Husk meg
Brukernavn
Passord

Klager over alt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Sundelin

Knøttespiller
Ble medlem: 09 okt 03
Innlegg: 26

Lagt til: 23 mai 04, 12:30
Forrige hjemmekamp mot Sogndal satt jeg foran 3-4 menn som var cirka 50-60 år.

De klaget over ALT Fredrikstad gjorde. Søderstjerna var for dårlig. Markus Ringberg var for treig. osv.

Selvom FFK fikk et mål fant de noe å klage over. Jeg blir provosert av sånne folk. Hva gjør de på en fotballkamp? Og hvorfor ikke holde det inne i seg isteden for å skrike det ut til alle rundt seg?

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 23 mai 04, 12:40
He he. Welcome to the real world. Dette er Fredrikstad i et nøtteskall. Gi guttane et par tre kamper med tap, så skal du være sikker på at praten går. "Døm ække bedre", "røkkær ned nå sø", "sagt det hele tida jeg". Og gamlingene er værst. Ikke no å bry seg om.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 mai 04, 12:41
Du kan tenke deg at disse gutta har vært på stadion siden 50-60 tallet da FFK herja med alle lag, derfor setter de også høte krav til hvordan det skal presenteres, jeg synes selv at de kan holde kjeft, men FFK publikumet er kravstort. Det er en tradisjon.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 23 mai 04, 12:47
Slik har det alltid vært og slik vil det alltid være...selv når vi rykket opp fra 2. divisjon og rundspilte de fleste satt folk og klaget hele tiden...

Trultepus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 9

Lagt til: 23 mai 04, 12:49
Sånne folk som klager over alt, finner du nok dessverre på de fleste fotballkampene. Det er ikke til å unngå uansett på hvilken fotballkamp man skal dra på...

Har også vært på en ishockey kamp for flere år siden. Der var det også noen menn som klaget over hvor dårlig Stjernen laget var....

Sånt tror jeg nesten at man må bare "ta med en klype salt", og prøve å la være å bli provosert av dem...

Har jo selv sett at FFK har rykket nedover på tabellen fra dem startet å spille i denne sesongen... Vi får bare håpe på at dem slår Stabæk i kveld!




kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 23 mai 04, 13:13
Synes alle klager selv jeg. Inkludert mange på forumet her. Folk snakker om nedrykk og alt vi gjør i steden for å fokusere på det positive. Folk står på tribunen og klager på Ringberg og vil ha han byttet ut. Vebjørn Hagen blir bare ledd av når han kommer inn på. Hvis det er et tidspunkt det er viktig og støtte spillerne, så er det når de har det tøft.
Husk at det er små marginer i dette spillet. Hadde vi fått et straffespark til mot vålerenga og dommern hadde vært litt mer konsentrert mot songdal så hadde vi kanskje hatt ni poeng. Da hadde vi sikkert snakket om royal league og hvor mange mål vi har scoret i år.

---------------------------

Ære være plankebyen!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 mai 04, 13:35
Slenger meg på denne, klage igjennom hele kampen klarer dem, men å synge røde og hvite er de beste, det blir for vanskelig.

Sitter mang en pessimist blant oss, som nekter å se det positive i ting.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 23 mai 04, 13:59
Endel av "Gamet" det.
Allting var bedre før!
Det gjelder både :ffk: og "potensen" til gamle kara.
Tips til dem som blir plaga av sytinga, spør høflig om det står så dårlig til med "potensen", så holder de nok kjeft.:p:cool::p

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 23 mai 04, 14:00
Når skuffelsen når bristepunktet er det klart folk klager. Kjipt men... ALLE gjør det...

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 23 mai 04, 14:31
Greit nok å klage litt... Men det bør jo være et snev av saklighet i det man driver med...

Å si at Ringberg har slitt iår blir jo ikke feil, men å le av Vedbjørn, la gutten ihvertfall få sjansen til å gjøre feil før dere klager da!!!! Dessuten, han er faktisk en av dem som har hevet seg mest iår etter min mening...

Nei folkens STØTT OPP om gutta, SPESIELT i motgang! Og hold de høylytte og personlige usaklighetene (som dessverre forekommer hyppig på stadion) for dere selv!

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 23 mai 04, 16:35
Slapp av, folkens. Klagerne på Fredrikstad stadion er en utdøende rase. Den nye generasjonen har mer "blø for FFK"-holdning. Som blir mer og mer fanatiske dess mer FFK taper.

Jeg bor sjøl i Oslo, men jaggu har jeg tenkt til å støtte FFK når jeg kan! Og jeg slutter ikke med det bare FFK taper kamper, eller ligger an til å røkke ned.

Hvis FFK går over til å spille Ståle-fotball, derimot, se da vet jeg ikke om jeg gidder. Men det ser ut til at det ikke er fare for det! :-)

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 23 mai 04, 23:46
Det er dessverre ikke bare "gamlingene" som klager på Stadion. Hadde to stykk bak meg i dag, de var kanskje rundt 30. Var ikke annet enn klaging og syting fra de kom og til de gikk. Ringberg var for dårlig og burde byttes ut. Da hadde det gått 10 minutter av kampen.... Stjerna, Stian, Hornseth, Brenne og resten fikk gjennomgå hver gang de hadde ballen og ikke gjorde som disse to toskene mente de skulle. Og for en fotballforståelse disse la for dagen.... En av de bedre kommentarene var vel i 2 omgang. FFK kommer på en av sine få overganger, Stian fosser frem på venstrekanten, men pasningen stoppes av en Stabæk-spiller. Da presterer den ene luringen og rope "Du må møte ballen Stian"...
Og som om ikke det var ille nok. De to, og mange flere, hadde selvsagt tatt i bruk "klapperne" som var utdelt. Og den ble selvsagt brukt, både i tide og utide. Skulle jo tro at det var ganske enkelt med "Fredrikstad - klapp, klapp, klapp", men den ene av de to nevnte herrer klarte vel ikke en eneste gang å treffe med de tre "klappene". Lå alltid et eller to klapp etter resten... Men det er vel ikke så lett når all konsentrasjon og energi er rettet mot å finne negative kommentarer til alle spillerne.
Vet ikke om dette er spesielt ille på Stadion, men man hører ofte at "vi vinner" mens "døm taper". Det er ihvertfall fryktelig irriterende å høre på! Hvorfor ikke bare bli hjemme? Da slipper man jo å kaste bort 210 kr for å se en kamp hvor ingen er gode nok. Skjønner heller ikke hvorfor de gidder å gå, når de allerede vet at FFK rykker rett ned i 1. divisjon igjen.
Sånn... Godt å få ut litt frustrasjon etter sesongens dårligste kamp, på alle måter... :)

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 24 mai 04, 00:01
Syterne er har kommet for å bli..
Dem var der i 2 i 1 og i TL.
Uansett så må man akseptere at folk klager. Heldig vis kan vi som støtter roper klapper og heier, juble ekstra mye hver gang dem skorer, når vi har støtta han stian eller han simen eller marcus.. La bedreviterne være. Dem vil alti være sann, heldigvis så klarer dem ikke ødlege min opplevelse av å se FFK spille, jeg gleder meg like mye til vær kamp, med troa og tanken om at kansje snur det idag, må si at 2600kr er en liten sum og betale for å ha det så mye moro som FFK gir...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 mai 04, 01:58
Kjell skrev:
"Synes alle klager selv jeg. Inkludert mange på forumet her. Folk snakker om nedrykk og alt vi gjør i steden for å fokusere på det positive."

Det er forskjell på å klage på forumet ETTER en tapt kamp og det å sitte på stadion å klage konstant i 90 minutter, fra første spark på ballen (ja, til og med før første spark på ballen også)!!! Man skal ha lov til å klage litt etter en dårlig kamp, men så lenge kampen spilles skal man ha trua og være positiv (ellers blir det en kjedelig affære)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 24 mai 04, 09:38
Endret: 24 mai 04, 09:38
Helt riktig ajg !

På stadion skal en gi all den støtten en kan, det er der den 12. spilleren sitter. Så kan en heller "seriøst" diskutere spillet etterpå.

Sett bort i fra noen tråder, tar vel de "negative" diskusjonene seg av ledelsen og i liten grad enkeltspillere.

Er laget ikke godt nok og spillerne gjør så godt de kan - er det ikke laget skyld.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340