Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Skeid - FFK - 17.09.2022 kl 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 17 sep 22, 15:50
Endret: 17 sep 22, 15:52
Endret av: Rey

Med seier i dag er jeg rimelig sikker på at vi kan vinke adjø til nedrykksspøkelset for denne gangen. Med tap blir det ille nervøst framover. 

Et par endringer på laget også til denne kampen

Betten - Molde - Jansson - Begby

Åsheim - Lindström - Drage

Okeke - Lima - Alba.

Verdt å nevne at hverken Skaret eller Maden er på benken. Det er derimot Aukland

 

 

Så ble jeg ordentlig skremt når kommentarlyden på TV-sendingen kom på... Tor Hammerø. Fysj....

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 17 sep 22, 16:03

Nydelig start... Straffe etter tre minutter og 1-0 til oss. Fint angrep før straffa var det også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 17 sep 22, 16:29
Endret: 17 sep 22, 16:36
Endret av: kanogvetalt

Enda en ny forsvarsfirer. Her kan vi ryke igjen.

kan ikke skjønne hvorfor Alba starter kamp etter kampCool

Vi må nok score flere, for vi vil nok slippe en flere også.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 17 sep 22, 17:06
Endret: 17 sep 22, 17:18
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Enda en ny forsvarsfirer. Her kan vi ryke igjen.

Ny forsvarsfirer etter pause også. Dog et helt riktig bytte.

EDIT: Og fysj for et markeringsspill på det frisparket og brått er det 2-2

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 17 sep 22, 17:34

Og nok en gang går det i dass..  


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 17 sep 22, 17:35

Brått var det 3-2 også. Det er rett og slett et latterlig dårlig lag vi følger. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 17 sep 22, 17:38
Endret: 17 sep 22, 17:54
Endret av: kanogvetalt

Lå litt i kortene med der forsvaret og Bummen ut.

 

edit: Bra resultat dette, med den stallen vi har tilgjengelig 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 17 sep 22, 17:46

Ja vi hadde såklart vunnet med bummen som trener.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 17 sep 22, 17:48

Øby scorer på frispark fra ca 50 meter :-)) Da kan vi hvertfall håpe på uavgjort.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 17 sep 22, 17:53

Nesten som 3 poeng dette :)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 17 sep 22, 17:54

Utrolig viktig mål, men dette blir veldig skummelt resten av sesongen. Vi er rett og slett et dårlig fotballag om dagen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 17 sep 22, 18:02

Om vi får spille flere kamper med Aukland, Nilsen, Skarer og Øby, så er vi er mye bedre fotball lag enn på lenge 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 17 sep 22, 18:19

Opprinnelig postet av tynter

Ja vi hadde såklart vunnet med bummen som trener.

 Neppe, men vi blir nok ikke bedre uten


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 17 sep 22, 20:23

Jeg så strengt tatt ikke mye forskjell fra tidligere kamper. Vi er ikke så verst framover, men gjør for mange feil bakover (individuelt og kollektivt). På 1-1 er vi altså i overtall på høyresiden defensivt, men slipper likevel til innlegg da både nr 2 og 3 ligger foran førsteforsvarer i banen. Dermed, når førsteforsvarer blir rykket fra er sikringen ikke på rett plass og innlegg fra farlig posisjon er et faktum.

Men vi jobber i det minste helhjertet mesteparten av kampen og føyer oss inn i rekken av lag som scorer sent mot Skeid. Det 3-3-målet kan bli utrolig viktig når vi teller opp etter 30 runder. Skeid må nå vinne tre av fem kamper for å kunne gå forbi oss og det er om vi tar maks ett-to poeng til.

Men med ledelse til pause føler jeg dette var en bortkastet sjanse til å si farvel til neglebiting og høyt blodtrykk for i år.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 17 sep 22, 20:30
Endret: 17 sep 22, 20:31
Endret av: Vedahl

Utrolig deilig å trolig kunne si farvel til nedrykkstrid. Men på ingen måte noen imponerende forestilling. Blir reddet av Øbys herlige frisparkfot og slett keeperarbeid av Skeid. Svært skuffende at Skeid klarer å snu 1-2 til 3-2 på den måten. Forsvarsspill under enhver kritikk. Vi er nødt til å få mer kontinuitet i den bakre fireren fremover. I neste overgangsvindu bør bedre balanserende midtbanespiller(e) prioriteres.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 17 sep 22, 21:05

Noen grunn til at Supras ikke var på kamp i dag? Jeg så mange av de vanlige fjesene fra bortekamper, men det ble dårlig med sang. Hu dama som gjerne kjører sitt eget solo-løp med heiarop var jo aktiv, men utenom det måtte jo faktisk undertegnede trå til med et par runder "røde og hvite" for å få litt liv.

Håper virkelig det åpne møtet kommende uke bærer frukter. Vi har vært så mye bedre enn dette før.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 272

Lagt til: 18 sep 22, 00:38

Opprinnelig postet av Tøfflus

Noen grunn til at Supras ikke var på kamp i dag? Jeg så mange av de vanlige fjesene fra bortekamper, men det ble dårlig med sang. Hu dama som gjerne kjører sitt eget solo-løp med heiarop var jo aktiv, men utenom det måtte jo faktisk undertegnede trå til med et par runder "røde og hvite" for å få litt liv.

Håper virkelig det åpne møtet kommende uke bærer frukter. Vi har vært så mye bedre enn dette før.

Supras har ikke vært på kamp siden Kåffa hjemme 26 mai, da en rabiat voldsmann gikk til angrep mot de og banneret de hadde med. Og når klubben velger å ikke gjøre noe med det, så skjønner jeg godt at de holder seg unna.

Håper også møtet på onsdag kan renske litt opp å lage nye veier, men det avhenger av at folk møter opp!

---------------------------

Tribunekultur


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 20 sep 22, 10:38

Veldig viktig å møte opp på onsdag, som Sørsia skriver. Noen som kjører, eller kunne tenke seg å være med og kjøre bil inn fra Oslo på onsdag? Send meg en dm. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 21 sep 22, 21:11

Opprinnelig postet av Sørsia

Supras har ikke vært på kamp siden Kåffa hjemme 26 mai, da en rabiat voldsmann gikk til angrep mot de og banneret de hadde med. Og når klubben velger å ikke gjøre noe med det, så skjønner jeg godt at de holder seg unna.

Håper også møtet på onsdag kan renske litt opp å lage nye veier, men det avhenger av at folk møter opp!

OK, så de som hadde med seg tromme og sto i en klynge og prøvde å dra sang mot Kåffa borte (ganske langt borte fra fyren med det gufne flagget) var ikke en del av Supras? Jeg trodde det, men nå kjenner jeg dem jo ikke personlig så jeg har vel tatt feil.

Ellers håper jeg de som var/er tilstede på møtet i kveld kommer med en liten oppsummering her også.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 272

Lagt til: 22 sep 22, 02:03

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Sørsia

Supras har ikke vært på kamp siden Kåffa hjemme 26 mai, da en rabiat voldsmann gikk til angrep mot de og banneret de hadde med. Og når klubben velger å ikke gjøre noe med det, så skjønner jeg godt at de holder seg unna.

Håper også møtet på onsdag kan renske litt opp å lage nye veier, men det avhenger av at folk møter opp!

OK, så de som hadde med seg tromme og sto i en klynge og prøvde å dra sang mot Kåffa borte (ganske langt borte fra fyren med det gufne flagget) var ikke en del av Supras? Jeg trodde det, men nå kjenner jeg dem jo ikke personlig så jeg har vel tatt feil.

Det har kommet opp en ny alternativ gruppering, kalt Yngre Banden Fredrikstad (tidligere Young Boys). En god gjeng mellom 14-18 som er virkelig engasjerte og som har tatt inspirasjon fra Supras og generell alternativ supporterkultur. Dette er ungdommer vi må ta vare på!

 

Ellers så har jeg skrevet en form for oppsummering i en annen post under "Tribunekultur".

---------------------------

Tribunekultur



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f