Husk meg
Brukernavn
Passord

En hyllest til Roger Risholt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 apr 04, 01:40
Endret: 19 apr 04, 01:41
Ja, jeg vet det er tidlig i sesongen, men det er ikke kun i år sørlendingen har imponert meg.

Han spiller med hjertet, det ser ut som han har vokst opp et steinkast fra Fredrikstad Stadion, alltid hatt drømt om å spille for klubben, og gir alt for klubben og drakta. Det er imponerende i seg selv, at jeg nesten begynner å tro at du egentlig er herfra.

Du skjermer ballen fra motspillerne bedre enn noen annen fotballspiller jeg har sett. Og dette kommer fra meg, en bereist fyr som har vært både på Nou Camp og Highbury ;) Du beskytter ballen som om det skulle være det mest dyrebare du visste. Det er rett og slett imponerende.

Du har i tillegg til dette god oversikt, er flink til å gi meldingere til lagkamerater og er en terrier når det gjelder å vinne ballen, holde på den til det åpner seg en mulighet, for så å slå en brilliant pasning.

Når du i tillegg har noen kjappe bein og noen herlige drag innimellom så er du den komplette midtbanespilleren for FFK.

Du er en av bærebjelkene i FFK slik jeg ser det. En autoritet som hever laget mange hakk.

Og det er vel neppe bare meg som blir imponert. Kan fortelle at det stod tre trøndere bak meg som til tider irriterte seg kraftig over at du gav trønderne juling.

Måtte du forbli i FFK uoverskuelig fremtid, om vi så må sette på ei rømlingskule på beinet ditt.

Lykke til videre i sesongen, du vil uten tvil nå langt, la oss alle håpe det blir med FFK.

På forhånd takk.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 19 apr 04, 01:48
Endret: 19 apr 04, 01:55
vil bare legge til en ting.

ROGER er en klassespiller!!

Forøvrig gav VG han 7 poeng og han ble kåret til banens beste.

vg

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 apr 04, 01:53
Som jeg skrev i VGD akkurat nå. Han kler en defensiv midtbanerolle (litt offensiv og da) like godt som Rachel Stevens kler en trang kjole...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 apr 04, 02:00
Nok en stor kamp av en stor spiller. Risholt har allerede blitt lagt merke til av mange utenbys fra, og vil nok bare bli et enda hetere navn utover i sesongen... Som Tor Trondsen sa: "Den gutten kan nå akkurat så langt han selv vil".

Det store spørsmålet blir jo hvor lenge vi får beholde ham dersom han fortsetter med storspillet og får ytterligere progresjon...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 19 apr 04, 07:31
Ja, det vil nok bli lagt mye penger på bordet for den gutten etterhvert. Rykker ffk ned tar han nok over ørjan bergs rolle i Rosenborg.

---------------------------

Stadion på FMV!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 19 apr 04, 08:30
Opprinnelig postet av FFK1903
Du beskytter ballen som om det skulle være det mest dyrebare du visste. Det er rett og slett imponerende.


Bra skrevet FFK1903, kunne ikke være mer enig, Roger er en ekte klubbspiller, gir alt !

Dog så er ballen litt vel "dyrbar" for han noen ganger .... Når han går på driblingsrunde nummer 4 med mann i rygg,i stedet for å spille til medspillere som står fri får jeg litt Gollum-flashback. Tror Roger ser på ballen som Gollum så på Hersker-ringen, MY PRECIOUS !!! IT`S MINE :D

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 19 apr 04, 08:35
Opprinnelig postet av Svein
Ja, det vil nok bli lagt mye penger på bordet for den gutten etterhvert. Rykker ffk ned tar han nok over ørjan bergs rolle i Rosenborg.


nå ja... kanskje å ta i en smule, eller?

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 19 apr 04, 11:15
Roger er absolutt en av våre aller beste og mest viktige spillere. Kanskje den heteste. Suveren start, Risholt! :ffk:

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 19 apr 04, 11:30
Enig med de fleste her. Veldig morsomt å se hvor mye mer Risholt prega kampen enn Ørjan Berg. Klart han vil få tilbud fra andre klubber, vi får bare håpe han blir en stund til.

---------------------------

Any given sunday


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 19 apr 04, 12:31
Endret: 19 apr 04, 12:31
Opprinnelig postet av KeJ


nå ja... kanskje å ta i en smule, eller?


Han vant iallefall duellene mot Winsnes. Skulle vel da være god nok for rbk? ;) Og Ørjan er jo snart bestefar...

---------------------------

Stadion på FMV!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 19 apr 04, 13:15
Jeg ble også utrolig imponert av Risholt, han var kampens dominerende spiller! Risholt har også åpnet de tidligere sesongene i FFK-drakta strålende, og så har han falt litt av etterhvert. La oss nå se om han klarer å holde et jevnt høyt nivå gjennom hele sesongen, klarer han det så er det ingen tvil om at han er vår beste spiller og kanskje også en av landets beste spillere!!:ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Sundelin

Knøttespiller
Ble medlem: 09 okt 03
Innlegg: 26

Lagt til: 19 apr 04, 15:07
Ja, han er skikkelig flink. Han fikken åtter i VG og ble banens beste. Fortjent!

Men kanskje litt for mye dribling til tider...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 apr 04, 15:11
Han fikk riktignok en 7`er da...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 19 apr 04, 16:57
Stod og lurte på om han Risholt kanskje blir kallt opp til landslaget, dersom dette spillet fortsetter.

Han var strålende igår.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 19 apr 04, 18:14
Roger er definitivt konge og håper å se ham i landslagsdrakta snart..
Roger blir hos oss..Gi ham blankosjekk
Men vi rykker ikke ned..
Tror dog jeg må maile Kevin Keegan om ham som redningen for Man.Citys kamp for tilværelelsen i P.L:D

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 19 apr 04, 18:42
Det må være helt klart at dersom Risholt fortsetter å spille slik han gjorde igår, vil han bli en sterk kandidat til årets spiller på VG børs og andre kåringer. Han vil da også være umulig å komme utenom for Åge Hareide, når det gjelder landsslagsuttak.
Jeg føler meg ganske sikker på at han før eller senere vil bli i stand til å fylle tomrommet etter Myggen på landslaget, dersom han ikke blir satt ut av skader o.l :ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340