Husk meg
Brukernavn
Passord

Busser til Ullevål

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 02 jul 04, 12:47
Noen som vet om/hvor mange som evt er satt opp til kampen mo VIF på Ullevål 8. August :ffk:

Gleder meg som en drittunge.
HAMKAM klarte ca 2500 har jeg hørt. Jeg var på ullevål den dagen og de imponerte stort. De parkerte klanen. Brukte klanens egne rop mot de osv. Vanvittig morsomt å se på.

---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 81

Lagt til: 02 jul 04, 13:05
Målet vårt er selvfølgelig å slå rekorden vår på 32 busser . Denne gangen sikter vi mot 50 !!!

Dette er jo på selveste Ullevål, og mot ett lag vi vet vi kan slå !!! Både på banen og på tribunen ( må ha mange med oss)


:eek: Så still opp, og kjøp billetter så snart de blir lagt ut for salg , dette blir annonsert ! Og tenk for en tur det blir, mye morro langs veien med sang og brus...????? La oss si sportsdrikke , da :D

Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 02 jul 04, 13:37
Er det blitt reklamert for dette da? Bussoppsett og sånt mener jeg.

Nærmer seg nå..

Jeg vet at Klanen regener med at vi kommer mannssterke og de har uttalt at dette er en av de kampene de tror kommer til å trekke mest mennesker.

Publikumsrekorden for VIF i en seriekamp er litt over 21000. Det var mot FFK for mange år siden. Tror det var på 50-tallet en gang.

La oss ikke skuffe dem ;)

---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


FICF

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 04
Innlegg: 11

Lagt til: 02 jul 04, 14:22
Rekorden til Vålerenga blir vel slått allerede mot Lyn. Ser dem har solgt godt over 10.000 allerede. Plankehaugen setter helt garantert opp busser, men tipper det blir vel så mange som kjører/toger selv......

---------------------------

Rød og hvit makt


Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 02 jul 04, 14:34
Endret: 02 jul 04, 14:37
Ja. Det er stor mulighet for at rekorden blir slått da.

Speakeren på VIF sine hjemmekamper sa under kampen mot HAMKAM, at den gamle rekorden SKAL vi slå mot Lyn. Og det ikke var møterett, men møteplikt.. :o)

Håper vi klarer å fylle opp nederste del av VG-svingen. Ca 3000 tror jeg. Hadde vært kult. Malt hele svingen rød og hvit.

---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 04, 14:45
Og tenk den rekka langs veien når det er pissepause da dere.:D

Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 02 jul 04, 14:58
Hehe.. Tror ikke det har vært mer en 19 busser på ullevål før.. Det var vel Molde som hadde den gamle rekorden før vi knuste den. Tror de var på Ullevål med 19 busser i en eller annen cupsammenheng.

Men dette er Serie. Desto kulere er det.

---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 02 jul 04, 15:07
Seriøst? Parkerte klanen...?

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 04, 15:22
Hvor mange busser kjørte fra Hamar, n14098?? Hadde det kommet en del derfra så hadde det sikkert stått i VG. og det har det ikke gjort. Derfor tror jeg ikke det du skriver, at døm parkerte klanen. Har døm kjørt i bilkolonne nedover kanskje ?? Ikke tale om.:cool:

Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 02 jul 04, 15:25
I første omgang tok klanen skikkelig i kansje 4-5 ganger. Og når de først begynte, så klarer man ikke å si imot, men Bondefolket sang ustanselig i1 og en halv omgang. Ble litt reduserte når det ble mål imot.

Men de sang "alle bønda - kom igjen bønda" osv. Og sang "Panzer er ei pyse" med samme melodi som lista til panzer. "Helller bonde enn en p..." osv.. Mektig imponert. De var ganske samstemte og hadde et stort register å ta av.

Men vi skal bli best. Nestbest etter klanen da. Synes vi gjør det dritbra jeg. Med tanke på kort tid vi har vært i "det gode selskap"

Kunne det væert en ide å prøvd å holde igjen så mange som mulig etter en kamp, for å trene allsang? Hehe. Hadde vært stilig. Så kunne alle vært med når plankehaugen drar igang.

Hender jeg er på ullevål og ser hjemmkamper for enga, hvis jeg ikke har råd til å reise bort på bortekamper.
Ganske underholdende. Driter i laget og fotballen de spiller.

---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 jul 04, 15:26
Nå er det jo ikke antall busser som bestemmer om de parkerte Klanen på tribunen, men hvor aktive de som er med på kampen var. På FFKs bortekamper, hvor mange er med, så er det vel ikke mer enn kanskje 25% som er aktivt syngende.

Selv tar jeg t-banen til kampen. Eller hvis været blir fint så går jeg.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 02 jul 04, 15:34
Parkere er kansje ikke "rett" ord. Men de imponerte meg veldig mye for å si det slik. Det var rimelig mange grønne og hvite der. Pluss en del i "anonyme farger" sikkert.

---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 jul 04, 15:38
Har hørt noe lignende fra andre kilder, selv fra Klanen, at Briskebybanden nærmest var dominerende på Ullevaal den kvelden. Det er selvsagt enklere å mobilisere i medgang, men uansett imponerende av de. Var visstnok bedre enn hva Kanarifansen har vært på Ullevaal.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Aristokrat

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 25

Lagt til: 02 jul 04, 15:42
Endret: 02 jul 04, 15:59
Ja, men det jeg fortsatt lurer på, er om noen vet om det er noe spesifikk som er planlagt mtp. VIF på Ullevål 8 August.?

Er ikke medlem av Plankehaugen selv, men noen bør jo sette i gang noe.

Tatt fra VGNett sin diskusjonsside:

"Briskebybanden, og øvrige Ham-Kam-supportere, var vel rundt 2.000 i svingen og lagde bra liv. Det er vel bare Kanarifansen som kan stille med like mange på kamp, men må faktisk innrømme at Kamma-fansen ga mer lyd fra seg enn det KFL gjør. "

"Det er vel noen flere som stiller med 2000 eller mer også ? Lyn ( selvom det er hjemmebane for dem også ... ) og FFK bør også stille med såpass mennesker, selv om kampen er i ferietiden. Jeg syes i alle fall at vi bør ha så mange der. Var jo ca 3000 i Lillestrøm. Men med de resultatene vi har så blir det kanskje færre ...."

Vi må da klare å slå dette. Vi er en by og Kamma et lite æsjete bondesamfunn.. Tror vi kommer til å sette spor etter oss på Ullevål.

--n14098 som bor i Oslo og Garantert er der 8 August. Synge seg hes skal--han.

---------------------------

Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk

Fornyet kontrakt!!!! :o)


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 02 jul 04, 16:38
..ja, vi er klare til den kampen. Og hes...? det har jeg vært siden Lillestrømkampen!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 04, 18:04
Jeg synes ikke Klanen var noe særlig på Stadion heller jeg da, og de hadde flere syngende enn oss.:rolleyes:

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 02 jul 04, 18:09
Kan godt hende att det var 2500 bønder på ullevål på den kampen, men at de parkerte klanen, neppe.
Publikummet fra Briskeby er ikke av det mest livlige slaget, så jeg tror nok ikke det. Dessuten tapte de jo 2-0.

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 02 jul 04, 19:28
Endret: 02 jul 04, 19:29
Hmmm .... Syntes at det var noe kjent med det innlegget der på VGD ja, var svaret jeg skrev på et innlegg av Hof.

Edit : Jippi ! 500 innlegg :ffk:

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Tony

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 jul 04
Innlegg: 1

Lagt til: 03 jul 04, 11:41
Endret: 03 jul 04, 11:44
Nå må dere gi dere folkens. Banden var IKKE flere enn vi (Kanari-Fansen) har vært på Ullevål. Siden sida vår er nede, har jeg hentet noen bilder fra en annen side. Det er ikke oversiktsbilde, men så tett var det under hele nedre vg de 2 siste åra på Ullevål.
http://www.fugla.com/img/imgs/160503/16050307.jpg
Og her er ett til: http://www.fugla.com/img/imgs/160503/16050311.jpg

Og her er et bilde av Banden: http://101prosent.fanzine.no/galleriet/2004/vif-hamkam/8.JPG

Vi hadde til og med en del kanaris på øvre vg. Så kutt ut skitsnakket nå folkens, selvom Banden var en del. Gleder meg til i morra ;)

---------------------------

..::Kanari-Fansen/LSK-Tifo::..


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 03 jul 04, 14:34
Får håpe dere fyller nedre del av klokkesvingen, da. Og noen på øvre.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340