Husk meg
Brukernavn
Passord

Det er av sine egne......

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 apr 04, 02:15
Endret: 12 apr 04, 02:19
Opprinnelig postet av djpete
...hadde det vært større konkurranse på "supportersidefronten" er jeg redd jeg hadde boikottet denne siden iallefall i en uke som følge av "trøkk i trynet" tipset deres.


At tabelltipset, som ingen har kommentert hverken positivt eller negativt før jeg kom til 13. plass, plutselig skulle bli så viktig for så mange ante jeg virkelig ikke.

Opprinnelig postet av djpete
Costanza skriver på debatten her; "dersom alle får ut maksimum og yter 100% hele veien, ja, da klarer vi oss med grei margin"
Med grei margin????? Selvsagt vil alle spillerne yte 100%, at allle får ut maksimum vet man jo aldri, men hadde dere som supportere hatt trua på det så hadde dere tippa FFK lenger opp på tabellen, det skriver dere jo selv.


Som jeg også skriver i tabelltipset; jeg kan ikke gå ut i fra at alle spillerne slår til og får ut maks av hva som bor i dem selv om det er FFK-spillere. Jeg har målt styrkeforholdet mellom klubbene ut i fra hvor gode spillere lagene har etter hva de har prestert på et slikt nivå tidligere. Jeg kan ikke spekulere i hvem som vil slå til eller ikke. Har selvsagt troen på alle nykommerne i FFK, men når jeg skal være noenlunde objektiv blir det umulig å argumentere for at FFK f.eks. har et bedre lag enn de jeg har plassert over. Det klarte jeg rett og slett ikke, og det går på troverdighet. Da er det bedre å heller si at vi er nest svakest på papiret, men nødvendigvis ikke på banen. Poenget er at det blir mye "hvis" og "om" når det gjelder veldig mange av FFKs spillere i år, og derfor vanskelig å vurdere.

Opprinnelig postet av djpete
Hva er vel en supporter uten trua på at spillerne skal få ut max? En sinnsykt pessimistisk supporter må han være isåfall-> en sinnsykt pessimistisk supporter bør IKKE skrive tabelltipset på laget han skal supporte!


Blir nesten like enkelt som å si at Tor Trondsen ikke kan være kaptein i FFK fordi han gjennom hele fjorsesongen var svært pessimistisk på lagets vegne. Mente at enhver seier FFK gikk på var en slags sensasjon og opprykk nærmest var et ikke-tema. Jeg har sansen for holdningen hans, og legger ikke sjul på at jeg gjerne har en samme dempende forventningsholdning selv når det kommer til ting jeg brenner for. Liker å dempe forventningene, slå nedenfra og opp osv. Se ikke bort i fra at det er en taktisk greie også, om enn bare for at nederlaget personlig ikke blir så stort fordi jeg er forberedt på noe verre.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 12 apr 04, 02:20
Costanza er litt av en taktikker seh... Liker å skape litt pr og blest. All pr er god pr ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 apr 04, 02:23
Endret: 12 apr 04, 02:45
Til Radoslaw: Dette siterte du meg på:
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
...er det riktig av en supporterside å tippe laget sitt på nedrykk.
Når man sitere noen så er det greit om den du siterer faktisk har skrevet det da. Er ikke noe poeng å sitere hvis du først redigerer det du skal sitere. Da bør det hvert fall ikke stå opprinnelig postet av #78. Vet at jeg har skrevet noe i nærheten av det du siterte meg på der, men syns at det skal være ordrett når man siterer. Er vel her du har tatt det fra tenker jeg: "Jeg personlig har aldri tvilt på noen sitt hjertet for klubben, jeg syns bare det blir feil av en supporterside å tippe sitt eget lag på nedrykkplass." Blir litt anerledes det. Enig?

Opprinnelig postet av Radoslaw
Hvis en objektiv analyse tilsier dette og vi samtidig ønsker å holde en seriøs profil,
...så er svaret definitivt JA !

Syns du at en SUPPORTERside som tipper laget sitt på nedrykk er en seriøs SUPPORTERside?

Alle må få lov til å mene hva de vil, men hvis det er meninga å holde en seriøs profil så må jo det bety at Supportersida til FFK seriøst mener at FFK rykker ned. Jeg syns det er totalt malplassert og fullstendig misforståelse av en supportersides rolle å seriøst tippe noe slikt!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 apr 04, 02:26
Slappet av på sofaen idag å så verdens beste klubblag "på papiret" Real Madrid tape 3-0 på hjemmebane mot Osasunda (er ikke sikker på navnet).

Det skulle ikke vært mulig, tenk på det stjernegalleri av spillere som Real Madrid har.

Men jeg må si jeg hygget meg veldig, fordi jeg prøvde å innbille meg selv at det var kampen i morgen jeg så på og at det var FFK som lurte Lillestrøm på Åråsen.
Den sensasjonen hadde antagelig vært mye mindre.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 apr 04, 02:27
Hva har dette innlegget i denne tråden å gjøre?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 apr 04, 02:36
Endret: 12 apr 04, 02:43
Til Castonza,Holters og marle: Klapp, klapp, klapp for en flott(sett bort fra 13 plass tipset) og engasjerende supporterside.

P.S. Reiser avd. England hjem for å overvære kampen i morra?:ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 apr 04, 02:41
Opprinnelig postet av

Vet ikke hvem Costanza og Holters er, jeg bedømmer dem kun utfra hva de skriver og der synes jeg bla. det var veldig uklokt å komme med denne tabelltippingen på FFK supporter.net.

Synes også det er rart at ikke Costanza ser hva mitt forrige innlegg om verdens beste lag "på papiret" har å gjøre i denne tråden.
Når det gjelder å argumentere, så kan man alltid argumentere så man får det resultat man ønsker. Det spørs bare hvilke argumenter man skal legge vekt på.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 apr 04, 02:45
Jeg skjønte ikke parallellen til Real Madrid-kampen rett og slett fordi jeg tror du har misforstått hele opplegget, og derfor er den parallellen ikke relevant.

Jeg har jo nettopp målt lagene etter hvor gode de er på papiret. Siden vi ikke kan vite noe om hva som vil skje på banen, er det bare det på papiret vi objektivt kan forholde oss til.

Selvsagt vet jeg at det vil forekomme mange ganger at det antatt svakere laget slår det antatt sterkere. Og det er jeg faktisk også åpen for at kan skje i morgen.

Men det var jo ikke poenget med "tabelltipset", da.

Er uansett hyggelig at såpass mange bryr seg. Kritikk er tross alt veldig mye bedre enn likegyldighet.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 apr 04, 02:53
Endret: 12 apr 04, 02:56
Dette er overskriften på hovedoppslaget(ser ut som det blir det ut i fra nettutgaven hvert fall) i FB i morra: Selv supporterne tipper at FFK rykker ned

Opprinnelig postet av Costanza
Ta det med ro. Ikke overvurder betydningen av noen usle tabelltips. Om noen spillere i det hele tatt får det med seg, så tror jeg ikke de bryr seg. Og om de bryr seg så blir det forhåpentligvis bare kilde til økt motivasjon.


Vet ikke helt om den slår til, tror nok de får med seg dette Costanza.......Du hadde nok ikke regnet med en slik etterdønning av din vurdering? Men kan jo hende det gir økt motivasjon da.;) Det understreker i hvert fall mitt poeng om at FFKSUPPORTER.NET totalt har misbedømt sin rolle!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 12 apr 04, 02:54
Nå er det vel sesongen over ett som teller - ikke en enkeltkamp?

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

P.S. Reiser avd. England hjem for å overvære kampen i morra?:ffk:

Whohaa! Jeg er hjemme på påskeferie, og har fått en hel dag ekstra perm for å dra på Åråsen! Gleder meg som aldri før! Må riktignok ta flyet grytidlig tirsdag morgen og rett på jobb i England, men DET er det faktisk verdt! :D

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 apr 04, 03:00
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Dette er overskriften på hovedoppslaget(ser ut som det blir det ut i fra nettutgaven hvert fall) i FB i morra: Selv supporterne tipper at FFK rykker ned

Det er helligdag i morge, ergo ingen avis annet enn på nett.

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Det understreker i hvert fall mitt poeng om at FFKSUPPORTER.NET totalt har misbedømt sin rolle!

Vi forbeholder oss retten til å definere vår egen rolle i landskapet, og i den rollen er det rom for høy takhøyde og egne meninger, selv om de måtte gå tvers av hva man politisk korrekt skal mene til enhver tid.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 12 apr 04, 03:00
veldig morro at det blir mye diskusjon rundt dette tema vi sitter nå 4 stk her å krangler ... om dennen saken .. og har kommet frem til er man supporter så er man suppor:ffk:ter ..

---------------------------

1 plass. 2005


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 apr 04, 03:10
Endret: 12 apr 04, 03:12
Opprinnelig postet av Costanza
Det er helligdag i morge, ergo ingen avis annet enn på nett.


Det har du helt rett i, men det er vel strengt talt heller ikke poenget! Er uansett ganske mange som kommer til å få med seg dette, og det syns jeg er særdeles dårlig reklame for en supporterside. En annen ting er at det står i overskriften at selv supportene tror FFK rykker ned, og sånn er det når man skriver artikler på en supporterside, da representerer man på en måte supportene. Det burde man tenkt på syns jeg.

Men nå tror jeg at jeg er "ferdigskrevet" i den saken her!! Nå skal jeg bare nyte FFK`s tilbakekomst i det selebre selskap!!:ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 apr 04, 03:17
Skal vel ikke se helt bort fra at dette kan bli dratt fram på TV2 i morra og andre riksdekkende medier. I så tilfelle så blir vel tabelltipset til ffksupporter.net årets mest omtalte tabelltips!;)

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 12 apr 04, 03:22
Endret: 12 apr 04, 03:24
Til #78:

Beklager omredigeringen. Ville i utgangspunktet ha med minst mulig tekst i sitatet,
...som jo dermed, slik du påpeker, ikke lenger var noe sitat. :rolleyes:

Dette er nå rettet opp.

Det opprinnelige sitatet er allikevel fra et litt annet sted enn det du refererer til:
Ditt innlegg fra kl. 23:23;
"...om det er riktig av en supporterside å tippe laget sitt på nedrykk."

Men rett skal være rett.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 apr 04, 03:26
Var styggt redd for dette. Med tanke på hvordan tabloidene liker å vinkle saker, er jeg redd for at FFK-supporter(e) (som denne siden også så intetsigende og fint heter:-)) vil fremstå som en gjeng uten tillit til eget lag.
Gla´meldinga er at i dagens samfunn, er nyheter er like fort glemt som de er hørt.
La oss alle fremstå som gode og forventningsfulle patrioter imorra, uansett "tabelltipsmeninger" :ffk:

God Kamp, og måtte det beste laget i rødt og hvitt vinne!!

---------------------------

Macka fra start!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 12 apr 04, 09:58
Endret: 12 apr 04, 09:59
Du skal ha for at du tørr og gå ut i offentligheten med dette tipset Costanza og drite deg ut! Men hvis du som ffksupporter, og kanskje en av de fremste klarer og prestere noe slikt, da begynner jeg virkelig å lure.

Er det meg eller deg det er noe galt med; Det går ikke ann som supporter å dunke sine egne i ryggen, slik det nå har blitt gjort. Er det noe man ikke gjør er så er det å slå noen som ligger nede. Vi får håpe så få som mulig av FFK-spillerne har fått det med seg. Uansett hvor proffersjonell man er, så tror jeg det påvirker enn når til og med supporteterne går i mot, og ikke har trua.

Jeg er flau på ffksupporter.net sine veier.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 12 apr 04, 10:13
Oppmerksomhet har det gitt, både FB og Nettavisen omtaler tipset, som jeg håper blir gjort til skamme.

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 12 apr 04, 10:17
Dere må ta kritikken til dere og ikke bare sette ut alle pigger dere kan finne frem!

Nå har `nyheten` om at FFK supporterne tipper laget sitt rett ned igjen også nådd Nettavisen.no Dere må vel etterhvert kunne ta litt selvkritikk på dette? Ser dere virkelig ikke at det blir feil at supportere på `offisielt` hold går ut tipper eget lag nedenom og hjem??

La andre ta seg av objektive analyser!

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 apr 04, 10:36
Nei Costanza!

Dette var flaut!
Supporterne til FFK tror de rykker ned kommer til å stå mange steder. Kanskje spesiellt hvis vi taper mot Lillestrøm idag eller kanskje spesiellt hvis vi vinner, kvem vet.:mad:

Det som irriterer meg mest er at en IDIOT som kaller seg Costanza har gjort seg til talsmann for meg og alle andre FFK supportere.
:mad:Det neste som irriterer meg er at Costanza fortsetter å argumentere med sine lange "flotte" avhandlinger, tiltross for at han burde skjønt nå at han har dummet seg skikkelig ut, antagelig på vegne av meg og alle andre for hele fotball Norge, Vent å se!! :mad:

Til alle FFK supportere vil jeg bare si:
I dag reiser vi oss skikkelig. Glem dette idiotiske dolkestikket så snart som mulig.
Uansett hvordan kampen går, så står vi på å støtter laget og viser guttane at viiiiiiiiiiiiiiiii virkelig har tro på dem i år.
:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340