsvar. Det hjelper ikke å kunne finte av en eller to mann, når man prøver på fire, fem i samme slengen! :)

Ronaldo har en bedre teknikk enn for eksempel Zidane, men Zidane har en helt annen teknikk og overblikk enn Ronaldo, og benytter den effektivt. Det må Ronaldo lære seg!

(Og det kommer fra en United-supporter)

Tror absolutt Watson kunne gjort en like grei innsats i tippeligaen som mange av spillerne i dagens stall. Han hadde tross alt litt fysikk i tillegg. Watson står nok ikke mye tilbake for spillere som Stian Johnsen, Hagen, Bjørnar, Riis, Hornseth etc.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 06 jul 04, 19:25
Olof holdt jo ikke mål i 1. divisjon, da holder han ikke i tippeligaen.

Jeg trodde det var forsterkninger vil alle skriker etter. Da må man slutte å mase etter L.P.Hansen, Dadason, Watson og alle de andre vi har hatt, som nå er historie.

Og til slutt Holters, det er ikke så vanskelig å bli uenig med deg når du påstår at Chrisiano Ronaldo ikke har fremdrift og overblikk. Hørt sånn tøys!!

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 06 jul 04, 19:44
Altså, jeg mener over hodet ikke at vi skal hente Olof tilbake. Det jeg sier er at Watson ikke hadde gjort dårligere en jobb enn _mange_ i stallen.

Og til S-b #1... Kanskje du heller skulle begrunne HVORFOR Ronaldo har ekstremt god fremdrift? Det kan da ikke være så vanskelig å se at det ofte blir en finte eller tre for mye, og at han ofte bruker mye mer tid enn han trenger på å passere enn spiller? Finnes da utaaaallige andre flankespillere som smetter hurtig forbi en back og får lagt inn i feltet uten altfor mye fiks-fakseri.

Men, men, spillere blir ofte hauset opp, og folk har en tendens til å tro mye da. Christiano Ronaldo har et hinsides potensiale, men han er langt ifra ferdigutviklet som spiller. Fortsatt er han den fattige unggutten fra Portugal, men etter hvert vil han vokse opp og forhåpentligvis utvikle seg i riktig retning. At han fortsatt har en vei å gå - det er det da ingen tvil om?

Det er ofte pent og morsomt å se på, men ikke alltid like effektivt. Verre er det faktisk ikke.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 06 jul 04, 19:59
Synes du er noe ensidig, når du bedømmer C. Ronaldo, Holters.

Figo er en spiller som bruker farten sin nesten hver gang han får ballen, spesielt lange løp, mens C. Ronaldo varierer sitt spill mye mer. Han bruker mye de fintene du snakker om Holters, men i de fintene er det også et rykk, som gjør at han har stor fart og framdrift, dog ikke lange løp som Figo.

Skulle være unødvendig å begrunne hvorfor C. Ronaldo har ekstrem god fremdrift.
Se noen av Portugals eller Manchester U sine kamper i reprise, Holters, der finner du begrunnelsen.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 06 jul 04, 20:09
Endret: 06 jul 04, 20:15
Synes bare at det er litt for ofte det stopper opp i forhold til hvor mange ganger han kommer frem. Spillerne har blitt så klar over hva Ronaldo står for, så de bare venter på at fintene kommer, og ofte klarer de å stoppe ham. Vi får bare være enige om å være uenige! (Jeg så alle kampene til Portugal i EM, utenom den mot England :mad:)

Og jeg har sett mange United kamper sden jeg faktisk er United-supporter, men jeg håper Ronaldo utvikler seg videre. Da vil vi få en virkelig fantastisk spiller. Dessverre er det litt for mange av de teknikerne som når et visst nivå og stagnerer. La oss håpe at Ronaldo fortsetter utviklingen! :D Tror uansett Ronaldo kommer til å bli veldig toneangivende i PL i år.

Og du... Figo... Fart? Bruker farten sin? :) Bruker farten han har kanskje, men det er ikke mye fart i den gutten lenger!

Lørdag 25. september... Tottenham - Manchester United. Planen er å være der. Mayadan m. flere kommer over! :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 06 jul 04, 20:15
Tror etterhvert at vi ikke er så langt fra å være enig alikevel, Holters.
Bortsett fra at Figo fortsatt løper fra de fleste, men la nå det ligge he, he :D:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 06 jul 04, 20:49
Det jeg mente å si om Watson, og som jeg vel også sa... Watson hadde ikke vært god nok ffk i år. Mulig han ikke hadde stått tilbake for de du nevner, men de er jo heller ikke gode nok i år...

Når det gjelder Ronaldo (for å ikke slippe det helt enda)... Jeg synes at han har en meget bra fremdrift når han har dagen, og spiller på seg mer og mer selvtillit, og da synes jeg det er en av hans store styrker. I dårlige kamper har det vel mer tendens til å stoppe opp.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 06 jul 04, 21:15
Olof hadde vel en tendens til å gjøre akkurat det samme som C Ronaldo, sinke spillet med for mange finter, eller dra en man for mye og miste ballen (noe som også kan sies om vår kjære Risholt til tider) Ikke noe vondt om Olof (eller Risholt), men Olof hadde vel ikke styrka stallen vesentlig.

Og når vi snakker om CR og Figo, så er vel sistnevnte et par hakk vassere. Nå er han jo rikitgnok en "aldrende" mann, og presterer ikke lenger stabilt på et høyt nivå. Men en Figo i form, på vei fremover på kanten, det er fremdrift det! Figo i semifinalen mot Nederland, var det klasse over. Løp fra motspillerne, med ballen i beina ved flere anledninger.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 07 jul 04, 17:48
Endret: 07 jul 04, 17:52
Jeg synes det blir eil å kaste en unggutt på døs som har mye større potensiale en spillere som Vebjørn Hagen og Stian J. på venstre back. Jeg er ganske sikker på at det hadde vært nettopp vår alles kjære Watson som hadde spilt på venstre back i starten av sesongen om han hadde fått tilitt å bli her i en sesong til. Den egenskapen man kommer lengst med på fotballbanen er vilje og tæl, evnen til å gi 100 % hele tiden er det ikke mange i dagens FFK-stall som har. Ingen kan komme å si at Vebjørn og Stian var noe bedre en det Watson var på venstre backen i fjor.

Når det gjelder Christiano Ronaldo, så er det vel ikke så mye å si: 19 år, spiller stort sett fast på et av verdens beste lag, har blitt idolet til en hauevis av drittunger.

Gutten har helt klart fremdrift, et rykk som bare Brian West slår. Men, er det en ting gutten mangler så er det vel fysikk, men ingen har alt. Og om en 3-4 år, så er det ingen som går uten på Ronaldo!

Styrker V. Hagen, Riis, Røn, S. Johnsen, Hornseth osv. laget?
- ingen av disse gir 100% sånn som Watson
- Vebjørn, Johnsen, Hornseth og Riis er vel over den alderen vi kaller talent

Nei Harry, gi oss Watson tilbake!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 07 jul 04, 18:22
Olof koster pæng.

Åffer skulle klubben ha en spiller som koster, luntanes rundt i 3. divisjons kamper? Helt feil!
Klubben satser på å "dyrke" frem egne (gratis) spillere. Og med Costa Rica-guttene som vekst-middel kommer det til å gro!!

God sommer, a` folkens!!

---------------------------

Stadion på FMV!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340