Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem plass tror DU FFK havner på i årets Tippeliga??

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Snæbbuss-aristokrat #16

Juniorspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 87

Lagt til: 07 apr 04, 21:57
Jeg tror de havner på en 7. plass!
Har ikke gått så bra på treningskampene, men tror nok en fullstappet Fredrikstad stadion vil sette sitt preg på spillerne og får opp humøret, dermed vinner de nok flere kamper og :ffk:

---------------------------

Jenta i gutteflokken!

Lenge leve "hjørnet"


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 08 apr 04, 10:33
Evnen til å klore til seg ett poeng og uavgjort i flere av årets kamper tror jeg blir avgjørende... Tror heøt ærlig ikke at FFK kommer til å tape alt for mange kamper på Stadion i år, sier ikke dermed at de vinner, men dog... Tror poengfordelingen til FFK kommer til å bli noe sånt som 60/40 (hjemme/borte)...

Når status skal gjøres opp i oktober tror jeg FFK står igjen som den store overraskelsen og sitter igjen med en 7. plass...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Sundelin

Knøttespiller
Ble medlem: 09 okt 03
Innlegg: 26

Lagt til: 09 apr 04, 11:45
Jeg tror på en 10.-12. plass. Selvom det hadde vært veldig artig hvis de hadde kommet på en 4. plass. Og blitt med i den nordiske ligaen :)

Også c@$het inn litt ekstra penger :P

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 10 apr 04, 11:51
Har tippet 11. i tabelltipset. Alt over dette blir en kjempebonus. Ifjor hadde jeg en følelse av tap etter å dra hjem med uagjort fra kamp, i år er jeg klar for å feire hvert eneste poeng. Tror det blir jevnt fra 4.-5. og nedover, og FFK har muligheter til å klatre når de kjøper 2 nye i sommer :ffk:

Tror FFK kan overaske i cupen!

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f