Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Stabæk - FFK - 26.06

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 26 jun 22, 16:02

Er på ferie i Molde, men jaggu skal jeg ha med meg kampen likevel. Rekker akkurat å logger på til kampstart, men kunne vel nesten bare latt være? Ikke kjempeimponert over hva vi leverer både offensivt og defensivt. At ikke Stabæk leder med flere mål er en gåte. Så er det litt flaks at vi ikke får straffe i mot oss. Veldig mye som må jobbes med. Hva er det som har skjedd siden i fjor vår? Jeg ser ingen utvikling

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 26 jun 22, 16:20

Vi møter et bra lag på bortebane så får vi med oss noe som helst hjem skal vi være fornøyde :-)  Men det er som du sier mye og jobbe med. 1.pri må være å klare å spille en passning til medspiller og å ikke miste ballen i farlig område. 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 26 jun 22, 18:10

Da endte det 0-0 og vi bør være veldig fornøyd med det. Stabæk ble nok snytt for minst en straffe og FFK hadde vel ikke eneste målsjanse i 2.omg. Uavgjort på bortebane er i utgangspunktet bra men vi trenger litt poeng nå. Siden raufoss vant ligger vi nå på 10 plass.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 26 jun 22, 18:32

Å spille borte mot det nest-beste laget i Obos uten å tape er jo veldig bra


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 26 jun 22, 20:48

Resultatet er godt det, men jeg synes ikke spillet er oppløftende. Vi sliter med det offensive spillet og det har vi gjort en stund. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 26 jun 22, 22:42

2 Kamper på kort tid begge borte og vanskelige. Fasit: null baklengsmål. Enig i at det offensive ikke har vært veldig bra uten Kjeldsrud Johansen, men deffensivt har vi vært gode.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 26 jun 22, 22:54

Er ikke helt enig i at det har vært bra defensivt. Kvik kampen så jeg ikke men jeg forsto det sånn at kvik hadde noen eventyrlige sjanser på slutten. Stabæk hadde med normal uttelling vunnet ganske greit i dag. 
Jeg syns vi mangler mye på midtbanen,det er for mye unøyaktighet og balltap.  


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 27 jun 22, 10:36

Synes vi gjør en god kamp borte, på gress, mot at bra lag. Første omgang var litt Hawai, mens i andre skaper vi lite, men slipper heller ikke Stabæk til mange sjanser.


Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 272

Lagt til: 28 jun 22, 22:00

Ikke noe høydare av en kamp, men 0-0 borte mot Stabæk er ikke krise. Godt å bli kvitt tapsrekken i 1 divisjon også. 

---------------------------

Tribunekultur



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340