Husk meg
Brukernavn
Passord

Positivitet vs. Negativitet!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 05 jul 04, 23:16
Endret: 05 jul 04, 23:32
Artig lesning.7.mill til adm.???

Kan vel ikke klage på Fr.stad som by
Det er mange som ønsker og leve i utkanten av storbyer.
Byer utenlands stekker seg vel herfra til Oslo.

Men når FFk "biter" seg fast i tippeligaen, så skal dere få se det er mange som ønsker seg hit.

La Eggen få arbeidsro, og gutta ferie.
Husk lederene får ta sitt ansvar for valg de gjør, og jeg håper på at gutta gjør så godt de kan....

:ffk:2005....fortsatt i tippeligaen.
Riktig god ferie ønskes spillere og trener.

Kveldshilsen fra "Nattevakta"

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 06 jul 04, 08:37
Til DjPete – om HamKam : Enig med super, det er vel det som er svaret. Og HamKam har etterhvert virkelig fått igjen for Frigård.

Men 7 mill., bare til administrasjon? Det høres jo sinnsykt mye ut.

Jeg mener ikke her å nedverdige Fredrikstad som by, men å sette den i perspektiv fordi jeg ikke uten videre vil godta at Eggen og Hansen gjør en dårlig jobb med å skaffe spillere. Selv bor jeg i Oslo, mest pga. jobb, og vil gjerne flytte hjem en dag og aller, aller helst bosette meg i verdens vakreste Gamleby. Men jeg møter stadig folk fra Fredrikstad som uttaler at de ikke liker Oslo, uten at de egentlig har annen erfaring enn Karl Johan og Aker brygge. Mest av alt tror jeg det er patriotismen som snakker. Som Ingergml sier så er det mange som liker å bo i utkanten av en by og det er nettopp her Oslo har utrolig mange flotte områder å by på. Og det gjelder også Bergen, Trondheim og Tromsø. Og disse byen har i tillegg mer å by på av puber, cafeer, bymiljøer og forretninger og det utgjør er faktisk en helthet som lokker folk. I tillegg er det ikke fett med jobber i Fredrikstad. Men det kommer, det er mye som gror i Fredrikstad for tiden. Bare noen kan bombe Torvbyen til H......

For en utenfra, er nok ikke Fredrikstad så attraktiv som vi liker å tro. Jeg tror faktisk en trener som Eggen er vår største beholdning mht. å lokke spillere til FFK. Får vi tak i en eller to spillere til som er mer kjent, slik som Enerly, vil det også løsne.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 06 jul 04, 09:04
djpete skrev:

Meget bra innlegg Dekjøk!
Et spørsmål bare, til din argumentasjon om at få spillere vil til FFK; Hvordan har Ham-Kam klart å forsterke såpass bra? Er de mer attraktive?

Svaret ligger vel mye i det super sa. Men i tillegg så "kriger" Ham-Kam mye mer enn FFK. Hvertfall det jeg har fått inntrykk av. Nå fikk selvfølgelig de en god start på sesongen og. Det har og noe å si. De vil så mye mer. Synes det er for liten bevegelse i FFK til å si at de er noen krigere.

Gla for at Peters ser ut til å bli en god midtstopper. Tror han kan bli limet etterhvert.

---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 06 jul 04, 10:03
Hvorfor har de ikke sett utenfor landets grenser etter forsterkninger i stedet for Kvarme og Johnsen? Hva med baltikum? Masse bra spillere som i tillegg er billigere enn norske stjerner.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 06 jul 04, 10:14
Vel, det vet vi jo ikke? De har helt sikkert kontaktemed fler enn bare Johnsen og Kvarme, men bør klokelig nok holde kjeft lengst mulig. Vi er vel litt for flinke til å gi kjeft når vi ikke hører om noen (da gjør de ikke noe) like mye som når de melder fra litt for fort hvem de vil ha.


Enig med hva som menes om Peters her. Han har vært meget positiv, synd han måtte av mot LSK. Og Bjørnar på back.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Kamma4ever!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 52

Lagt til: 06 jul 04, 10:48
Har vært mye i Fredrikstad. Har aldri opplevd maken til sjåvinisme og naivitet blant fotballsupportere. Halvparten av dere gikk jo rundt og trodde dere skulle spille i Champions League i 2005. Nei, lær av Ham-Kam. Realistiske målsetninger og jordnærhet er det som trengs for å overleve i tippeligaen. Og ikke minst blod, svette og tårer... Er ikke mye krigerevner over den blodfattige stallen deres. Menmen, får håpe dere rykker opp igjen neste år. Vi ses 12. september, da det blir enda en borteseier i Fredrikstad. PS : innavl kan dere selv snakke om.

---------------------------

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 06 jul 04, 10:51
Vær så snill å ikke forsøple forumet vårt...kom deg med første TCP/IP pakke hjem til Hamar! ;)

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 06 jul 04, 10:59
Jeg synes du skal ha skryt for både valg av både tråd, innfallsvinkel og etikette. Videre er det fint at du har vært mye Fredrikstad og imponerende at du har snakket med 35000 av oss. Jordnærhet betyr nærhet til jord, vi er vel mer nær havet og havet er lumskt og overraskende og aldri kjedelig. FFK’s målsetning er forøvrig å overleve i tippeligaen, er det urealistisk å sette seg slike mål?

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 06 jul 04, 10:59
Endret: 06 jul 04, 10:59
Den fyren der har nok ikke tid til å vente på at hjemmebrenten blir klar. Spiser helt sikkert satsen med skje.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 06 jul 04, 11:04
Spise satsen med skje....haha...den var bra....*ler*

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 06 jul 04, 11:52
Synes jobben som er blitt gjort oppe på Hamar er rett og slett imponerende. Ingen kan si att de ikke har vært dyktige. Der har de med små midler klart å skape et lag som er med å kjempe om å bli blant de fire i Royal league. Og det i en opprykksesong.
Det ser ikke alltid like lekkert ut, men har vært effektivt nok til å gi resultater.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 06 jul 04, 13:35
Jeg er like imponert over HamKam inntreden i TL som jeg er omvendt imponert over Kamma4Ever’s intreden på forumet, altså veldig imponert. Det er bare å ta av seg hatten for Solbakken, dvs. for han, ikke av han nå som solen tar.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Kamma4ever!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 52

Lagt til: 06 jul 04, 13:50
DeKjök : det virker som om du har bedre innsikt og perspektiv enn de ffk-supporterne jeg har møtt, som oppførte seg svært arrogant og hovent i etterkant av 4-1 seieren deres i fjor høst. Så på bakgrunn av det får jeg beklage min inntreden på dette forumet og herved annonsere min sorti. Lykke til med resten av sesongen.

---------------------------

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 06 jul 04, 14:09
Opprinnelig postet av Kamma4ever!
Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!

Hæ? Verk og høyt lymfocytt nivå i blodet? Nå har du jammen tre gode grunner til å gå til legen!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 06 jul 04, 15:46
Kamma4Ever: Voksent og bra! Du er velkommen med videre for min del.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 06 jul 04, 15:51
Endret: 06 jul 04, 15:51
selv om de har gjort en veldig bra jobb på hamar, må det også sies at de har hatt marginene på sin side... men: et godt lag har alltid marginene på sin side...

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 06 jul 04, 17:07
Selvsølgelig tar vi hatten av for Kamma, Solbakken har gjordt en kjempejobb.
Enkelt & greit uten jåleri & fiksfakseri.
Mao Kamma har levd opp til omdømmet til trauste Hedmarking, som seiler på Mjøsa.
Grattis til Kamma.



---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 06 jul 04, 18:07
Buer hørte ikke mer fra FFK, valgte derfor HamKam. Han hadde en innledende samtale med Eggen, og hørte ikke noe mer etter det!

---------------------------

Macka fra start!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 06 jul 04, 20:08
Det hadde vel noe å si at dama hans er fra Hamar også. djpete.

Det kan vel også hende at han ikke helt var den spilletypen Eggen var ute etter også, selvfølgelig sett i forhold til prisen.

Som jeg før har antydet, så må vi nå heller se fremover, håpe på at Harry og Eggen klarer og skaffe oss de forsterkningene som er nødvendige for å overleve og slutte å snakke om alle de spillerne vi skulle hatt, men som vi ikke fikk av en eller annen grunn.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 06 jul 04, 20:40
Kunne diskutert dette i timesvis vi Snæbben, men jeg har valgt å hive meg på Dekjøk´s "positivitetskarusell", av den grunn lar jeg diskusjonen og argumentasjonen ligge til etter serieslutt :cool:

---------------------------

Macka fra start!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340