Husk meg
Brukernavn
Passord

laget mot lyn

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 04 jun 04, 19:16
her er laget mot lyn

ser bra ut det. litt ergelig at risholt er ute med karantene, men tor spiller fra start.
:ffk:

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 04 jun 04, 19:24
Det er litt typisk for spillere som Roger å må stå over kamper pga karantene.

Er det noen av kortene han har dratt på seg pga munnbruk?

Christian Pedersen må også stå over. Jeg synes det er svakhetstegn ved spillerne at de drar på seg så mye kort.

Om vi husker så langt tilbake som til da vi lå i 2. divisjon. Vår gode terrier på midtbanen, Christer Arnesen. Han måtte vel stå over annenhver kamp på høsten.

Roger og Christian må skjerpe seg, selvom det koker.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 jun 04, 19:44
Man leser da og linker til slike nyheter fra denne siden, spesielt nå som vi var ute med lagoppstillingen før f-b.no til og med :)

At Risholt og Peters må stå over har vi vært klar over siden Glimt-kampen, og heldigvis sliter vi ikke med skader sånn at vi likevel kan mønstre et bra mannskap.

Risholt sitt gule kort mot LSK var totalt unødvendig. En tackling i kampens siste spilleminutt bakfra nede ved motstanderens cornerflagg... De andre gule kortet hans var også greit, var vel en tackling i Molde-kampen om jeg ikke husker feil. Det gule i Bodø så jeg ikke.

Men slik må vi regne med. Midtbanespillere SKAL pådra seg noen gule kort, det viser at de gir alt i duellene og ikke viker unna. Og det gjør ikke Risholt. Men selvsagt kan han tenke seg om to ganger før han kaster seg inn i dristige tacklinger hvor det egentlig ikke er nødvendig (som mot LSK), men det er enkelt å si - vanskelig å gjøre, når man først har den innstillingen og spillestilen.

Isteden burde man kanskje rette oppmerksomheten mot regelverket med gule kort, som etter min mening er altfor restriktivt. Man straffer ikke stygge spillere med dette. En økning til 4 eller 5 gule kort før man fikk første karantene burde vært mulig.

Ellers blir det spennende å se hva Bjørnar Johannessen får til. Han kan gi oss det lille ekstra fra sentral midtbaneposisjon. Det blir to "Leo`er" mot hverandre på søndag. Den ekte Leo mot vår Hvalers Leo-kopi, som kanskje er bedre enn originalen anno 2004 (og har bedre teknikk!)

Regner med at Håkan Söderstjerna kommer inn og setter sitt preg på kampen etter hvert. Nesten litt synd at han ikke starter, men det sier jo hvertfall noe om at det faktisk er reell konkurranse om plassene - i hvertfall på noen plasser...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 04 jun 04, 20:44
Er det bare jeg som synes at Söderstjerna nesten er selskreven på laget og synes det er litt rart at han er satt ut? Men når det er sagt tror jeg også Bjørnar kan klare seg minst like bra...

RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 04 jun 04, 21:18
Satser på at han kommer inn sentralt på midtbanen i løpet av andre omgang, for å gi laget ett ekstra gir, hvis de andre har gått tomme.

Hvem vet, kanskje han er en superreserve?

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 04 jun 04, 21:38
Tipper at stjerna scorer...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 04 jun 04, 21:56
syntes han burde fåt tillit fra start den kampen her men,trenger en som han på banen...:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 04 jun 04, 22:01
litt synd at håkan ikke starter! en potensiell matchvinner! kommer nok inn i løpet av kampen!

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 04 jun 04, 23:15
Er egentlig enig i at Søder starter på benken. Synes ihvertfall Bjørnar fortjener å starte (og jeg er ikke verden største Bjørnar-fan), han er i god form om dagen. Skulle Søder spilt fra start synes jeg det burde være på bekostning av Stian, men egentlig greit å ha han på banen også...

Kort sagt, så er jeg fornøyd med at det er Eggen som er Eggen og ikke jeg... :)

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 05 jun 04, 12:38
Jeg synes det er bra at Eggen markerer seg ved å sette ut Stjerna. Alle mener at Stjerna har fast plass på laget, inkludert han selv. Siden han er satt ut av laget så har tydeligvis både Stian og Bjørnar vært bedre denne uka på trening og da er det riktig at Stjerna sitter på benken. Bra at Bjørnar får spille som indreløper og ikke på kanten ihvertfall. Tror Bjørnar scorer på et fantastisk løp i morgen.
Skal vel heller ikke se bort i fra at Stjerna kommer inn det siste kvarteret og scorer et mål han også.
Ringberg putter det tredje og vips er det 3-0 til FFK.

Pingla!!!

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 28

Lagt til: 05 jun 04, 12:54
Sõder burde blitt brukt i midten denne kampen da Risholt er ute. Det er jo der han er best og i tillegg er det vel der han spiller selvom han er venstre flanke :D Men hvilken form gutta er i har jeg ingen formening om , så det er godt Eggen tar ut laget :p

---------------------------

Kaffekongen..


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 jun 04, 13:04
Faktisk enig med deg Pingla. Bjørnar pleier å spille best når han kommer inn som innbytter. Han har fått nok sjanser fra start. Misbruker den vær gang.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 jun 04, 14:06
Pr i dag blir alltså Håkan rangert som den sjette beste midtbanespilleren, men er den klart dyreste. Sier vel en del om debatten om han leverer....

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 05 jun 04, 14:34
han leverer ikke.........

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 jun 04, 16:06
Spørsmålet blir om han blir brukt riktig på banen. Jeg synes han bør plasseres sentralt på midten ved siden av Stian.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 05 jun 04, 16:16
Endret: 05 jun 04, 16:16
Søderstjerna leverer ikke gode nok varer, men tror vi kan vente en eksotisk levering fra han mot slutten av Juli!!:ffk: Pr. dags dato er jeg forøvrig enig i laguttaket! Vi trenger en spiller som Bjørnar på midten når Risholt er ute, og han er dessuten i meget god form, mens Søderstjerna fortsatt leter etter formen sin. Ellers så er jeg meget fornøyd med at Johnsen skal spille venstreving fra start, endelig får vi se han der han hører hjemme!! Blir spennende.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340