Husk meg
Brukernavn
Passord

Jørgen Pettersen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 19 apr 04, 11:35
Imponerte kraftig i går! Synes godt han kan starte neste kamp i spann med Tor. Vinner masse på hode og bryter flere oppspill etter å ha lest situasjonen tidlig. I den formen han er nå danker han ut Helland.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 19 apr 04, 11:49
Jørgen var rå. Du mener at Tor går rett inn? Roger Helland har ikke spilt ut, på ingen måte. Tor må nok finne seg i å vente litt.

---------------------------






Danskeren

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 6

Lagt til: 19 apr 04, 12:01
Jeg er enig... Jørgen var bra! Men jeg er lidt skuffet over Christian Petersen på til sidst... Mistede for mange lette bolde ved at drible... Men en ok kamp, mangler bare målene!!! Men de kommer!!!

---------------------------

Randers og Fredrikstad på vej mod Champions League


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 19 apr 04, 12:34
Jørgen er god, men etter min mening ikke bedre enn hverken Helland eller Trondsen. Det viktige her er vel å ikke dømme ut spillere som presterer godt over langen. Jørgen Pettersen har ennå mer å vise.

---------------------------

Any given sunday


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 19 apr 04, 12:46
Jeg mener at Helland og Tor bør starte i midten hvis de er friske og raske... Så får heller Jørgen fylle plassen hvis de ikke skulle være det, eller hvis de skulle begynne å spille dårlig. Han kan jo kjempe om en plass på venstre-back og!? Selv om jeg nok synes Stian fortjener fornyet tillit nå...

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 19 apr 04, 13:26
Sett bort fra den håreisende pasningen i første omgang, som han forøvrig rettet opp i selv, så syns jeg Jørgen gjorde en kjempekamp i går! Han vant veldig mye dueller, lagde ikke så mange unødvendig frispark som tidligere og hadde roen til å gjøre noe konstruktivt! Jørgen er også en hurtig spiller, noe både Tronden og Helland(det ble veldig synlig i går) ikke er, så jeg mener at Jørgen og Trondsen er det stopperparet som utfyller hverandre best, pluss at jeg tror Jørgen er en spiller som bare vil utvikle seg enda mer om han får tillitt!

Stå på Jørgen P., du er helt rå!!:ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 19 apr 04, 13:28
Angående hvem som eventuelt starter neste kamp...hvem er raskest av Tor, Jørgen og Helland da? En ting vi manglet i forsvaret i går var fart...ble jo løpt fra flere ganger.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 19 apr 04, 13:37
Det må vel uten tvil være Jørgen Pettersen?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 19 apr 04, 13:45
Ikke Helland ihvertfall :D

Tror det må bli Jørgen ja.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 19 apr 04, 13:49
Endret: 19 apr 04, 13:50
Jørgen Pettersen er som jeg skrev over en ganske rask spiller og han er vestentlig raskere en Trondsen og Helland. Mener jeg uoffisielt hørte at Jørgen var en av de raskeste på 40 meter testene i fjor! Jeg tror Trondsen sitt løpesett lyver litt, så han er nok litt raskere enn det kan se ut som, mens Helland er veldig seig i steget og har utvilsomt sin store svakhet der.
Personlig så syns jeg Trondsen og Helland i spann blir litt for sårbare på farten, så jeg syns Pettersen bør spille sammen med Trondsen.....Helland vil sikkert få en del kamper uansett, med tanke på Trondsen`s "skjøre" kropp!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 19 apr 04, 13:50
Enig. Det ble veldig synlig at Helland manglet fart i går. Han ble parkert av Karadaz flere ganger. Tor vet vi er treg fra før, så Jørgen er den med mest fart. Sammen med Tor vil Jørgen utgjøre en meget sterk stopperduo.

- Jørgen starter mot Molde :ffk:

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 19 apr 04, 13:54
Husk at Jørgen Pettersen har trent ekstremt mye vekter og mistet en god del av hurtigheten sin. I 2. divisjon var han en av Fredrikstads hurtigste spillere.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 19 apr 04, 14:03
Endret: 19 apr 04, 14:04
Det er vel sånn at man i en periode med mye styrketrening kan bli litt tyngre i kroppen, men når man så trapper ned styrketreningen så kommer overskuddet og kvikkheten tilbake? Regner ikke med at Jørgen kjører knallhard styrketrening midt i sesongen.

Hadde vært morsomt å sett en oversikt over testresultatene! Noen som har noe inside info.? Lurer på hvor kjapp denne West egentlig er?

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 19 apr 04, 16:12
Uansett hurtighet eller styrke.......Jørgen P. var rå i går, håper han kan fortsette slik, det er godt å vite at man har 3 stk, som kan bekle stopperplassen. Vil ha Risholt på midtbanen så jeg tok ikke med ham.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 19 apr 04, 18:26
Endret: 19 apr 04, 18:27
Jørgen Pettersen var veldig god igår og også mot Lillestrøm, når han kom inn.
Etter min mening er Jørgen P. like god som Tor Tronsen, alt tatt i betraktning.
Helland er den svakeste av de tre stopperne, fordi han mangler fart, noe som ble veldig tydelig mot Rosenborg.

Sørlie er fortsatt usikker i sitt feltarbeide og burde vært ute foran hodet til Frode Johnsen og ikke bak på 1-0 målet til Rosenborg.

Stian Johnsen vil bare bli bedre og bedre og det vil Søderstjerna også.

Brian West vil snart slå igjennom, så snart han er 100% skadefri, men bør spille spiss, sammen med Ringberg.

Laget mot Molde bør derfor være, dersom alle er skadefrie:

Rotevatn

Czwartek
Tor T.
Jørgen P.
Stian J.

Simen Brenne
Koskela
Risholt
Søderstjerna

Brian West
Ringberg

:ffk::ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 19 apr 04, 22:08
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Etter min mening er Jørgen P. like god som Tor Tronsen, alt tatt i betraktning.


Ehh? Nå må noen kikke over eksosanlegget i Snæbbussen, her er det tydelig at noen har fått i seg ett eller annet som agressivt angriper fornuftssenteret i hjernen.
Det å si at Jørgen, alt tatt i betraktning er like god som Trondsen, er jo i bestefall en ønskedrøm! Tror alle skulle ønske at Jørgen var på Tors nivå, og det kommer han sikkert til å bli med åra, men ikke nå. Jeg synes Jørgen var veldig god igår, men han gjorde jo et par bommerter, som er helt naturlig, han er jo helt ny på dette nivået.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 19 apr 04, 22:12
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Laget mot Molde bør derfor være, dersom alle er skadefrie:

Rotevatn

Czwartek
Tor T.
Jørgen P.
Stian J.

Simen Brenne
Koskela
Risholt
Søderstjerna

Brian West
Ringberg

:ffk::ffk:


kongelag. bør prøve rotevatn. FFK har ikke råd til steinar sørlies tabber i feltet.

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 19 apr 04, 23:24
Synes jørgen bør få sjansen i spann med tor.
Helland er også ett meget hett tips på midtbanen....

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 apr 04, 00:45
Til TgfkaFFK!
Er helt overbevist om at i løpet av veldig kort tid vil de fleste være enig med meg om at Jørgen P. er like god som Tor T.
Jeg er bare litt forut for min tid i forhold til de fleste andre.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Fetter Anton

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 4

Lagt til: 20 apr 04, 16:05
Tor Trondsen er jo en av Norges beste midtstoppere, Helland er desverre ikke det. Sikkert en fin fyr, men holder ikke helt må lenger. Har gjort en god jobb for FFK, ingen tvil om det. Til deg som mener at Helland ikke bør byttes ut selv om Trondsen er klar. Uansett hvor bra Helland har spilt vil det alltid være en forsterkning å få inn Tor igjen

---------------------------

Borte bra(Trondheim), hjemme best(Fredrikstad)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340