Husk meg
Brukernavn
Passord

Tore P

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 11 jun 04, 15:41
Hmm, plagiering av Drillo-is produktet er for dumt, la oss heller få tre inn på den nye Tore P. stadion på FMV, eller no sånt

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 11 jun 04, 21:05
Jeg sa allerede i vinter at jeg trodde Tore P ville spille med FFK trøye etter sommerferien. Som jeg har nevnt på forumet tidligere også tror jeg FFK hadde hatt godt av Tore i laget pga rutine og trygghet. Om han ikke hadde spilt så mye så hadde han kunne lært bort litt av erfaringen sin.

At han nå er villig til å spille gratis for FFK, gjør vel at Eggen uansett ikke kan si nei. Vi får en positiv og glad kar med bøttevis av rutine som kan spre litt trygghet til andre spillere, uansett om han spiller kamp eller ikke.

Til dere som mener at Tore er for dårlig trent og ikke vil heve FFK laget, der tror jeg dere tar feil!
Tore er rimelig opptatt av image. Han ønsker ikke å bli stemplet som dårlig fotballspiller og bli pepet av banen på stadion. Hadde han vært i dårlig form hadde han aldri stilt seg til disposisjon og til "hugg for pressen". Tore vet hva som trengs for å holde et ok tippeliganivå og tipper da han er der formmessig. Heller enig med Eggen at han må ha litt kamptrening for å "friske opp fotballforståelsen".
Tore blir FFK spiller og en GOD forsterkning for FFK, så koster han ikke så mye heller.....

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 11 jun 04, 21:35
He he. Dette skrev jeg om før sesongstart. Med Tore P + en forsterkning i hvert lagledd, evt en til i forsvar og en offensiv midtbane så blir høstsesongen så meget bedre.
Vi har ikk ekommet så langt for å rykke ned, nedrykk er IKKE et tema!

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 jun 04, 23:12
Da er det på tide at dem kommer med noen forsterkninger da:(

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 13 jun 04, 23:52
Med Helland ute pga rødt kort, så forventer jeg at Tore P sitter på flytet til Tromsø sammen med FFK!
Det kan vel ikke bli noe verre enn det det allerede er bak i forsvaret vårt, så hvorfor ikke la mannen prøve seg!

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 13 jun 04, 23:59
Tror ikke Eggen tar P inn i varmen så fort igjen. Det er han for god til

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 15 jun 04, 11:03
Tore P møtte ikke til trening idag, ser ut som han ikke har knea i orden. Synd, men da må vi få inn en kvalitets-stopper litt brennkvikt!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 15 jun 04, 11:17
Synd for FFK at han ikke kom idag, får håp gutta har jobba hard med å finne en klasse stopper alikavel. For å si det slik, vi trenger litt mere luft i ballongen..


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 15 jun 04, 11:30
[quote=thomkat]Tror ikke Eggen tar P inn i varmen så fort igjen. Det er han for god til.

Hva mener du med dette Tmomkat, hvem er for god.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 15 jun 04, 11:33
Trodde ikke Eggen ville bruke ham sånn uten videre. Det kan han jo ikke nå heller. F.....

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f