Husk meg
Brukernavn
Passord

Liker IKKE detta. Risholt/Pedersen/Kallio

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 16 jun 04, 19:42
Pøh! Det det hele er snakk om er grunker. Kommer det nok gryn på bordet, får nok pipa en annen lyd fra de aller fleste av dere, om ikke alle.
Et bud på 5-6 mille eller mer og Risholt har pakket kofferten for lengst.

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 16 jun 04, 19:47
Opprinnelig postet av Vlad
Den spilleren som har gledet meg mest de siste ørten åra.


samme her. hvis laget taper og de fleste har spilt ræva, har alltid risholt spilt bra. han er utrolig stabil. vi kan ikke slippe han!

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jun 04, 00:12
Endret: 17 jun 04, 00:13
Hvem er denne agenten Marco Blasevski? Hadde aldri hørt om ham - har jo hørt om de fleste agenter som forhandler for norske toppspillere - så var litt interessert og gjorde søk i diverse søkemotorer, bl.a. kvasir og google. Det ble ingen treff.. Egentlig litt oppsiktsvekkende?

Noe sier meg at denne Marco Blasevski ikke er noen anerkjent agent, og det gjør også utspillene hans mindre troverdige? Synes nemlig utsagnene hans til media med å navngi klubber så tidlig i prosessen virker noe uortodoks evt. "amatørmessig".

Men vi får se. Én ting er nok sikkert; dersom vi rykker ned i år, så blir ikke Risholt med. Og det har jeg faktisk full forståelse for i såfall. Men vi håper jo at vi slipper det scenarioet...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 jun 04, 00:31
Endret: 17 jun 04, 00:31
Du må skrive Marko med K, Costanza!!

Der finner du bla.

...en icke-lisensierad agent som ar svartlistad av det svenska fotbolsforbundet efter flera skumma affarer...

Tror nok Risholt bør holde seg langt vekk fra denne mannen og vi andre kan puste litt lettere igjen.:D:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 17 jun 04, 00:36
Hehehe, 1-0 til Førstesnæbben.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jun 04, 00:37
Ah, jeg bare kopierte navnet hans fra en av nettavisene som har skrevet om saken og limte det inn i søkemotorer.

Men da fikk jeg altså antagelsene mine bekreftet. Mulig at jeg var litt fordomsfull, for skal innrømme at kombinasjonen av et ukjent agentnavn samt at navnet virket å stamme fra Baltikum, gav meg dårlige assosiasjoner. Har jo også nylig sett en meget god dokumentar på NRK (er vel hentet fra BBC) om useriøse agenter uten lisens - som er et stort onde for fotballen.

Dersom denne Blasevski tilhører denne gruppen agenter, håper jeg virkelig Risholt holder seg langt unna og at FFK sier nei takk på forespørsler om å forhandle med ham.

Med forbehold om at det som ble funnet under søket på "Marko Blasevski" samsvarer med Risholts agent.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f