Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Sandnes-Ulf - Fredrikstad Mandag 08.05.2022 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 08 mai 22, 19:38

Føles som en evighet siden forrige kamp så det skal bli deilig med en tellende kamp igjen, selv om det er en mandagskamp. 

Vi tar turen til det som var serieleder før denne runden, Sandnes-Ulf, en klubb som så langt står uten poengtap og en målforskjell på 9-3. Martin Ramsland har scoret fire av disse målene med Ingvald Halgunset hakk i hæl med tre mål. Det er med andre ord disse vi må stoppe. 

En ting jeg la merke til er at Ulf ligger på bunn av statistikken over gule kort med kun to, mens vi troner på topp med hele 12 kort på fire kamper.

For oss er alle mann klare med unntak av Kjelsrud, men Alba er nok ikke klar til å starte enda. Hvordan det er med Lindström aner jeg ikke, men det er ikke rapportert om skade. Tror uansett ikke han starter. Regner derfor med denne oppstillingen

Jenssen

Aukland - Nielsen - Johansen - Molde

Åsheim - Hadzic - Drage

Reuterswärd - Solberg - Williams

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 09 mai 22, 08:40
Endret: 09 mai 22, 08:41
Endret av: kanogvetalt

Har vært mange nedturer i Sandnes, og optimisten i meg håper på ett poeng. Bytter gjerne Begby mot Reutersward i oppstillingen din, ellers ok:-)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 09 mai 22, 09:34

Viktig at vi ser at Sulf har vært veldig gode hittil i sesongen og at de også har hjemmebane. Vi har ikke vært veldig gode og har fått en skikkelig kjip skade i tillegg. Kommer vi herfra med annet en tap vil det være en stor bonus og jeg har liten tro på at vi klarer det


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 09 mai 22, 11:40

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Bytter gjerne Begby mot Reutersward i oppstillingen din, ellers ok:-)

Jeg så ikke treningskampen mot Odd da Begby spilte spiss, men jeg fortstod det slik at det kanskje ikke var helt vellykket? Eller tar jeg feil der?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 09 mai 22, 17:34

Jeg tok tydligvis feil, for Begby starter... og det samme gjør Lindström i stedet for Åsheim. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 09 mai 22, 19:48

Så ikke den komme, men desto hyggeligere


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 09 mai 22, 20:07

Så absolutt ikke denne komme nei. Og det var veldig fortjent også. Masse positivt å hente fra denne kampen.

Solid defensivt. Vi slipper til Sulf minimalt og holder nullen. Det så ut til å bli en tung kamp i åpningminuttene, men det gikk seg veldig bra til.

Vi setter sjansene våre. Høy effektivitet i dag. Alle tre spissene som starter scorer.

Vi scorer to mål på kontringer. Jeg kan ikke huske sist vi scoret på en kontring. Tidligere i år har det gått alt for sakte og blitt for halvhjertet.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 09 mai 22, 20:52

Dette var morro. Veldig bra kamp og flotte mål. Williams begynner å bli veldig bra allerede så jeg frykter at han blir solgt ganske kjapt. Det var gøy med en kamp der marginene gikk vår vei igjen ,og vi kunne med litt mere nøyaktighet scoret ett par mål til. Nå bare gleder vi oss til 16 mai :-)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 09 mai 22, 21:09

Dette var opptur! En slik triumf på en bane vi har slitt på, mot et Sulf som sto med fire strake seire - det smaker utrolig godt.

Siden jeg er på jobbreise fikk jeg ikke sett kampen direkte, så jeg har bare sett målene. Men for noen mål a' dere!

Smile Sitter bare her og smiler.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 09 mai 22, 22:18

Hvem hadde målgivende på 0-4 målet til Begby?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 09 mai 22, 22:25

Hadzic

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 10 mai 22, 09:14

Dette var veldig imponernde og helt overakende. Det "bor" jo noe i dette laget :-)


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 12 mai 22, 01:50

Ja det er bare å gratulere med en kjempekamp! Utover flotte mål og effektivt angrepsspill, er det veldig oppmuntrende at forsvaret fremsto bunnsolid. Vi kan saktens tåle å se mer av dette Cool

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 12 mai 22, 14:48

Opprinnelig postet av Erikk

Dette var veldig imponernde og helt overakende. Det "bor" jo noe i dette laget :-)

Vi skal nok ta med i vurderingen av denne prestasjonen, at det var et Sulf med "alt å tape", samt at dette skulle være grei skuring. Men vi klarte først å fremst å bryte ned spillet deres, og derav kom våre sjanser.


Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 272

Lagt til: 13 mai 22, 13:36

På den tredje turen til Sandnes skulle det skje. Hadde null håp om noen poeng hjem fra Sandnes, men dæven gutta spilte festfotball på mandag. I andreomgang sto jeg på bortefeltet og skjønte ikke helt hva jeg så på. Alt gikk jo veien.

Begby på kantplass var veldig positivt. Han virket å være veldig glad for muligheten til å være mer offensiv, noe han takket for med scoring for å sette kronen på verket. 

Men alle ledd skal ha skryt. Håvar var sikkerheten selv, Tage hadde kanskje sin beste kamp hittil i drakta, Drage og Lindström med god kontroll på midten og Begby/Williams som konstante trusler. 

Dette var moro! Nå er det bare å komme seg på kamp 16.mai! :D

---------------------------

Tribunekultur



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f