Husk meg
Brukernavn
Passord

Så gikk vi på trynet igjen.........

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Becks

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mai 04
Innlegg: 19

Lagt til: 21 jun 04, 00:25
Kampen i dag viser det som har vært FFK sin svakhet i hele år. De klarer ikke å å stå distansen ut på slutten. Når de først klarer å hente inn 2-0 bør de, etter min mening, jobbe med å være mer kyniske og gå for uavgjort. Selvsagt er det mye uflaks og tilfeldigheter i dette spillet, men fortsetter det å sprekke på på samme måten resten av sesongen så sier det seg selv at FFK spiller ball i kjelleren neste sesong. Vi får håpe at det årnær sæ i Fredrikstad så vi får oppleve moroa i det gode selskap også neste år. Flere som er enige i at FFK har et problem med å stå distansen ut???:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Hilsen Becks


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 21 jun 04, 00:31
Endret: 21 jun 04, 00:32
Enig. Tror det er en kombinasjon av at vi er dårlig trent og ikke minst at vi ikke er lure/taktiske/kyniske nok. Vi pøste på med alle mann i angrep på 2-2, istedet for å tette igjen bakover og satse på at vi får en kontring til med West, og det straffer seg på dette nivået.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Treflis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 jun 04
Innlegg: 9

Lagt til: 21 jun 04, 00:47
FFK gjorde noe feil. Ingen lag er perfekte. Tromsø leder foreløpig tippeligaen og FFK ligger foreløpig på siste, så jeg syns ikke det er dårlig for et bunnlag å klare et slikt resultat på bortebane mot serielederne. :ffk:

Becks

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mai 04
Innlegg: 19

Lagt til: 21 jun 04, 03:23
Endret: 21 jun 04, 08:48
skjønner hva du mener,"treflis". Men tap er nå en gang tap da. 0 poeng, bunnlag eller ikke:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Hilsen Becks


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 21 jun 04, 10:05
Hadde trua på 2-2, men det ble brått snudd. Nå må vi begynne å vinne hjemme!!!!

Hvis ikke er det kjørt.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 21 jun 04, 12:00
Det kan vel også være at TIL ikke våknet igjen før FFK utliknet.
FFK var ikke like gode som TIL i annen omgang, men TIL var like dårlige som FFK.
FFK skapte, iflg VG, 2!!! sjanser iløpet av kampen, det var vel noen flere, men jeg savner struktur og plan i spillet. Og ikke minst en som kan trøkke til. Hjelper ikke at Eggen mener man ikke kjøper spillere på metermål. Her trengs det punch! "Kjøp en afrikaner på 1,95" ble det i frustrasjon, ropt på Alfheim. Undre meg på om ikke det bør etterfølges.
Vik bort fra prinsippene dine Eggen Jr. og kjøp i metervare, nærmere bestemt 2.... meter!!

---------------------------

Macka fra start!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jun 04, 13:47
Sett inn Jon Syversen da vel.:D


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340