Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillertroppen 2023

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 10 jan 23, 19:06
Endret: 10 jan 23, 19:06
Endret av: kanogvetalt

Enda en fra Færøyene ?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 10 jan 23, 20:00

Enda en med en lang skadehistorikk?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 11 jan 23, 20:50

Via en liten omvei er dette kanskje relevant for denne tråden, men Vegard Forren går fra 2. div klubben Træff, i Molde traktene, til Klaksvik på Færøyene.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 17 jan 23, 12:37

Da fik vi Hendriksson også. Klubben sier til f-b.no at de tar en sjangse i forhold til skaden hans og sier vi ikke ville fått mulighet til å signere han hvis det ikke var for skadehistorikken. Jeg tenker at de er ærlige med den beskrivelsen og vi håper at denne gamlingen vil betale seg. La oss tenke i retning av at dette blir en suksess, da vil vel i sålfall sesong sesong 2023 være sesongen hvor han blir frisk, kommer i form osv. I sesong 2024 vil han i såfall være en viktig spiller for laget som vi ellers ikke ville fått. Hvorfor leggeer vi da til rette for at han kan reise som Bosman etter seongen 2024 ved å kun skrive kontrakt ut 2024-sesongen?


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 17 jan 23, 18:05

Spennende gambling det der. Det er vel sikkert mulig å forlenge kontrakten etterhvert hvis han gjør det bra.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 17 jan 23, 22:20

Mens Moss sikrer seg Askar. Det er en solid signering


Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 271

Lagt til: 31 jan 23, 10:04

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 259

Lagt til: 31 jan 23, 23:10

Det hadde altså vært en helt usaklig god signering. Ingen tvil om at klubben er interessert, men kan ikke se for meg at han vil velge oss. 


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 259

Lagt til: 04 feb 23, 13:17

H. Jenssen er ikke med mot Kongsvinger. Bodø/Glimt er desperate etter keeper etter de nettopp fikk avslag fra Wahlstedt. Uten at jeg vet noe mer, lukter ikke dette godt. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 04 feb 23, 14:38

Er Jenssen god nok for en gullkandidat i Eliteserien da? Vil tro Glimt sikter høyere

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 259

Lagt til: 04 feb 23, 14:58

Du hadde rett, F-B melder om lett kneskade. Kunne spilt, men de valgte å være på den sikre siden


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 06 feb 23, 18:59

Heisann. Noen som har funnet ut hvordan man fornyer sitt sesongkort i år ? FFK har visst byttet app og siden mine plasser er reservert til meg får jeg ikke kjøpt de .


Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 271

Lagt til: 06 feb 23, 19:55

Opprinnelig postet av tynter

Heisann. Noen som har funnet ut hvordan man fornyer sitt sesongkort i år ? FFK har visst byttet app og siden mine plasser er reservert til meg får jeg ikke kjøpt de .

Denne linken for ordinære sesongkort: https://ffk.ticketco.events/no/nb/e/sesongkort_2023

Denne linken for Sørsia+: https://ffk.ticketco.events/no/nb/e/soersia

---------------------------

Tribunekultur


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 06 feb 23, 21:11

Ja det er jo greit nok det Smile men 'mine' plasser er ikke tilgjengelige siden de er reservert til meg. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 07 feb 23, 17:15

Opprinnelig postet av tynter

Ja det er jo greit nok det Smile men 'mine' plasser er ikke tilgjengelige siden de er reservert til meg. 

Jeg satt og lurte på det samme, og endte med å sende mail direkte til klubben og spørre ... fikk da mail med en direktelink jeg kunne benytte.

Tydeligvis ikke alt som er vanntett i forbindelse med overgangen til ny app. Litt som med overgangen til Romeriksporten den gangen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 271

Lagt til: 07 feb 23, 21:38

Wenneberg fikk ikke fornyet kontrakt. Veldig synd! Han har storspilt for FFK2, så hadde håpet på at han ville bli satset på.

https://www.f-b.no/wenneberg-far-ikke-ffk-kontrakt/s/5-59-2864048

---------------------------

Tribunekultur


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 08 feb 23, 15:13

Takk skal du ha tøfflus. Skal sende de en mail jeg også.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 08 feb 23, 19:03
Endret: 09 feb 23, 08:25
Endret av: kanogvetalt

Er det ny app? Jeg kjøpte mine i den gamle.

Mulig jeg er utidig nå, men får å ta en tur tilbake til topic, Kingsley ute var en nedtur. Tror han kunne vært en joker. Vi har fortsatt en tynn stall, og selv om vi skulle hente inn mye mere sponsorpenger i år, så ligger etter sigende bak fjoråret så langt.

Rykker vi nedover på budsjett-tabellen skal det godt gjøres å unngå nedrykksstrid.

 

EDit: Ser F-B sier vi er nr fire på budsjett tabellen denne sesongen, men mange av klubbene vi konkurerer mot er store breddeklubber med egne budsjetter rundt A-laget, og kun dette. Våre budsjetter som det sammenlignes med er for hele klubben.Vi har ikke 45 mill til bare A-laget, og er usikker på om de 45 i inntekter er i boks enda.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 09 feb 23, 16:41

Men islendingen ser jo spennede ut da. Mon tro om sjansen for flere landskamper øker med Obos spill.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 09 feb 23, 18:38

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Er det ny app? Jeg kjøpte mine i den gamle.

Mulig jeg er utidig nå, men får å ta en tur tilbake til topic, Kingsley ute var en nedtur. Tror han kunne vært en joker. Vi har fortsatt en tynn stall, og selv om vi skulle hente inn mye mere sponsorpenger i år, så ligger etter sigende bak fjoråret så langt.

Rykker vi nedover på budsjett-tabellen skal det godt gjøres å unngå nedrykksstrid.

 

EDit: Ser F-B sier vi er nr fire på budsjett tabellen denne sesongen, men mange av klubbene vi konkurerer mot er store breddeklubber med egne budsjetter rundt A-laget, og kun dette. Våre budsjetter som det sammenlignes med er for hele klubben.Vi har ikke 45 mill til bare A-laget, og er usikker på om de 45 i inntekter er i boks enda.

Til det første, for å avslutte avsporingen. Jeg prøvde å fornye i den gamle appen, men fant ikke muligheten der.

Men til trådens tema.. Hvis vi er i toppen budsjettmessig så er jo det vel og bra hvis vi treffer også på inntektssiden. Jeg må si jeg har vært litt dårlig til å holde meg oppdatert på de som har kommet inn i vinter, og vet ikke så mye om dem (utenom Rafn da selvsagt, som har spilt i Norge hele tiden). Vi har foreløpig en tynn stall og at Kingsley ryker er en strek i regningen. 

Så vet jeg heller ikke hvor mye av budsjettet som er bundet opp på de vi allerede har hentet inn, i forhold til hvor mye som forsvinner med de som har gått. Det jeg altså grubler på er hvilken hylle vi kan hente fra dersom vi skal erstatte alle som har lagt opp/forlatt klubben.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24