Husk meg
Brukernavn
Passord

Tillfeldig ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Flyfisher

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 mar 04
Innlegg: 5

Lagt til: 22 mar 04, 10:33
Jeg leser rett som det er at FFK er en dumpekandidat og at de sannsyneligvis rykker rett ned igjen, er dette tifeldig med tanke på at det er 20 år siden de var der sist eller er det realiteten av at stallen ikke holder mål ?
Noen som har synspunkter her ??:ffk:

---------------------------

FFK for alltid!!


poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04
Innlegg: 141

Lagt til: 22 mar 04, 11:11
ta en titt på f-b.no og se hva eggen senior mener:)

---------------------------

PISSBOY #1

Bajs är kul :)

epostadresse er jon.kilen@tiscali.no


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 22 mar 04, 11:34
Det er ikke akkurat noen bombe at et nyopprykka lag tippes rett ned igjen...

Når det gjelder stallen til FFK, tror jeg et stort poeng er at den består av spillere som (stort sett) ikke har noe å vise til på tilsvarende nivå som tippeligaen. Dersom ingen av dem slår til i tippeligane (som det kan virke som om noen tar som utgangspunkt), åker det rett ned i første igjen. Hvis derimot minst halvparten av de usikre slår til, noe jeg tror vil skje, vil FFK klare plassen.

IMHO, selvsalgt :-)

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 22 mar 04, 11:54
Kan bare minne om at det stort sett bare var Aalesund som ble tippa under Bodø/Glimt på tabellen i fjor, og vi husker vel alle at de gule tok sølv. Ikke dermed sagt at det blir medalje i Frxta i år, men at de klarer seg er jeg overbevist om. Og det skal vi synge ut av full hals!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


robbin

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mar 04
Innlegg: 8

Lagt til: 22 mar 04, 11:57
Jeg tror at vi skal la FFK få sjansen til å komme på banen før disse trenerne i de andre klubben utaler seg. Mange kommer til å få seg en overraskelse. FFK er et godt lag med Eggen i spissen. Det har vært mye dritt i avisene, men i dag er det oppløftene lesning i Fr.stad blad.

---------------------------

Kai H


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 mar 04, 11:58
Endret: 22 mar 04, 12:01
Tror også at hvis halvparten av spillerne slår til denne sesongen og med flyt/lite skader og karantener tror jeg FFK kan bite fra seg såpass at det holder til ny kontrakt, dersom dette ikke skulle skje må vi ikke begynne å suttre av den, grunn, rykker vi ned er det fortsatt håp.. Vi har ett såppass godt lag at derifra rykker vi mest sansynlig rett opp igjen!
Men da er det viktig å ikke gi opp!! JEg vil se fult hus på stadion samme f... om det er mot RBK eller Ham-Kam, vi må støtte gutæne!!! Gjør vi det og det klaffer for gutæne utpå banen, ja da sier jeg som Eggen Sr. FFK kan slå alle!!!!!:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 22 mar 04, 13:02
Robbin, hva var den oppløftene lesning i Fr.stad Blad ?

Hvis det var at Nils-Arne hadde fått 5 minutter med motiverende samtale med laget, skal det ikke mye til for å snu stemningen.

Eller var det at Harry Hansen ikke kunne brukes til dommer heller ?

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 22 mar 04, 13:45
"Fredrikstadpatriot" har endel viktige poeng. :)
FFk har nok (etter min mening) pr.dato et "for lett / ferskt / urutinert (på topplan)" til å gi de store positive "vibrasjonene" ang. årets sesong.
Tiltross for det, er det ingen grunn til automatisk å skrive laget ned i 1.divisjon.
Klarer KTE (gjerne med hjelp fra "farsan") å heve spillernes prestasjonsnivå enda noen hakk så har FFK ett lag som vil klare å beholde plassen i TL. :ffk::ffk:
Tror at det som blir viktig, dersom en er så "uheldig" å må den tunge veien ned, er at vi alle forsatt kan senke skuldrene og se framover.
:cool::cool: "Be cool"
Uansett en spennende sesong, som jeg håper og tror gir løfter for framtida. Dette også om :ffk: rykker ned, og trenger litt lengre tid enn jeg håper.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340