Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Stjørdals-Blink - FFK, Mandag 17. oktober 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 17 okt 22, 17:50

10 minutter til kamp og jeg har ingen god følelse. Blink er et lag vi ut i fra tabellen skal slå. De har rykket ned og har ingenting å spille for. Vi har alt å spille for, men det har virkelig ikke sett slik ut den siste tiden. I tillegg har vi ingen god statistikk mot Blink. 

Øby erstatter forresten Drage i dag. Noen som har fått med seg noen forklaring på hvorfor Drage ikke starter? Det var et overraskende valg.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 17 okt 22, 17:58

Deler den dårlige følelsen. Aner ikke hvorfor Øby starter. Er redd Blink senker skuldrene, mens vi har de oppunder ørene. Frykter stortap faktisk. Håper jeg tar feil.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 17 okt 22, 18:46

Nok en dårlig omgang fra vår side. Vi får en kjempesjanse etter to minutter med Begby, men etter det er det tamt og Blink har de største sjansene. Heldigvis gjør Brann jobben så langt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 17 okt 22, 18:59

Jøss... Williams blir bytta inn for Lindström... men blir bytta ut til pause igjen... Spesielt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 17 okt 22, 19:05

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Deler den dårlige følelsen. Aner ikke hvorfor Øby starter. Er redd Blink senker skuldrene, mens vi har de oppunder ørene. Frykter stortap faktisk. Håper jeg tar feil.

Der kom første målet... 1-0 til Blink og helt fortjent. Skammelig

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 17 okt 22, 19:05

Litt tidlig med Solberg inn?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 17 okt 22, 19:23

Et aldri så lite mirakel. Vi scorer to mål på 1 minutt. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 okt 22, 19:25

En hyggelig overraskelse!

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 17 okt 22, 19:27

Utrolig. Nå må vi ikke la oss bli kontret på


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 okt 22, 19:50

Nå er jeg letta nå ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 17 okt 22, 19:51

Den sjansen helt på slutten hadde vært så typisk om vi slapp inn... men fy så deilig å ha sikret plassen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 17 okt 22, 20:03

Gratulerer alle sammen LaughingCool


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 17 okt 22, 20:28

Nå kommer vi nok inne til å beholde plassen vi ligger på i øyeblikk, men denne plassen hadde jeg tatt imot før sesongen.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 17 okt 22, 21:11

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Nå kommer vi nok inne til å beholde plassen vi ligger på i øyeblikk, men denne plassen hadde jeg tatt imot før sesongen.

Det hadde absolutt ikke jeg. Ja, vi var svekket etter fjoråret og ja, vi var egentlig ganske dårlige på slutten av sesongen i fjor, men å slåss mot nedrykk på slutten av sesongen og komme rett over nedrykksstreken hadde jeg ikke ventet. Jeg hadde håpet på å slåss om kvalik om opprykk.

Vi kommer nok til å ramle minst en plass også, ettersom Åsane skal møte Bryne. Vi vinner ingen av de kampene vi har igjen og derfor går en av de forbi oss.

Fiaskosesong, ikke minst for entusiasmen i byen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 17 okt 22, 21:50

Det var på det berømte kusehåret. Nå må det steppes opp på det sportslige. Den spissingen som ble annonsert kom aldri. Snarere tvert imot. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 okt 22, 22:18

Opprinnelig postet av Sandaker

Det var på det berømte kusehåret. 

Vil påstå at det må være sesongavslutningen i 2015 som stikker av med den prisen. I år er vi faktisk trygge med to kamper igjen å spille, helt uten behov for overtidsmål i andre kamper Laughing

Spøk til side, jeg er enig. Dette ble en ubehagelig høst og vi har vel egentlig bare sett en stor luke krympe uke for uke mens lagene vi hadde bak oss etter halvspilt sesong, har passert oss ett etter ett. Heldigvis er det kort nok igjen av sesongen nå til at Skeid ikke vil rekke det.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 18 okt 22, 01:55

Opprinnelig postet av Rey

Fiaskosesong, ikke minst for entusiasmen i byen

Jepp. 


Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 272

Lagt til: 18 okt 22, 04:43

Deilig at møkkasesongen endelig er avgjort. Blir spennende å se hvordan gutta spiller hjemme mot Brann nå som skuldrene er senket. Kan fort bli en interessant kamp.

---------------------------

Tribunekultur


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 18 okt 22, 13:20

Ja heldigvis berget vi plassen og slo Stjørdals-Blink. Nå kan man tenke framover og det er mye som kan skje i vår kjære klubb.

Engebretsen sier vi må skaffe masse penger og viser til at man klarte det i Særp. Min første tanke er å spørre hvordan han skal klare å skaffe nevnte penger. Vi ser generellt i landet at økonominen er på vei nedover og jeg er redd for at mange er veldig lei og at interessen er dalene. Han sier vi har tatt flere dårlige avgjørelser enn gode og det er vanskelig å si seg uenig i dette basert på de 15 siste årene. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 18 okt 22, 15:53

Budsjett tabellen lyver ikke, i alle fall over tid, og det ser vi et resultat av i år. Ref samme tabell overpresterte vi i fjor. I år er vi ca på, eller litt under par.

 

Man bør heller spørre seg hvordan så mange Obos klubber kan ha større budsjetter til A-laget enn det vi har.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3