Husk meg
Brukernavn
Passord

Stemning

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 apr 04, 00:27
Synes vi var ganske bra på tribunen i dag... er vel lenge siden vi har vært så mange syngende på hjemmebane.. vi lagde et bra trøkk, og særlig når vi får med oss hovedtribunen er det morro! vi var veldig gode i 1.omg, men bare middels i 2.omg. Ellers så er det tydelig at det er de gamle gode sangene som fungerer best.. Årsakene til at de nye sangene ikke fungerer: 1.) Mange kan ikke tenkstene/melodiene. 2.) Folk er usikre på hvilket tempo de skal synges i. Synes mange av de nye sangene synges for tregt. 3.) Vi må finne den rette tonen sangene skal synges i. Mange av dem synges i en tone slik at det er umulig og synge høyt/gape.

Ellers må jeg si at vi var flinke til å bruke skjerfa våre i dag!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 19 apr 04, 00:57
Ja sjerfa var veldig bra i dag mange som fikk tatt sjerf bilder i dag :ffk::ffk:
helt konge

---------------------------

1 plass. 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 19 apr 04, 01:06
Dere skapte bra steming på tribunen i dag, men:

1) For Fredrikstad er fortsatt den eneste sangen (samt noen av de gamle) man hører HØYT og KLART på tv.

2) Stort sett var det liv og røre, men til tider var det så stille at man hørte kjernen synge "bra gjort av Rosenborg".

3) Sangene sitter fortsatt ikke helt samstemte, men det kommer med litt mer øving.

Synes at man alt i alt gjorde en god figur! Best i 1. omgang og mot slutten av 2. omgangen. Ikke slutt å synge selv om FFK ikke briljerer i 2. omgang!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 apr 04, 01:25
En annen ting jeg er litt skuffa over er at de som satt på de to feltene nærmest plankehaugen nesten ikke var med og sang i det hele tatt... Trodde de hadde flyttet over fra hovedtribuna for og være med og synge jeg, men men...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 19 apr 04, 01:29
OG... ALLE SAMMEN... IKKE gå før dommeren har blåst av kampen! Det var rett og slett forferdelig flaut å se at folk strømmet ut av den nye hovedtribunen når RBK scoret sitt andre mål!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 apr 04, 01:33
Sånn er det og vil det være uansett. Både i Fredrikstad og alle andre steder. Dessverre kan man si, men mange prioriterer å komme tidlig hjem når klokka tikker mot 90 min og det ikke er spennende lenger. Da går mange folk enten det er eget lag som leder komfortabelt eller ligger under. Begge deler er egentlig en like stor uting.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 19 apr 04, 07:18
ja,det er tragisk...gutta trenger støtta fullt ut i 90 min

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Eru

Bedriftsspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 10

Lagt til: 19 apr 04, 08:47
Endret: 19 apr 04, 08:48
Opprinnelig postet av Holters



at man hørte kjernen synge "bra gjort av Rosenborg".



Hva har så du røyket?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340