Husk meg
Brukernavn
Passord

Nytt kamprop!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

snæbbuss-aristokrat #87

Juniorspiller
Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 102

Lagt til: 11 jun 04, 08:16
Nå er jeg spent på hva som skjer neste hjemmekamp.....gleder meg til å høre guttane....

---------------------------

Lenge leve hjørnet


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 11 jun 04, 09:17
Jeg synes man kunne fått hele stadioen til å synge FOR FREDRIKSTAD sangen. Hvis ikke spillerne får ekstra giv av at 8500 (hele stadioen) synger for dem så vet ikke jeg hva!

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 jun 04, 09:32
Tar Snæbbusaristokratæne over hele forumet her, eller? Blir endel interne greier, må jeg si... ¦-)

Ellers vil jeg si at de ropa vi har som blir svart fra en annen tribune er helt rå. Når en står *oppe* i Plankehaugen får en liten eller ingen feedback på ropa en kjører, eneste er når en kjører rop mot hovedtribuna og får svar derfra. Lyden fra mange tusen som svarer taktfast er bare helt usannsynlig. Gåsehud og hele pakka.

Så, hvis vi skal finne på noe nytt synes jeg bestemt at vi må utnytte rop mellom tribunene, i hvertfall på stadion.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 jun 04, 11:13
Ikke pent å kritisere Snæbbussane, Asgeir.
Du er jo ganske nær beslektet med en del av oss.
Nei, fra spøk til alvor. Vi skal prøve å rette på kritikken, noen ganger blir det vel familiært og internt.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04
Innlegg: 67

Lagt til: 11 jun 04, 11:51
Endret: 11 jun 04, 11:53
Tror dette med "faen" i ropet gjør at mange heller holder kjeft.

Hva med: "Andre sia er`i klare?" - "Ja det er vi, alt for laget" - og så, begge sider i kor: - "HEIA HEIA FREDRIKSTA`A!!x2 f.eksempel..

Det er jo alltid noen som misliker banning, så dette kunne kanskje dratt med flere, jeg vet ikke.. Hadde vært kult å prøvd hvertfall.

---------------------------

Stinger

-Supporter i alle vindretninger



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340