Husk meg
Brukernavn
Passord

Serieoppsettet 2024

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 20 des 23, 12:47
Endret: 20 des 23, 12:49
Endret av: Rey

Serieoppsettet er klart og for en start vi får. 

Hjemme mot Glimt, borte mot Brann, hjemme mot Særp og Borte mot Viking. Knallhard åpning.

Hjemmekamp hjemme mot Godset er perfekt.

Avslutter borte mot Sandefjord. De fire siste mot Ham Kam Sandefjord, Kristiansund og Glimt. En relativt lett avslutning på pairet

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 20 des 23, 13:21

Det var en sånn åpning jeg følte meg ganske sikker på at vi får. Sansynligvis 0 poeng etter de første 4,og da er nok hylekoret i gang Wink


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 20 des 23, 14:18

Med litt lovende spill så blir det nok ikke så ille. Husk Vikingkampen i cupen i år. De aller fleste var fornøyd med den kampen og gikk fra stadion med en ålreit følelse på tross av tap. Får vi til noe sånt så blir det bra, selv med null poeng.

Synes egentlig det ser bra ut jeg.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 20 des 23, 14:25

25. mai og 29. mai var litt interessant.

Søndag 25. mai skal vi spille hjemme mot Tromsø, for deretter å fly opp til Tromsø og spille mot dem der i runde 18 den onsdag 29. mai. Kampen framskyndes på grunn av e-cup kvalik for Tromsø. Så blir det bortekamp mot Rosenborg  søndag 2. juni. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 20 des 23, 14:51
Endret: 20 des 23, 14:58
Endret av: kanogvetalt

Vi har Kristiansund, Hamkam og Sandefjord i 3 av de 4 siste rundene. Kanskje er det fortsatt spenning da. Lukter litt 6 poengskamper av det der.

 

Utfra oppsettet til klubben og lokalavisne skal vi spille 2 kamper kl 17.00 21. april. Hjemme og borte.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 21 des 23, 13:14

Ser daglig leder har en kommentar til SA.

Opprinnelig postet av Raymond Fjeld

. Det eneste jeg stusser litt over er at både vi og FFK ofte har hjemmekamper samtidig, ettersom begge lagene trekker litt av hverandres publikum stiller jeg et lite spørsmålstegn bak de avgjørelsene

Synes det var en litt rar kommentar. Er det så mange som drar på begge kampene? Har ikke sett den kommentaren fra FFK-leiren. Er han redd for at flere drar fra Særp til Fredrikstad?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 272

Lagt til: 21 des 23, 22:51

Helt greit oppsett. Morsomt at vi fikk hjemmekamp 16 mai, den så jeg ikke komme Laughing

Ellers er jeg også litt overrasket over kommentatren til Raymond Fjeld. Virker ikke som om han tror på sitt eget publikum, noe som kanskje ikke er så lurt når du er daglig leder av en fotballklubb. 

---------------------------

Tribunekultur



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f