Husk meg
Brukernavn
Passord

Falske lydhjelpemidler??

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 03 mai 04, 12:47
Opprinnelig postet av Hjælmen
Nå er det håndball-klappere dere skal ha?? Rør mot rør??
OG HORN!!
For å si det sånn: Detta har dere patent på og plagiat syndromet vil ikke plage dere i denna saken!

PS! Flott by i bakgrunnen av bildet i fb:)

Lykke til i kveld og håper kampen blir vel "blåst"!! Hehe....:rolleyes:



Nå er det vel dere som har eneretten på denne møka.... Gikk jo ikke ann å tenke engang ifjor på melløs...klækk klækk klækk.....

---------------------------

Stadion på FMV!


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 03 mai 04, 12:55
Ved nærmere ettertanke....
Tror nok at jeg skal skaffe et sånt horn. Kan jo være kjekt å ha. Selv om jeg er med i plankehaugen, og står sammen med dem, er det sikkert ingen som reagerer om jeg tar frem hornet et par ganger i løpet av kampen. Mener faktisk at jeg har en ku bjelle en eller annen plass hjemme også.
Noen som har en rød parykk og klovnenese å låne bort?

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 03 mai 04, 13:04
Det årn`ær vi vettu seal_dm, du kan få låne av meg ! Bare kom bort til meg før kampen i dag, det er jeg som står med banjo, stråhatt og tygger skrå mens jeg febrilsk blåser i et alpehorn :D

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 03 mai 04, 13:39
Jeg har vikinghjelm!

---------------------------

Stadion på FMV!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 03 mai 04, 14:42
Det skal visst nok være Torvbyen som står bak horna som var emnt som et ehlvetes spetakkel når Klanen begynte å synge.

Vi trenger ikke sånt for å synge de i senk, 9000 fra fredrikstad skal synge dem i senk.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 03 mai 04, 14:57
Godt at du har trua pss..
Men om du tror at vi kommer til å synge klanen i senk,så må du nok tro om igjen..
Men uansett så skal vi gjøre så godt vi kan og det uten sirkus effekter..
Selv om vi taper kampen på tribunen,skal vi gå ned med det rød/hvite flagget til topps!
Får ikke sagt det nok,men jeg synes det er helt for jævlig det klubben gjør mot sine egne supportere.
Er de ikke klar over at de har et av Norges mest etusiastiske publikum?
Kan forstå Moss på melløs med sine krampeaktige påfunn for å få litt lyd fra tribunen,men der sitter det ikke 10500 feststemte fans,men drøye 2000 trauste mossinger.
Det er en stor og vesentlig forskjell.
Igjen,fy skam!!!

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 03 mai 04, 15:55
Endret: 03 mai 04, 15:57
Hør her intervju og hvordan disse idiotiske tutene høres ut.

Fyfaen så teit!! :mad:

f-b.no artikkel

javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 03 mai 04, 16:17
Hvor er det blir av ryggraden folkens. PH må ha baller og tørre å skille seg ut fra andre supporterklubben. Det finnes så mange speil av Klanen i norsk fotball.. Desverre.. Det finnes ingen fasit på hvordan norsk supporterkultur skal være. Om alt er likt, blir man jo bare ledd av for å herme. Noe noen så vidt jeg vet har kommentert før. Her er det for mye jantelov.. Men jeg er totalt enig om at det er respektløst av Klubben å ikke i forkant av et stunt som dette ta kontakt med PH for å diskutere. Her har Herr Nilsson ikke gjort hjemmelieksa si..

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 04 mai 04, 04:09
Må si at dette var en seier for Plankehaugen som supporterklubb! Takk til alle som har bidratt til at vi fikk stoppet dette i tide! Står meget respekt av at vi klarte å få klubben til og drite i dette, for det var sikkert en del sponsorpenger inne i bildet...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340