Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen blir "pissa på" av.....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 03 mai 04, 08:40
Endret: 03 mai 04, 08:42
Hei alle supporter venner!

Gjør dere klare til å bli satt i samme bås som Bryne fansen. De hadde med seg tusenvis av kubjeller på Ullevåll i cup finalen for 20 år siden.... Det er ikke glemt og latteren har ikke stilnet.

Nå blir det vår tur, ikke nok med at vi har vært utenfor det gode selskap i 20 år, men dette blir verre.

Når du kommer med FFK caps på ferien på Ibiza, vil folk peke på deg og hånle av deg og din familie.


Når du skal reise deg å synge om FFK, vil de andre fans land og strand rundt med engang tenke ... Hvor er hornet og klapperen?

Da vil du føle deg stolt av å være fra Fredrikstad????
Hva er det du reperesenterer? Horn og klappere!!!!

Den eller de som har bestemt dette må være ydmyk og forstå at det å være supporter er noe som har med følelser å gjøre, derfor må de som ikke er valgt inn i Plankehaugens styre trå varsom om de har makt til å gjøre slike stunt.


Håper at de ansvarlige forstår alvoret og husk!

DET ER INGEN SKAM Å SNU!!!!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 03 mai 04, 09:16
Leser på forumet til klanen at de ønsker at Plankehaugen og klanen tar kontakt med hverandre for å finne en felles løsning på å vise at dette ikke aksepteres.

Kunne ikke dette være en fine måte å gjøre noe på?

Les her

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 03 mai 04, 09:59
Jeg blir så jævla forbanna og provosert når jeg leser dette!
Her møter vi opp på alle kamper både hjemme og borte for å synge laget våres frem.
Og her er takken vi får..Arr.ansvarlig i vår egen klubb driter oss regelrett ut!
Som klanen skriver på sine egne sider;Hadde dette skjedd i vålerenga,så hadde en fra styre og stell måtte stå i kø på aetat dagen derpå.
Hva for noen folk er det som sitter å bestemmer slike respektløse ting i klubben vår?
Har ikke disse fehuene fått med seg at på Fredrikstad stadion kan man oppleve en av de beste atmosfærene man kan få på en Norsk arena?
Vi har selvfølgelig mye å gå på når det gjelder rop og klapp,men potensialet i Fredrikstad er enormt og unikt i Norge,og det skal for pokker ikke bli ødelagt av folk i klubben som åpenbart hadde ønsket at vi spillte håndball isteden for fotball.
Nå fikk jeg en telefon fra en sentral person som mente på at disse håndball-effektene mest sannsynlig vil bli forkastet og holdt tilbake,men om ikke dette skjer så synes jeg det er en stor og hyggelig gest fra Klanen at de vil hjelpe oss med å beholde den gode gamle og tradisjonsrike atmosfæren med rop og klapp på stadion med å snu ryggen til slike elendige og respektløse påfunn!
Helvete så flaut,vi er åpenbart noen forbanna bønder ja...

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 03 mai 04, 10:38
Opprinnelig postet av ølbuss
Nå fikk jeg en telefon fra en sentral person som mente på at disse håndball-effektene mest sannsynlig vil bli forkastet og holdt tilbake...


Hvis dette stemmer er det kjempenyheter, kan du fortelle litt mer om det ?
Begynner å få en bedre feeling nå... I går grua jeg meg til å gå på stadion, det har jeg aldri gjort før!!!


ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 03 mai 04, 10:54
Vel som sagt forumet er også til for rykter,men at det er en stor mulighet for at disse effektene vil bli holdt tilbake er forhåpentligvis stor.
Når de som står bak dette ser hvor stor negativ oppmerksomhet dette har fått,så tør de vel ikke annet.
Men jeg blir mektig forbanna og imponert over Robert Nilson når han på forhånd har blir konfrontert med dette,men tydligvis ikke brydd seg noe det.
Som det heter så fint;det er av sine egne man....

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 03 mai 04, 11:19
Jeg håper styret skjønner konsekvensen av dette utrolige pinlige reklamestuntet(17 mai horn og klappere), og holder det tilbake. Da blir jeg glad.:D

---------------------------

Gøran Karlsen


ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 03 mai 04, 11:28
Endret: 03 mai 04, 11:30
Hei Gøran..
Ses på brygga sånn rundt 17 eller?
Jeg har kjøpt inn 3000 prompeputer og 6000 tønner med prompespray for å vise hva vi alle mener om R.N sine sirkus effekter..

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 03 mai 04, 11:34
så kan vi bruke prompeputene hver gang R.N syns ut av balkongen sin ..

---------------------------

1 plass. 2005


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 03 mai 04, 11:40
Er på brygga rundt da,ja.

---------------------------

Gøran Karlsen


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 03 mai 04, 11:40
La alle rope "kast møkka" taktfast, og la det regne utover matta FØR kampen settes igang! Klanen er sikkert med på det!

---------------------------

Stadion på FMV!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340