Husk meg
Brukernavn
Passord

Dårlig stemning på stadion i dag

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 02 jul 04, 18:10
Sensur er noe dritt, så lenge man ikke skader noen, Husk Morgan Kane var en mann av få ord! Han gjorde vei i vellinga for det!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 02 jul 04, 18:31
lars er en klok mann han! hehe...

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 02 jul 04, 22:38
jeg satt på felt j på nye tribunen og det var skikkelig ferie stemmning der!! de fleste virket uinteresserte og det manglet entusiasme og glede!! Har vel også noe med at det var mindre folk enn det pleier også!!

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 02 jul 04, 23:43
Endret: 02 jul 04, 23:47
Hvis det er rene faktaopplysninger som skulle kommet inn her hver gang, så hadde det ikke vært mye liv her "
Tekstmeldinger er du sikkert god på Haugen.:eek:

Hovedtribunen trenger slippe seg løs.
Tror ikke det er farlig.....
"Nattevakta"

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jul 04, 00:03
Så lenge man ikke skriver en masse dritt, bør man ikke sensurere eller dirigere dem som har noe på hjertet og ønsker å skrive her på forumet. Det er nettopp denne friheten som gjør at FFKsupporter.net er så populær, tror jeg.

Selv om både Holters og Costanza gjør en kjempejobb med dette forumet, så bør de noen ganger være forsiktig med å opptre som akademiske eksperter og overhoder over alle oss andre.
Det er vel ikke det som er meningen med å være en moderator.:rolleyes:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 jul 04, 01:35
Endret: 03 jul 04, 15:38
Dette er ikke noe å diskutere engang. Ta det til etterretning, og ferdig med det. Vi skal ikke ha Kraakevingen-tendenser i dette forumet, og selv om noen av dere ikke har noe imot det, så er det andre som også har påpekt hvor irriterende det kan være.

Hvor i alle dager har jeg skrevet at alle innlegg skal være akademiske og fulle av faktaopplysninger? Ikke ilegg meg meninger jeg ikke har! Jeg sa at vi ikke skal ha 15 innlegg på rad med et smiletegn! Det er såkalt spamming, og er ikke akseptert.

Vi har ikke forsøkt å dirigere og påtrenge meninger på noen som helst. Det er dere som ilegger meg meninger ved å påstå dette, og det kan dere slutte med nå med en enste gang!

Hvem som helst kan skrive hva man har på hjertet, men når man ikke har noe særlig på hjertet, så trenger man heller ikke å skrive et innlegg kun for å "være med" i tråden.

Slike innlegg fører kun til at de mer interessante innleggene faller nedover på siden, og kanskje glipper for de personene som ikke sitter hele dagen på dette forumet.

Kall oss gjerne "overhoder" og "akademiske eksperter", men det er faktisk vi som setter retningslinjene i dette forumet, og de skal følges. Har dere noe imot det, så får dere sende meg en e-mail på: oystein.holt@ffksupporter.net

Fremtidige "spammende"-innlegg vil bli slettet.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jul 04, 15:11
Hvor mange ganger har jeg kun brukt bare smiletegn, Holters ?? Max.2-3 ganger. Så 15 stk. er et langt skudd over mål. Og hvor mange er det som har klaget på korte innlegg her inne, bortsett i fra Planken, Holters ?? Og ang. faktaopplysninger så virker det som du ikke vil ha noe annet. Må vel gå ann å ha en gøyal tone her inne uten at det er fakta opplysninger eller spillerrykter med i spillet hele tiden. Hva skal vi da ha med dette forumet å gjøre. Jeg synes du begynner bli nærtagende, Holters. Det kler deg ikke. :confused::mad:


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340