Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor ble Forsberg hedret av Plankehaugen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 03 mai 04, 10:02
Høili og Forsberg ble hedret før RBK kampen. Høili kan jeg skjønne, men hvorfor Forsberg?

---------------------------






Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 03 mai 04, 10:32
Fordi Alex gikk tell Moss!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 03 mai 04, 10:34
Så han har imponert såpass ja:D

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 03 mai 04, 10:38
Begge har gjort en helt fantastisk jobb for klubben. Forsberg med sine bankavtaler da vi var et kjapt innkast fra konkurs på tidlig 90-tall. Måten de har bidratt med midler og stilt disse til disposisjon - uten på noen som helst måte å tjene penger direkte skal vi være helt takknemlige for. Hvor hadde klubben vært uten deres midler?
Tenk på det.

:ffk:

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 03 mai 04, 11:00
Endret: 03 mai 04, 11:01
Eller for å si det på en annen måte;hvor hadde klubben vært uten evig innblandig av forståsegpåere uten peiling på fotball,men med en stor pengesekk?(forsberg?)
Er evig takknemlig for at det er folk med kompetanse med å drive en fotballorganisajon som nå endelig har tatt over!
20 år i sumpa får være nok..

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 mai 04, 11:14
Blir veldig feil og nærmest gi Forsberg skylden for at vi har vært i sumpa i 20 år, ølbuss.
Forsberg har ikke bare vært en som har vært med å redde FFK økonomisk, men har vært en pådriver av fotballorganisasjonen FFK, slik vi ser den idag.
Det eneste jeg ikke helt synes om ved Forsberg/Høili er den makten de bruker mot en annen maktblokk i Fredrikstad, nemlig Værste A/S.
Hvorfor ikke heller sette seg ned å finne felles løsninger som alle de "sterke" personene kan være med, og komme frem til løsninger som kun er til FFK`s beste.
:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 03 mai 04, 11:22
Ja det blir som du sier og som det har stått i aviser den siste tiden.
En ny stadion kunne vært realisert for en stund siden om alle de såkalte"maktpersonene"i byen hadde dratt i samme retning.
og det med Forsberg var bare satt på spissen...
Vi har fortsatt langt å gå igjen på den administrative delen for å være der vi bør ligge som en toppklubb.

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 03 mai 04, 11:37
Endret: 03 mai 04, 11:38
Nå har noen historieløse personer gått langt over streken!

Henning Forsberg ga klubben ett rentefritt lån på 1.5 mill på 90-tallet og da var ikke Terje høili å se hverken på stadion eller med økonomisk støtte.

Høili vil ikke ha ny stadion, fjr. avis oppslag tidligere.

Henning har ikke uttalt seg så katagorisk til media om stadionsaken.

Terje har de siste årene støttet med et stort økonomiskt beløp, og derfor er de blitt hedret av Plankehaugen.


Takk til Henning J. Forsberg.


------------------------------------

Side om side, skulder ved skulder ....
Henning styrer skuta ette femårsplanen!!

100% støtte til hedringen av disse to støttepersonene til FFK!!

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 03 mai 04, 11:53
Opprinnelig postet av Jonek
Nå har noen historieløse personer gått langt over streken!

Henning Forsberg ga klubben ett rentefritt lån på 1.5 mill på 90-tallet og da var ikke Terje høili å se hverken på stadion eller med økonomisk støtte.

Høili vil ikke ha ny stadion, fjr. avis oppslag tidligere.

Henning har ikke uttalt seg så katagorisk til media om stadionsaken.

Terje har de siste årene støttet med et stort økonomiskt beløp, og derfor er de blitt hedret av Plankehaugen.


Takk til Henning J. Forsberg.


------------------------------------

Side om side, skulder ved skulder ....
Henning styrer skuta ette femårsplanen!!

100% støtte til hedringen av disse to støttepersonene til FFK!!




Vel talt! Det farligste som finnes er å glemme historien. Den jobben Forsberg og Høili har gjort, og bidratt med i kroner, er fundamentet for hvor vi er i dag.
Nabobyene Moss, Halden og Sarpsborg har ikke slike bidragsytere og har derfor heller ikke klart det samme.

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 03 mai 04, 12:15
Jeg kjenner historien,men mener at størrelsen på pengesekken ikke nødvendigvis bør måles i heder og ære.
Det er livsviktig for en klubb og ha rike onkler,men der er ikke dermed sagt at disse er kompetente til å styre og drive en klubb.
Nå har vi heldigvis fått Eggen som kansje er tøff nok til å skjære igjennom om ting ikke er riktig.
Ser ut som at vi er på riktig vei da..
Men honnør til begge,skulle bare mangle.

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 03 mai 04, 12:22
Skjønner hvor du vil enn stenhard?

Jeg vil bare poengtere en ting, det er stor forskjell på Høili og Forsberg. Greit begge har bidratt med penger, etter det jeg vet og tror så har jeg en følelse at den ene har spyttet inn mere penger enn han andre. Men hovedforskjellen er vel at ikke Høili legger seg opp i hvordan det skal styres og stelles. Høili gikk ut med en mening angående Stadionprosjeketet; Bygd den der den ligger nå, riv en og en side og bygg opp en ny flott stadion. Og det er jeg sannelig enig med ham i. Når maktpersoner her i byen skal slå hodene sammen å lage en gigantisk heidundrene superplan så ser vi jo hvordan det går. Hvor er den nye stadion vår?

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 03 mai 04, 12:27
Skjønner forsatt ikke hvorfor Plankehaugen skulle hedre Forsberg. Høili kan jeg skjønne, med øremerkede midler til bortekampene, men Forsberg. Hva har han gjort for Plankehaugen?

---------------------------






pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 03 mai 04, 12:31
Endret: 03 mai 04, 12:34
Nei si det! ikke stort! Han kunne jo fått en kaktus i steden! eller hva?

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 03 mai 04, 13:04
Slutt å tull nå da karer. Hva Forsberg har gjort for plankehaugen er da helt irrelevant. Det han har gjort for klubben på slutten av 80 tallet og 90 tallet har vært helt enestående. Det var ikke mange som stilte opp for klubben sånn som han på den tiden. Bra mann.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 03 mai 04, 13:36
Hva er en supporterklubb? Trenger supporterklubben støtte??
Jeg er enig med seal_dm som peker på hva Henning har gjort og gjør for klubben.

ALL ÆRE TIL HENNING OG TERJE!

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 03 mai 04, 13:55
Skjønner godt hyllesten av terje H, noe som jeg er helt enig i. terje H er en viktig medspiller for :ffk. han har jo også i tidligere tider gledet endel av oss gamle travere.
Men Forsberg, tja hva hadde :ffk:vært i perioden slutten 80 2002 uten han. Jo ett middels , kanskje godt 2 divisjonslag. M.a.o tror jeg ikke hans innflytelse har vært stor på det sportslige planet. Dersom det onde tunger påstår, at han også har blandet seg inn i det sportslig opplegget, så har han heller kanskje bidra til at ørkengangen i 2 divisjon varte ekstra lenge?
Men Forsberg ser jo ut til å få et monoment over seg sjøl ( penis-monomentet av ett høyhus) dersom det bygges. Forstå det den som vil .
M.ao. stå på vidre Terje Høili.:p:o

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 03 mai 04, 14:00
Det er vel ikke sikkert at vi hadde hatt en klubb å gå til i dag om ikke Henning J. Forsberg hadde gitt ett rentefritt lån, da ingen (også Terje Høili) ikke så noen framtid for FFK.

Henning er verd sin vekt i gull, ingen tvil om det.
Han skulle hatt en statue av seg på toppen av den skyskraperen som man bør bygge ved stadion.

Det er ikke lett å gjøre noe positivt her i byen skjønner jeg.

ÆRE VÆRE HENNING FORSBERG!!!!!!!

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 03 mai 04, 14:45
Skal vi tilbake til det historiske,noe jeg forøvrig istad ble beskylt for å ikke kunne,så var det vel ikke bare endel supportere som mente at FFK(kalt Forsberg fotball klubb i de dårlige tider)vår preget av pengesterke menn som ikke hadde så veldig peiling på fotball,men ville så gjerne.
Dette mente også mange i styre og stell i denne perioden og det velger jeg å tro på.
Hadde ikke Forsberg gitt klubben det lånet det blir så flittig referert til,måtte vi ha funnet andre løsninger og kansje også kommet oss fortere opp av sumpa.
Men derimot slik situasjonen er nå så tror jeg at Forsberg kommer mere til sin rett.For nå er det i større grad folk med peiling som folvalter det som er av kroner og øre.
Så alle rike onkler i byen,pøs inn så mye penger dere bare kan,for jeg tror at pengene blir brukt mye mere riktig nå en for noen år siden.
:cool:
Ser ut som at det blir fin fint fotball vær idag ihvertfall

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 mai 04, 16:45
Det at han ikke kan så mye om fotball kan ikke han noe for. Det er engasjementet hans og ikke minst det at han ofrer penger på FFK som gjør at han er den hederspersonen han er!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 04 mai 04, 00:18
Hyllest til de begge! Også må de og alle andre dra i samme retting i fremtiden, til beste for klubben og ikke til egen lommebok!!! Spesielt med tanke på stadionsaken

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340