Husk meg
Brukernavn
Passord

På tide at FFK tenker nytt!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Becks

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mai 04
Innlegg: 19

Lagt til: 21 jun 04, 05:41
Hvis FFK nå mister Trondsen blir det spennende å se hvem som skal erstatte denne kjempen av en forsvarspiller. Har hørt rykter om Ronny Johnsen og diverse andre "eldre herrer". Hadde sikkert vært gøy å få en sånn spiller på laget, men er det ikke på tide å tenke litt "yngre"? Skjønner også at man ikke akkurat kan hente inn Cannavaro eller Nesta, men det er viktig å tenke litt langsiktig også. Ronny Johnsen er jo oftere på sykestua enn på banen, så han er vel ikke den beste løsningen. Hva mener dere andre, plankeby- patrioter???

---------------------------

Hilsen Becks


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 21 jun 04, 10:03
RJ kan sikkert gjøre en glimrende jobb i 1-2 sesonger, og jeg mener man bør hente en ung og god stopper + 1 rutinert alle RJ, Kvarme, Bragstad eller Hjelde.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 21 jun 04, 10:35
Vi må vel inrømme at alle disse gamlingene vil komme meget godt med, med tanke på at vi avsluttet kampen med Petersen og Johannesen som midtstoppere mot Tromsø....

Om de holder 1 eller 3 sesonger til er jeg ganske likegyldig til. Nå må vi ha en quick fix i forsvar....

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 21 jun 04, 10:53
Opprinnelig postet av Becks
Hvis FFK nå mister Trondsen blir det spennende å se hvem som skal erstatte denne kjempen av en forsvarspiller. Har hørt rykter om Ronny Johnsen og diverse andre "eldre herrer". Hadde sikkert vært gøy å få en sånn spiller på laget, men er det ikke på tide å tenke litt "yngre"? Skjønner også at man ikke akkurat kan hente inn Cannavaro eller Nesta, men det er viktig å tenke litt langsiktig også. Ronny Johnsen er jo oftere på sykestua enn på banen, så han er vel ikke den beste løsningen. Hva mener dere andre, plankeby- patrioter???


Greit nok å tenke langsiktig og hente inn unge talenter (vi har vel noen fra før også), men det viktigste akkurat nå er å overleve i TL. Da må vik tenke litt kortsiktig, og hente inn eldre spillere med lang erfaring fra spill på høyt nivå, spillere som går rett i i første 11`ren og hever laget, både på trening og i kamp.

Så kan vi vel både drømme og håpe på R Johnsen, Kvarme, Hjelde, Berg og Bergdølmo (det er vel de som ifølge "sikre kilder" er linket til FFK), men ikke bli for skuffet om ingen av disse kommer.... Forhåpentligvis klarer vi å hente inn et par gode forsvarsspillere, med erfaring fra høyt nivå, som kan skape litt mer trygghet i de bakre rekker. Vi får vente å se hvilke navn klubben trekker opp av hatten etter 1. juli....

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 21 jun 04, 12:03
FFk skulle, igjen iflg kilder, i samtaler med TIL ang. en ung spiller i TIL(muligens flere), etter kampen. Han er for tiden reserve (muligens utleid), men var blandt flere av supporterne jeg snakket med, regnet som et stort stoppertalent.

---------------------------

Macka fra start!


ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 21 jun 04, 12:50
Endret: 21 jun 04, 12:51
Når vi spiller med 2 offensive midtbanespillere som midtstoppere i 2. omgang må det handles inn nye stoppere nå i sommer... Ingen tvil!!

Var ikke Jørgen Pettersen engang på benken i går......???????? Skada ?????

Jeg så 2. laget mot Moss, da var Lahay Fallay på banen. Jeg trodde han var skada......., men han er vel uansett ikke aktuell for 1. laget, heller for utlån skulle jeg tro...

Mener å ha hørt at man ønsket seg 2 defensive forsterkninger i sommer, og det var før Tor ble skada igjen.... så da blir det vel 3 nå da...

Vi trenger 1-2 ringrever bak. Vi får ikke noen kanoner, det kan vi glemme.
(Hørte også Ronny Johnsen sa han la opp hvis han ikke fikke et tilbud fra en utenlandsk klubb...)

Men noen erfarne, knallharde duellspillere....... ja takk!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jun 04, 13:39
Hvordan spilte Fallay da, ginola ??:cool:

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 21 jun 04, 14:24
Fallay gjorde en OK kamp, men mot svak motstand. Mot f.eks. Lisleby var han usikker og til tider nonchalant (eller hvordan det skrives) med lite hell...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jun 04, 17:27
Det kan jo tilskrives hvilke spillere han har rundt seg også det da.:cool:

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 22 jun 04, 11:30
Opprinnelig postet av djpete
FFk skulle, igjen iflg kilder, i samtaler med TIL ang. en ung spiller i TIL(muligens flere), etter kampen. Han er for tiden reserve (muligens utleid), men var blandt flere av supporterne jeg snakket med, regnet som et stort stoppertalent.


FFK avkrefter overgangsrykter på TIL-spiller, hvis det var han her du tenkte på djpete.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 jun 04, 14:57
Vil ikke ha flere unggutter til laget. De som er her fra før får vise hva døm duger til først.:confused:

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 22 jun 04, 16:47
Gi Ronny millionlønn for å avslutte karrieren i FFK!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jun 04, 14:26
Spørs om han vil da, Funk 1??:(

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 23 jun 04, 14:37
En rutinert midtstopper i landslags klasse vil trolig gjøre Roger Helland enda bedre.
Roger trenger en sjef å jobbe sammen med, men denne sjefen må trolig være i klasse men Ronny Johnsen, Kvarme, Hjelde eller Dan Eggen.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jun 04, 20:11
Jeg syns vi skal slutte å drømme om de gamle stjernene. Døm kommer nok ikke til lille FFK.:rolleyes::ffk:

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 23 jun 04, 21:33
Ikke si det Rune, fra sikre kilder så vet jeg at man er i samtaler med Ronny. Men vi vet jo ikke hvordan det går da. Tvi tvi.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 23 jun 04, 22:06
Opprinnelig postet av thomkat
...fra sikre kilder så vet jeg at man er i samtaler med...

Hadde jeg fått ei krone for hver gang jeg hørte dette uttrykket, så hadde det ikke tatt lange tida før jeg ble mangemilliardær.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 23 jun 04, 23:08
Jeg driter i om FFK tenker nytt eller gammelt bare vi plukker 20 poeng + på de resterende kampene og opplever tippeliga på Fredrikstad stadion til neste år også!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 23 jun 04, 23:57
Endret: 24 jun 04, 00:02
Dersom Ronny Johnsen sier ja til FFK og bidrar til at FFK holder seg i tippeligaen, bør han være verdt en lønn på kr 1 mill., bare for å spille ut denne sesongen.
Til flere aviser har han uttalt at Norsk eliteserie og Engelsk 1. divisjon ikke er attraktivt nok for ham, men dersom han ikke snart får et tilbud fra en Premierleague klubb (noe jeg ikke tror han gjør), så kan det sikkert la seg gjøre å lokke ham til FFK, på en eller annen måte.
Forresten er det litt rart å¨tenke på at så mange rykter som det har versert om Ronny Johnsen den siste, at ikke Harry Hansen har vært ute å dementert ryktene. Han var jo veldig raskt ute å dementerte ryktene vedr. Tromsø`s 19 årige spisstalent.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 24 jun 04, 00:09
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Forresten er det litt rart å¨tenke på at så mange rykter som det har versert om Ronny Johnsen den siste, at ikke Harry Hansen har vært ute å dementert ryktene. Han var jo veldig raskt ute å dementerte ryktene vedr. Tromsø`s 19 årige spisstalent.:D:ffk:

Harry Hansen må bli stilt spørsmålet før han kan bekrefte eller avkrefte, og nå som Ronny Johnsen nok engang blusser opp her i forumet, så skal du nok se at det ikke tar lange tiden før f-b er frempå hos Harry Hansen!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340