Husk meg
Brukernavn
Passord

IFK -FFK treningskamp

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 24 nov 23, 14:59

Ser på f-b.no nå treningskampen mellom IFK og FFK. Etter 60 min leder IFK 3-2. Det er dårlig bilde og komentatoren vet ikke hvem fra FFK som spiller. Egentlig dårlig dekning av f-b også. En tekst oppdatering hadde vært velkommen. Av det jeg har sett så ser det ut til at Jennsen har en litt svak dag på jobb Det første målet til IFK var et skudd fra utenfor 16 metern.De to neste var fra skrått hold. Jeg ser at FFK spillerne trenger å øve på å gi fra seg ballen raskere. Det blir noen unødvendige toutch på ballen som hefter spillet.Ellers henger de godt med i kampen.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 24 nov 23, 16:52
Endret: 24 nov 23, 16:56
Endret av: tynter

Det endte med FFK seier 4-3. De to siste ble scoret av Sørløkk og Bech Hermansen. Usikker på hva denne seiern betyr men sikkert uansett bra å avslutte sesongen med en seier. Likk skeptisk til at vi slipper inn endel mål igjen da,det må strammes opp igjen.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 25 nov 23, 09:56

Fikk dessverre ikke sett kampen, men fnt å avslutte sesongen med seier mot det som i teorien skal være et bedre lag. IFK skal være bedre enn oss selv om de har hatt en elendig sesong. Likte ikke helt at vi slapp inn så mange mål etter å ha vært bunnsolide i starten av sesongen, men de tenkte kanskje mer offensivt i denne kampen enn tidligere?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f