Husk meg
Brukernavn
Passord

Positivitet vs. Negativitet!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 06 jul 04, 20:53
Endret: 06 jul 04, 20:57
Buer kom vel med et alt for høyt lønnskrav både ovenfor FFK og HamKam, som ble avvist fra begge klubber. Han modererte vel sitt krav ovenfor HamKam senere, siden de skulle flytte "hjem" allikevel.

Nå har jo ikke HamKam fått mye valuta for de kronene, ettersom Buer fikk kyssesyken. Og det er vel heller ingen garanti for at de får alt for mye ut av ham nå heller, selv om han er fit for fight igjen. Er ikke så lett å komme tilbake i toppform etter å ha hatt kyssesyken. Se på Søder og Tore P. Søder har vel ikke levd opp til de forventningene han selv har gitt oss.

Men som Snæbbussaristokrat 1 sier, vi må se fremover, ikke tenke på hvem vi skulle hatt. Fortiden får vi ikke gjort noe med. Fremtiden vet vi ikke noe om. Det er nå det gjelder.

Og til alle som sier at Harry & co ikke holder mål. Syns mange uttaler seg veldig bastant om ting de kanskje ikke kjenner helt til. Greit de har gjort feil. Hvem gjør ikke det? Men ingen her vet alt om hvem klubben jobber med, eller hvordan de jobber. Og mange uttaler seg da på et veldig snevert og tynt grunnlag. Avisskriveriene de siste dagene viser jo at de har ambisjoner om å hente klassespillere, selv om de ikke har fått fast fisk på kroken enda. Alle roper etter klassespillere, vel nesten alle da... og kritiserer klubben for at de ikke har kontaktet den eller den. Men vi vet vel ikke om alle spillerne de har vært i kontakt med?

Syns vi skal la gutta få jobbe i fred. De har jo henta inn spillere som holder mål tidligere, så helt håpløse kan de vel ikke være?

Opprinnelig postet av djpete
Kunne diskutert dette i timesvis vi Snæbben, men jeg har valgt å hive meg på Dekjøk´s "positivitetskarusell", av den grunn lar jeg diskusjonen og argumentasjonen ligge til etter serieslutt :cool:


Veldig bra djpete! :)

Kamma4ever!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 52

Lagt til: 06 jul 04, 23:15
Rune Buer Johansen har Gilmores Groin (kneskade), ikke kyssesyke. Når han kommer tilbake har kamma et luksusproblem, da midtbanen allerede er overbefolket av spillere som har prestert sterkt i år. Sannsynligvis havner Kenneth Dokken på benken, vel og merke hvis RBJ kommer i form. Ellers ser kamma ut til å bli en vinner på overgangsmarkedet nå også, med tanke på Garfield Reid, back på det jamaicanske landslaget. M.t.p publikumstall og engasjement ville det være synd om dere rykker ned, ønsker heller at Sogndal og Molde rykker ned, to lag fra vestlandet som drar ned publikumssnittet i tippeligaen noe veldig, og som jeg personlig nærer et sterkt hat mot, særlig sogndal. Det haster imidlertidig veldig for dere, og FFK trenger sårt noen klassespillere med rutine i midtforsvaret. Men Aalesund hadde jo 5 poeng etter 11 kamper i fjor, og var kun et poeng unna nedrykk. Dere er jo faktisk kun 5 poeng unna, og det bør ikke være umulig. Tror dere rykker ned dessverre, og det er synd. Personlig synes jeg at ledelsen burde ha gjort noen mere kloke grep tidligere. Litt allokering av ressurser til taktiske spillerkjøp hadde nok gjort seg. Hele fotballnorge kunne jo se at stallen deres var altfor sped før seriestart. SYND! FFK-publikummet fortjener bedre.

---------------------------

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!


herrflick

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 10

Lagt til: 06 jul 04, 23:46
Deilig å se FFK rykker ned igjen, for det er jo så godt som sikkert nå! Dere hadde for høye mål og forventninger, noe som resulterte i antiklimax, og foreløpig ingen seire hjemme. Svakt. HamKam derimot ligger 1 poeng bak medalje, og har overrasket alle positivt i år. Det viser seg at det var bare HamKam som hadde noe i eliten å gjøre, FFK er bare en skygge av seg selv...

---------------------------

Flick


herrflick

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 10

Lagt til: 06 jul 04, 23:54
:)Men, jeg håper selvfølgelig FFK klarer seg, men ser stygt ut. men dere har vel ikke noe problem med å rykke opp igjen

---------------------------

Flick


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 jul 04, 23:59
Årets selvmotsigelse: "Deilig å se FFK rykker ned igjen" og åtte minutter senere "Jeg håper selvfølgelig FFK klarer seg". :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 07 jul 04, 00:57
de har psykriatriske diagnoser for sånt!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 07 jul 04, 01:15
Flott at du har kastet deg på Dekjøk´s "positivitetskarusell", djpete.

Håper mange andre følger etter og at vi fortsatt synger, "står vi en for alle og alle for en"
:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 07 jul 04, 10:36
Opprinnelig postet av Kamma4ever!
Rune Buer Johansen har Gilmores Groin (kneskade), ikke kyssesyke.


Sorry, da er det jeg som har surra. Mente jeg hadde hørt/lest et eller annet sted at han hadde fått kyssesyken.

Men han har jo allikevel ikke spilt et sekund for HamHam i tippeligaen enda, så de har jo ikke fått så mye glede av ham sålangt. Så gjenstår det å se om han kommer tilbake i godt gammelt slag.

herrflick

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 10

Lagt til: 07 jul 04, 11:26
Opprinnelig postet av Costanza
Årets selvmotsigelse: "Deilig å se FFK rykker ned igjen" og åtte minutter senere "Jeg håper selvfølgelig FFK klarer seg". :)



Hehe, det jeg mente var jo at det er deilig å se FFK rykke ned igjen, nå, etter disse skyhøye forventningene, og alle disse medgangssupporterne dere har. MEN, alle i fotball Norge er vel enige med meg i at vi trenger FFK oppe i eliten, så det er nok for tidlig for deres del. Men håper at dere kommer opp igjen i løpet av noen år gjør jeg...

---------------------------

Flick


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 07 jul 04, 11:36
Morsom den selvmotsigelsen din, herrflick. Synes ikke din bortforklaring lød veldig troverdig.

Når det gjelder Buer Johansen, så mente jeg han ble rammet av brokk. Ikke fordi det har noen betydning, han er jo spilleklar nå. Spørsmålet nå er vel om han klarer å spille seg til en plass på laget.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 07 jul 04, 11:39
Der hadde jeg feil. Har nettopp sjekket, Buer J. har Gilmores Groin, men er spilleklar.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Kamma4ever!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 52

Lagt til: 07 jul 04, 11:47
Er RBJ spilleklar? Da vet du mer enn oss på Hamar. Tror spill for 2.laget kanskje ikke er så altfor lenge til men...

---------------------------

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 07 jul 04, 13:02
Endret: 07 jul 04, 13:05
Det var det jeg mente Kamma4ever. Vet selvfølgelig at han må gjennom en periode på 2. laget. Solbakken uttalte på TV her om dagen at han er skadefri når høstsesongen starter, det er det intervjuet jeg har det fra.
Men midtbanen til Ham-Kam har vel fungert så bra, at han må slite for å få fast plass der.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


herrflick

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 10

Lagt til: 07 jul 04, 14:09
:cool:

---------------------------

Flick



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340