Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Fredrikstad - Sandnes Ulf

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 11 sep 22, 15:47

Forferdelig åpning av kampen. Vi er ikke med i det hele tatt, men heldigvis klarer vi å spille oss litt opp og har sjanser vi bør kunne score på. Men det er altfor lett å komme til sjanser mot oss. Lang ball opp, stuss og Sulf er igjennom

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 11 sep 22, 15:48

...og noe må gjøres på midten. Øby ut, men fatter ikke hvem som skal ta den plassen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 11 sep 22, 16:51

Sukk.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 11 sep 22, 17:23

Andre omgang er ganske så mye bedre enn første og vi skulle selvfølgelig scoret både to og tre, men når vi ikke gjør det: Utilgivelig forsvarsspill. Det skal bare ikke skje de. 

Så må vi selvfølgelig for syvende kamp på rad spille med et nytt forsvar. Nielsen må stå over neste kamp

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 11 sep 22, 17:38

Veldig surt med tap, selv om det vel var fortjent etter spill og sjanser. I første omg tror jeg vi bare hadde 2-3 avslutninger på mål, og det var vel bare Alba sin heading som kan kalles målsjanse? Lima og Williams var ikke i nærheten av å skape noe. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 sep 22, 17:42

Nok en skuffende kamp og selvsagt ekstra surt å tape på overtid. Burde de ikke klart å ro i land et livsviktig poeng? Nielsen suspendert den viktige kampen borte mot Skeid og dermed ennå en gang nytt midtforsvar.  Hva kan vi gjøre for å berge et peng borte mot Skeid?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 11 sep 22, 17:51

Opprinnelig postet av Erikk

 Hva kan vi gjøre for å berge et peng borte mot Skeid?

Lindstrøm er tilbake, og Skeid er ikke et like sterkt lag som Sulf. Men vi må heve oss. Synes det er flere som ikke får det til i dag. Keeper, stoppere, Åsheim og Alba ok. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 sep 22, 17:56

Bør vi "parkere bussen" og satse på countringer?


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 11 sep 22, 19:23

Frustrerende tap. Jeg føler meg sikker på at hvis vi hadde satt straffa så hadde vi vunnet. Istedenfor så redder keeper og så slipper vi inn baklengs helt på tampen av kampen. Det føles som at dette er sesongen da alt som kan gå galt ,gjør det.  Så får vi se til slutt hvilken divisjon vi er i neste år.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 11 sep 22, 22:23

Er blitt apatisk. Det her så man konturene relativt tidlig av i sesongen. Heier (på fotballmagasinet podkast) avfeier det glatt. Og du kan fint si at det er riktig, for det var muligens det da jeg først sendte inn spørsmål. Publikum uteblir. Lite handling. Utestengelser av supportere som tydeligvis rammer "de unge". Det er MYE motgang om dagen.

at Bummen avfeier at samtalen med Solberg om spilletid var av noen størrelse når Solberg peker på psykiske ved den dårligste straffen han har gjort i hele sin karriere, gjør meg ikke mindre oppgitt.

Jeg ringte samboeren på vei hjem i dag (relativ lang vei hjem), fortalte henne at FFK tapte ikke uventet i de 94 minutt. Hun kommenterte at jeg var så ukarakteristisk positiv til å være en samtale rett etter et tap. Er mulig hun har rett i det. Tryggeste oddsen du får om dagen i fotball er FFK-tap. Så det er kanskje ikke så rart? Og alle ord er; "bra intensitet på trening. Må være bedre".

PS. Har lang erfaring med flere verter på Fredrikstad stadion, det er selvfølgelig uakseptabelt med trusler, men noen av de klarer å hisse på seg hva som helst. De går inn for å være "storeslem" og feilvurderer fullstendig trusselbildet. Om dette kommer fra Soneleder, Arrangementansvarlig eller Sikkerhetsansvarlig er jeg neimen ikke sikker på men jeg utelukker ikke at det å reise supportermiljøet i den byen her til et anstendig nivå igjen blir særdeles vanskelig uten flere seiere, både på banen og i organisasjonen.

... jada "med og motgang",  men vær realistisk. Det er ikke noe å diskutere engang. Supportere flest kommer ved medgang.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 11 sep 22, 23:18

Opprinnelig postet av Erikk

Bør vi "parkere bussen" og satse på countringer?

Det vil vel Bummen aldri velge, og det er vel heller ingen trygg strategi. Kan fort komme baklengs på dødball. 

 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 11 sep 22, 23:23

Opprinnelig postet av madcow

... jada "med og motgang",  men vær realistisk. Det er ikke noe å diskutere engang. Supportere flest kommer ved medgang.

Naturlig nok. Hvem gidder å betale for skuffelser og frustrasjoner? Det kan man få helt gratis. 


Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 272

Lagt til: 12 sep 22, 18:59

Opprinnelig postet av madcow

Er blitt apatisk. Det her så man konturene relativt tidlig av i sesongen. Heier (på fotballmagasinet podkast) avfeier det glatt. Og du kan fint si at det er riktig, for det var muligens det da jeg først sendte inn spørsmål. Publikum uteblir. Lite handling. Utestengelser av supportere som tydeligvis rammer "de unge". Det er MYE motgang om dagen.

at Bummen avfeier at samtalen med Solberg om spilletid var av noen størrelse når Solberg peker på psykiske ved den dårligste straffen han har gjort i hele sin karriere, gjør meg ikke mindre oppgitt.

Jeg ringte samboeren på vei hjem i dag (relativ lang vei hjem), fortalte henne at FFK tapte ikke uventet i de 94 minutt. Hun kommenterte at jeg var så ukarakteristisk positiv til å være en samtale rett etter et tap. Er mulig hun har rett i det. Tryggeste oddsen du får om dagen i fotball er FFK-tap. Så det er kanskje ikke så rart? Og alle ord er; "bra intensitet på trening. Må være bedre".

PS. Har lang erfaring med flere verter på Fredrikstad stadion, det er selvfølgelig uakseptabelt med trusler, men noen av de klarer å hisse på seg hva som helst. De går inn for å være "storeslem" og feilvurderer fullstendig trusselbildet. Om dette kommer fra Soneleder, Arrangementansvarlig eller Sikkerhetsansvarlig er jeg neimen ikke sikker på men jeg utelukker ikke at det å reise supportermiljøet i den byen her til et anstendig nivå igjen blir særdeles vanskelig uten flere seiere, både på banen og i organisasjonen.

... jada "med og motgang",  men vær realistisk. Det er ikke noe å diskutere engang. Supportere flest kommer ved medgang.

 

Jeg bare legger inn denne kommentaren for å legge meg bak alle punktene til madcow her.

Det er tungt for tiden, det er det...

---------------------------

Tribunekultur


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 sep 22, 19:55

Da har det skjedd noe positivt altså at vi har fått hjelp av Mjøndalen som slo Skeid. Er jeg stygg som sier at da kan vi reise til Oslo til uka og spille det vanlige spillet vårt og tape med god samvittighet?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 sep 22, 21:40

Opprinnelig postet av madcow

Er blitt apatisk. 

Noe det store flertall i Fredrikstad dessverre også har blitt. 

Det var forresten første kamp i går hvor tilskuerantall ikke ble lest opp.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 12 sep 22, 22:21

Hva skjer nå? Dette begynner å lukte nedrykk


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 sep 22, 22:24

Skeid tapte jo mot Mjøndalen i dag, så enn så lenge er det grei avstand ned. Så får vi håpe at dagens sparking frigir litt energi

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 12 sep 22, 22:31
Endret: 12 sep 22, 22:32
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Rey

Skeid tapte jo mot Mjøndalen i dag, så enn så lenge er det grei avstand ned. Så får vi håpe at dagens sparking frigir litt energi

frigir energi? Hvordan skulle det skje? Dette vil jo ta mye fokus 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 sep 22, 22:36

Vi er jo i en mye bedre situasjon siden vi fikk hjelp fra Mjøndalen, men vi trenger poeng og jeg har sett lag som kjemper mot nedrykk har spilt kynsik og kjempet hardt for poengene på slutten av sesongen. Kanskje vi burde gjort det også? PS da har  Bummen fått sparken mens resten av trenerne blir værende. Spennende å se hva det endrer.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 sep 22, 22:39

Endringer i trenerstaben gir ofte en kortsiktig oppsving. Og er det så mye bedre med fokus på hvor dårlig dem har prestert så langt? Tror nok også det har murret litt i det siste. Det er jo bare å høre på Solberg fra i går.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f