Husk meg
Brukernavn
Passord

Høili lover spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 11 mar 04, 12:08

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 11 mar 04, 12:15
Oi da!

Gode nyheter strømmer på! :D

Høili er nok såpass oppegående han også og ser at dette ikke lover veldig godt uten noen flere forsterkninger!!

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 11 mar 04, 12:17
Endret: 11 mar 04, 12:18
Hmmm, syns å erindre å ha hørt slike ting før, jeg!
Så som sagt så mange ganger før:
La oss vente til 31 mars med å se hvilke spillere FFK-stallen anno-2004 består av...

La oss ikke lage 50 høner av en fjær....
;)

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 11 mar 04, 12:20
Fint å få "bekreftelse" på problemstillingen fra Terje Høili.
:fk:
Det er uhyre viktig for klubben at de har en rik onkel som forstår fotballen, og som ikke primært er interessert i å bygge monument over seg sjøl!
:rolleyes:
Med T.H. og hans innstilling må jeg på ny ta fram :cool:" The future so bright (even brighter) so I gotta wear shades"

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 11 mar 04, 12:38
Herre min hatt... skjønner ikke hvorfor TH på død og liv skal bruse ut i mediene med slikt... må da være bedre å holde kjeft og la eventuelle forsterkninger komme som en gledelig overraskelse på oss supportere, dette er jo bare med på å skru forventningene til "syterne" i luta... Nei dette synes jeg lite om...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 11 mar 04, 12:44
Opprinnelig postet av KeJ
...la eventuelle forsterkninger komme som en gledelig overraskelse på oss supportere, dette er jo bare med på å skru forventningene til "syterne" i luta... Nei dette synes jeg lite om...


Nettopp det jeg prøvde få frem....

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 11 mar 04, 12:55
Tror vi er så enig som vi kan få blitt Mustang, jeg synes det blir for dumt at slike ting blir blåst opp i media...

Nei la de som står for innkjøpa jobbe i det stille, la trenerne konsentrere seg om jobben sin, og la oss som supportere få noen gode opplevelser i form av positive overraskelser

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 11 mar 04, 13:32
Opprinnelig postet av Mustang
La oss ikke lage 50 høner av en fjær....


Men Mustang da .... Nå har du misforstått hele saken her. Det er ikke snakk om å lage 50 høns av en fjær, men om å lage 2 gode fotballspillere av x millioner :D

Jeg velger å se på dette som noe positivt jeg. At det kommer ut i media på denne måten er vel kanskje ikke like fornuftig, hadde vært bedre om de hadde tatt holdt dette internt og, som andre også skriver, heller overraske oss supportere positivt når spillere er klare. Nå bygger vi igjen opp forhåpningene, og da er det ille surt om vi blir skuffet.

Stå på Terje Høili :ffk:

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 11 mar 04, 13:45
Endret: 11 mar 04, 13:46
Opprinnelig postet av Anduril

Nå bygger vi igjen opp forhåpningene, og da er det ille surt om vi blir skuffet.
:ffk:


Men Anduril da...
Defor venter jeg med å juble før spilleren, eventuellt spillerne, har skrevet kontrakt (med FFK) og alt er svart på hvitt

:D

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340