Husk meg
Brukernavn
Passord

Stemningen på Odd stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 10 mai 04, 10:18
Innbiller meg at vi lagde masse liv på kampen. Sang nesten hele 1. omgang. Er det noen som kan bekrefte at det var bra? Dabbet selvfølgelig av i 2. omgang.

---------------------------






mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 10 mai 04, 10:24
Jeg satt hjemme og fulgte kampen via web-tv og synes plankehaugen laget bra med liv. Hørtes ihvertfall bra ut de gangene jeg fikk lyd. :)

I_Utlendighet

Knøttespiller
Ble medlem: 20 apr 04
Innlegg: 27

Lagt til: 10 mai 04, 10:48
Er usikker, satt på felt B, hørte utelukkende Plankehaugen, men så jo at disse odd menneskene klappet og skreik, men hørte de ikke... tror at plassering har mye å si... I følgen en oss dude ved siden av meg, sa han at det ville vært motsatt om jeg satt på andre siden av hovedtribunen.

---------------------------

----------------------------------------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen, t


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 mai 04, 11:08
Tror vi laget max. av lyd ihvertfall i 1. omgang. Alle sang av full hals og nogenlunde synkronisert. Da er det ikke så mye mer vi får gjort. Ihvertfall hørte vi tydelig at det hjallet skikkelig, spesielt på "Hællæ-Hællæ" og Aristokrat.
Tror vi blir bedre og bedre for hver gang.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 10 mai 04, 11:18
Endret: 10 mai 04, 11:18
Vi var bra syns jeg! Mye bedre enn Oddrane! MEn håper at flere kan være med å synge...blir ofte kun den harde "kjernen" som synger!

Og vi skal gjøre saft av sogndal! :ffk:

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 10 mai 04, 12:01
Vi var vel ikke så verst, men vi brukte noen få sanger altfor ofte. Har selvfølgelig noe å gjøre med repertoaret vårt, men litt flinkere kunne vi nok vært.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 10 mai 04, 13:47
Jeg stod litt til venstre for selve klakken, og jeg synes at det blir bedre og bedre trykk. Kan synge sangene litt lengre slik at de som står litt i pereferien kommer igang før kjernen slutter.

Ellers så var det visuelle bra, ni store flagg i rødt og hvitt er pent!

Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 10 mai 04, 18:55
Enig med Jonek, utrolig vakkert og flott visuelt med de store flagga. Satt på felt A og synes PH bet godt ifra seg, spesielt i 1.omg.
Lurte på en ting, hva var det Holtan drev med før kampen, så ut som han sto å "psyka" seg opp ved å stirre på "hævven"??

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 mai 04, 19:29
Holtan er bare en skøyer. Prater med alle, tøyser og ser ut til å ta det hele veldig avslappende.
Var det ikke sist kamp noen fikk han til å ta armbøyninger midt under kampen?

---------------------------

FFK på toppen i 2005


daff

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 okt 03
Innlegg: 14

Lagt til: 11 mai 04, 12:30
Syns dere skal ha skryt for oppmøte og en god stemning. Dere er på topp 3 på Falkum blant bortesupportere som har gjesta oss.

Av sanger er det mye som er veldig klansinspirert, men de har jo sin inspirasjon fra et sted de også, samme gjelder oss.

Siste halvdelen av første omgang ronga det bra fra dere. Da virka det som dere fikk inn noen sanger skikkelig samstemt.

Når det gjelder vår egen innsats sleit vi med fravær av forsanger, spesielt i 1. omgang. Vi sang ikke samstemt en gang, så folk ga opp. Skikkelig ræva. I 2. omgang gikk det seg bedre til.

Når det gjelder Holtan liker han å ha en god "dialog" med bortesupporterne, samt med oss. I forrige runde tok han, som en sa før meg, armhevninger etter en flause i feltet.

Takk for besøket! Gleder meg til turen til Fredrikstad

---------------------------

odd>alt


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 11 mai 04, 17:14
Hehe, Holtan er type!! Sto å preka mer enn han varma opp omtrent!!
Mulig derfor han ble skada ævv:cool:

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340