Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Jerv, søndag 12.11.2023 kl 1430

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5391

Lagt til: 12 nov 23, 12:31

Sesongens siste kamp og rent sportslig er det vel ikke så mange i Fredrikstad som bryr seg. Det hadde likevel vært hyggelig om vi fikk rettet opp litt av inntrykket fra de tre foregående kampene hvor vi slettes ikke har vært gode. Det at vi ikke har vært gode er vel også Jerv sitt håp for å unngå nedrykk (De må samtidig også ha hjelp av andre). 

For vår del blir det forhåpentlig bare kos selv om det ikke er mange gradene. Kle dere godt og husk at det var kaldere i 2010. Ingen grunn til å ikke dra på stadion.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5514

Lagt til: 12 nov 23, 13:23
Endret: 12 nov 23, 13:24
Endret av: kanogvetalt

Hverken Åsheim eller Alba fra start, i en kamp som egentlig ikke betyr all verden. Kunne ikke disse 2 startet, for så å bli byttett ut, og da motta publikums hyllest? Det tenker jeg de har fortjent


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 12 nov 23, 14:08

Man skal respektere idretten såpass at man stiller med beste laget.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 12 nov 23, 20:54

Dette var ingen stor kamp, men det hadde vel heller ingen forventet. FFK trengte ikke å spille bedre, og Jerv klarte det ikke.

Synes det var påfallende hvor lang tid det tok før vi så noe som lignet hastverk hos Jerv, de tok seg jo god tid på de fleste utspill og andre dødballer til langt ut i andre omgang. Uavgjort ville jo ikke vært nok for dem, mens med seier ville de passert Hødd og fått kvalik. Trodde Bohinen var mer gamblertype enn som så.

Ellers en greit gjennomført transportetappe av FFK. Hadde kanskje trodd Alba også skulle få noen minutter på slutten, som Åsheim, men nei.

Ellers er jeg greit fornøyd med at sesongen er slutt, det var mer enn kjølig nok i dag. Skulle gjerne hatt noen bluss i nærheten utover i andre omgang Laughing

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5391

Lagt til: 12 nov 23, 21:04

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hadde kanskje trodd Alba også skulle få noen minutter på slutten, som Åsheim, men nei.

Hadde også trodd at Alba skulle takkes av på en eller annen måte. Litt trist at det ikke ble på noen annen måte. Han har vært en nyttig spiller å ha i klubben og er jo den spilleren som har nest flest mål for oss i år.

Ellers var kampen et stort gjesp og jeg hadde vel håpet på en bedre sesongavslutning enn det vi fikk i år. Men den er tross alt bedre enn Jerv sin. Og hva de prøvde på i dag aner jeg ikke. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f